New in - Cattier, OCC, Melvita, Zimzelena kozmetika...

Za mene nema boljeg načina proslave povratka u metropolu od šopinga. Prošle godine sam poharala Illamasquu, no kako odnedavno imam želju kupovanja uglavnom veganske kozmetike, ovaj put sam posegnula za organskom preparativom i napitcima. Evo što sam kupovala ovaj tjedan. :)


Cattier zelena glina (spremna za upotrebu, pomiješana s vodom - nije mi bila dobra kad sam ju kupila i recenzirala prvi put na blogu, no sad joj dajem drugu šansu i planiram ju miješati s biljnim i eteričnim uljima za bolje rezultate), Weleda biljna gel-pasta za zube (moj prvi Weledin full size proizvod, kojeg koristi tjedan dana i zadovoljna sam s njim), Melvita micelarni tonik za skidanje šminke (uz testere njihove nove BB kreme i narcisove vodice za lice), te moj prvi i dugo željeni OCC (Obsessive Compulsive Cosmetics) Lip Tar u nijansi Pageant (kupljen na forum.hr-u).

Zimzelena kozmetika "Voodoo" krema za lice u novoj ambalaži na pumpicu koja je mnogo praktičnija i higijenskija od stare ambalaže, te razni testeri koje jedva čekam isprobati. U ovoj velikoj posudici je prototip isperivog maslaca za tijelo, a svi su proizvodi veganski, uključujući i balzamić za usne. :)


Organski zeleni čaj "Good morning" (kupljen u Franja Coffee & Tea House u Vlaškoj kod Imp. galerije), Kemigovo kokosovo ulje (koristim ga za njegu kose i za kuhanje), Evine kapi (prirodni pripravak za ublažavanje simptoma PMS-a i reguliranje mjesečnog ciklusa - nemojte me pitati za dojmove jer ih pijem tek par dana), te najdraži čaj prije spavanja IKAD - Yogi Tea Bedtime organski čaj sa komoračem, kamilicom i korijenom valerijane koji opušta u svih šesnaest. 



21 komentara:

  1. Jedva čekam dojmove Melvitine BBice! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisati ću poseban post za nju, ako mi se svidi nabaviti ću još testera :)

      Delete
  2. Super kupnja :) Jako su mi zanimljivi Bedtime čaj i kokosovo ulje. Ja sam prošli tjedan kupila hladno prešano kokosovo ulje u Bio&bio (ne piše ime proizvođača). Misliš li da se nešto razlikuje po kvaliteti od ovog ulja iz Kemiga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako je hladno prešano, kvaliteta se ne bi trebala uopće razlikovati :) Mislim da su čak u Bio&Bio ulja povoljnija s obzirom na gramažu, vidila sam da imaju Ekozonino kokosovo ulje 300 ml za 30 kuna :O

      Delete
    2. E da, ja sam uzela to od Ekozone. A daj mi reci, jesi li primjetila da lakše ili brže zaspiš od tog čaja s valerijanom? Meni treba nešto takvo ako funkcionira :)

      Delete
    3. Svakako, baš odlično opušta ovaj čaj. Znaš ono kad ideš spavati, pa kad se manje više skroz opustiš u krevetu bole te mišići (mene osobito oni koji podupiru kralježnicu, koji se opterećuju pretjeranim stajanjem i krivim sjedenjem) boli te sve živo? Ovaj čaj mi pomogne da se opustim i kako je bol smanjenja u mišićima, brže i lakše zaspim. Plus, nema mozganja oko životnih problema u krevetu prije sna, nego samo čim legnem - odjavljujem se za danas :D

      Delete
    4. Eh, to bi meni trebalo. Kupujem čajek prvom prilikom. Hvala na info :*

      Delete
    5. Btw. našla sam i odličnu šalicu za čaj ;) http://www.iherb.com/Just-a-Leaf-Organic-Tea-Tea-Infuser-Glass-Tea-Cup-with-Strainer-8-oz-Tea-Glass/47364

      Delete
    6. Vidila sam ju, izgleda lijepo, no ja doma imam već tako nešto :)

      Delete
  3. Joj Voodoo svašta nešto lijepo kod tebe :D Jako me zanimaju noviteti od Ivane i drago mi je da se odlučila na pakiranja s pumpicom za kreme! Jedva čekam naručiti i svoj primjerak jer mi je pri kraju krema. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pumpica je došla na red na moj nagovor, obožavam pumpice :D Inače ti je krema zbog te ambalaže skuplja za 10 kuna, no isplati se jer je higijenskije po mom mišljenju.

      Delete
  4. Gdje kupuješ taj čaj Bedtime? :))
    Ispričavam se ako si već negdje napisala, ali nisam vidjela, a baš me zanima:)

    ReplyDelete
  5. Mene zanima sastav ovog good morning čaja :D
    divni noviteti, posebno me zanimaju Melvita micelarna i OCC :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ovoj ambalaži koju imam ne piše sastav, no u principu je zeleni (mislim Sencha) čaj + sušeno voće :)

      Delete
    2. pretpostavila sam da je sencha jer on obično ide u mješavine, ali koje sušeno voće? tj. je li tropsko ili neko drugo? nisam ljubitelj tropskog, a guraju papaju u većinu zelenih čajeva, pa mi je umijeće naći neku mješavinu bez njega :/

      Delete
    3. Mislim da nije tropsko, nego šumsko, maline, jagode i sl. Papaju i mango jako lako zamjetim u mješavinama i često su krupniji komadi, pa mislim da ih ovdje sigurno nema.

      Delete
    4. uuu divno, hvala ti, kad će mi Franja biti usput, uzimam :D

      Delete
  6. ja baš planiram kupiti evine kapi.. po preporuci ginekologa. smao u biljnim ljekarnama ili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da da, možda je ima i u ovim "običnim", no nisam provjeravala.

      Delete

 

Newsletter pretplata