New in: Everyday Minerals Inc.

Jutros mi je dan uljepšao paket naručen prije 13 dana sa www.everydayminerals.com stranice. Naručila sam veliku IT Base mineralnu podlogu u nijansi Light Neutral (za usporedbu je to MAC N20 ili Illamasqua PF200) koja mi je savršeno odgovarala ove zime kad sam isprobala tester, no sad je moj podton promijenjen iz neutralnog u topli, te fali malo žutog pigmenta u podlozi no preživjeti ću. IT Base podloga je jako lagana i daje mat izgled lica, bez dodatnog maščenja ili izazivanja nepravilnosti.


Podlogu sam platila 9.99 US$ za 4.8 grama iako mislim da je to cijena na akciji a inače dođe 12.99 US$. Everyday Minerals su nedavno omogućili slanje u Hrvatsku, poštarina je 6 US$, a inače ih možete pronaći i na iHerb-u (gdje se najviše isplati pošto je poštarina najmanja, no minus su slabija ponuda i nemogućnost plaćanja Paypalom) te na Cocktail Cosmetics. Njihove velike podloge (i vjerojatno rumenila te ostali proizvodi) imaju zanimljiv sifter koji ima pregradu za zasutavljanje rupica kroz koje ide prah, no pošto je trenutno puno proizvoda nagurano unutra a premalo rupica, moram dignuti kompletni sifter i gurnuti kist u prah ako želim maksimalno iskoristiti proizvod. Inače ga tresem kroz rupice u poklopac, pokupim iz poklopca sa kistom (moj najdraži kist za minerale podloge je Ectools kabuki na dršci iz 5-dijelnog set aza mineralni makeup.


Još je jedna super mogućnost kod kupovanja na službenog stranici što možete odabrati izdašnjih 7 uzoraka za samo 1 cent! Ja sam odabrala 4 rumenila, 1 bronzer, 1 podlogu i 1 završni puder. Svaki proizvod je predivne teksture, jako mekan i pigmentiran pod prstima, a rumenila su pun pogodak! Odmah sam odrezala vrećice i swatchala sve redom.


1 - All Smiles Blush, 2 - Snuggle Blush, 3 - New Car Smell, 4 - Wild Flower Heaven i 5 - Amazing Face Bronzer. 

U All Smiles rumenilo sam se zaljubila odmah! Beskrajno je pigmentirano i postojano na koži, a odmah iza njega slijedi Snuggle. Snuggle i New Car Smell imaju sićušne glitter čestice u sebi, dok ostali proizvodi imaju satin finiš. Snuggle je predivna prirodno ružičasta boja, stvorena za naglašene oči i svakodnevni izgled. Danas sam ga nosila na licu i zadržao je puni intezitet boje cijeli dan. Sljedećom prilikom naručujem All Smiles i Snuggle rumenila, s kojima ću biti duže vrijeme mirna. Ostala me rumenila i bronzer nisu osvojili nijansama iako im je kvaliteta neupitna.

Svi Everyday Minerals Inc. proizvodi su cruelty-free i veganski, a u ponudi imaju i fantastične kistove koje vrijedi isprobati (uskoro planiram njihovu recenziju).



9 komentara:

  1. Odlicne boje si izabrala. Tako sam ja jednom narucila oko 30 samplova Meow kozmetike i imala za 6 mjeseci , samo sto sam skoro sve boje fulala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thnx ;) Meow Cosmetics imaju po meni najbolja sjenila ikad, počevši od teksture do pigmentiranosti, oduševljena sam s njima. Planiram naručiti jedan bronzer kod njih, samo što im je poštarina skoro 10 dolara :/ Morati ću čekati neku akciju izgleda.

      Delete
  2. oni dostavljaju u Hrv već jako dugo, samo su nešto poskupili u zadnje vrijeme, a vidim da i testeri dolaze u skromnijim pakiranjima. sjenila nisu baš dobra, al možda zato što sam ja odabrala sva sa shimmerom. new car smell obožavam, tea time je također divna nijansa rumenila za plavuše. al za pudere su glavni. po meni im je najbolji proizvod http://www.everydayminerals.com/store/conceal-multi-tasking-concealer.html.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da? Ja sam bila uvjerena da nisu imali Hrvatsku na popisu zemalja za dostavu do sad. Nisam isprobala njihova sjenila, pa ne bih znala reći. Budem čekirala taj korektor, hvala :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. nemam pojma, možda nisu ni znali da Hrvatska postoji :) do naše promocije kao nove članice EU, ali nisu odbijali dostaviti kad smo naručile. nebitno. bitno je da imaju velik izbor nijansi i svatko može naći svoju i da su pogodni za osjetljivu/mješovitu/problematičnu kožu - mislim da to nigdje nije spomenuto na njihovim stranicama.

      Delete
  3. Kolka je postarina na iHerbu? bas trazim, pa sam malo retardirana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha sa strane mi pise golemi znak, necu komentirat :D (y)

      Delete
    2. Lol :D 4 dolara za pakete do 1,8 kg inače :D

      Delete

 

Newsletter pretplata