Najčešće korišteni makeup proizvodi

Koji su moji najčešće korišteni makeup proizvodi, koje svakodnevno koristim i obožavam?


Trenutno koristim samo dvije podloge koje kombiniram ili nosim samostalno, ovisno o stanju kože taj dan i prilici. Riječ je o Lavera Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation u nijansi Ivory i Everyday Minerals IT Base u nijansi Light Neutral. Prva je srednje svijetla nijansa sa blagim rozim podtonom, a druga je u potpunosti neutralna nijansa. Lavera je hidratantnija pa ju volim nositi zimi kad mi je koža suha od grijanja i hladnom zraka, dok EM podlogu nosim tijekom toplijih dana jer više matira. Za prekrivanje nepravilnosti na licu - podočnjake, hiperpigmentaciju oko usana i nosa te crvene točkice koristim Flormar Perfect Coverage Concealer u nijansi 02 koji je jako pigmentiran, kremast, super se razmazuje, izgleda prirodno na licu i ne izaziva dodatni nered. Za potpuno matiranje, fiksiranje i zaglađivanje kože koristim Essence All About Matt! prozirni puder u prahu koji je iskreno najbolji koji sam ikad probala, a omjer cijene i kvalitete mu je nenadmašan. Za postojana sjenila već duže vrijeme koristim Concrete Minerals Electric Eye Primer. Na obrazima jako često nosim Illamasquino kremasto rumenilo u nijansi Rude koje se fantastično blenda i izgleda jako prirodno, a mislim da ću ovu zimu morati umiroviti ovaj primjerak jer ga imam od početka bloganja i strah me da se ne pokvari, pa izazove nered na licu. Na očima preko CM Electirc Eye Primera nosim sjenila iz Sleek i-Divine Oh So Special palete iako bi joj komotno mogla konkurirati i Too Faced Natural Eye paleta sjenila, no pošto ih kombiniram međusobno ili sa mineralnim sjenilima ne znam iskreno koju najviše koristim. Nijansu Boxed u ovoj paleti koristim za popunjavanje obrva. Physicians Formula maskare su mi postale najdraži brend maskara, a trenutno koristim ovu ružičastu "False Lash Efect" verziju. Izjegavam gel linere u posljednje vrijeme jer me skoro svi razočaraju formulom i postojanošću, pa najčešće posežem za Illamasquinom S.O.P.H.I.E. Medium olovkom s kojom osjenčavam kuteve očiju ili ju nanosim na waterline, a također mi je česta zamjena za crna sjenila jer je jako pigmentirana i krasno se blenda. Na usnama volim nositi jako postojane proizvode pa biram Illamasquin ruž Climax ili Isadorinu Perfect Lip Liner olovku u nijansi Prime Red. Imam nekolicinu Illamasquinih ruževa a uz Climax bih eventualno istaknula Eurydice kao drugu najčešće nošenu i voljenu nijansu, dok je ova Isadorina olovka najpostojanija stvar za usne koju trenutno posjedujem. Planiram svakako nabaviti još nijansi. Rijetko nosim sjajila i jako sam izbirljiva po pitanju sjajila, a najdraže ikad mi je Essence Stay With Me dugotrajno sjajilo u nijansi Candy Bar - prekrasnoj koraljno rozoj nijansi koja jako osvježava lice i stoji super na većinu lookova.

Recenzije proizvoda sam linkala uz njihove nazive, a uskoro vam obećajem detaljnije recenzije CM primera za kapke, Essence pudera, S.O.P.H.I.E. olovke, EM podloge i PF maskare koje još nisam objavila. Ukoliko vas zanimaju cijene nekih proizvoda ili linkovi za kupnju, javite u komentarima. ;)

I naravno da je prilikom fotkanja proizvoda morala doći ONA i sjesti na sve sa ovim izrazom lica:


"Moje."



20 komentara:

  1. Hahah slika sa mackom i njen iyray lica su fenomenalni. Mnogo mi se svidjaja odabir proiyvoda. Moram da probam taj Flormarov korektor. Prelepo je i rumenilo, a Sleek paletu planiram da kupim. Ta mi je jedna od najlepsih.

    ReplyDelete
  2. hej hej! ako si probala i neki od ova dva pudera, mozes li dati usporedbu?

    http://3.bp.blogspot.com/-wK0dztPcTic/UePXqhyGXXI/AAAAAAAADx4/abg_bjDlj9A/s1600/IMG_7271.JPG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi nisam isprobala, no koliko znam po pričama s neta, ovaj drugi je ista stvar kao ovaj u prahu, samo u kompaktnom izdanju. Ja preferiram proizvode u prahu, pa sam kupila ovaj koji imam. :)

      Delete
    2. Koristim ovaj Essence u kompaktnom izdanju i skroz mi je ok, ali opet me nesto kopka da probam Rimmel. Hvala ti!

      Delete
  3. Ja ću samo komentirat macu... Preslatkoća žutih očiju <3 Brko slatki :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ja sam ga nalazila u KOzmu, no čula sam nešto da više ne drže Flormar, pa mislim da su sad dostupni samo na štandovima: http://www.flormar.hr/ (vidi pod Maloprodaja) ili preko webshopa: http://diva-kozmetika.com/

      Delete
  5. kod mene je također najčešće trenutno u uporabi upravo ova Illamasquina olovka (nešto u zadnje vrijeme ne stavljam tuš)i ruževi,taj korektor nisam isprobala (thanx na info u gornjem postu), podloga-ne mogu se odvojiti od dr. Hauschka podloge (Translucent Make up, broj 01)-s obzirom da imam suhu i osjetljivu kožu, to mi je još uvijek just fine,itd...., no, kozmetiku na stranu, fotke ti je zasjenila ova prekrasna "ONA".....:) Divna je, i znam taj pogled: "Sve je moje, ja sam tu, ili mazi me, ostavi to...."...." Lijep dan ti želim....bok.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ispravak: ne fotke, nego proizvode ti je zasjenila.....

      Delete
  6. Illamasqua Climax je odličan ruž, obožavam ga :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zanimljivi proizvodi, al Patuljcica je zvijezda ovog posta :D

    ReplyDelete
  8. maca je kao i uvijek genijalna :D

    ReplyDelete
  9. ajoj, stvarno si ju uhvatila u pravom trenutku <3

    ReplyDelete
  10. Patuljčica je za rastopiti se!
    Možeš mi reći gdje kupuješ ovu maskaru? Uvijek sam u potrazi za dobrim maskarama :)

    ReplyDelete
  11. Najpre, odličan blog :) Trudim se u poslednje vreme da se skroz prebacim na cf kozmetiku tako da sam svašta zanimljivo videla kod tebe :) Vidim da imaš iskustva sa Physician's Formula i Everyday minerals brendom, a ja baš sad planiram jednu porudžbinu sa iHerb-a :)
    Vidim da IT base više nema, šta kažeš na matte, semi matte ili jojoba base? Iskreno, najviše me brine da ne pogrešim nijansu, imam dosta svetao ten i svetle oči...
    Pozdrav, Ana

    ReplyDelete
  12. Najpre, odličan blog :) Trudim se u poslednje vreme da se skroz prebacim na cf kozmetiku tako da sam svašta zanimljivo videla kod tebe :) Vidim da imaš iskustva sa Physician's Formula i Everyday minerals brendom, a ja baš sad planiram jednu porudžbinu sa iHerb-a :)
    Vidim da IT base više nema, šta kažeš na matte, semi matte ili jojoba base? Iskreno, najviše me brine da ne pogrešim nijansu, imam dosta svetao ten i svetle oči...
    Pozdrav, Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, IT base je bila odlična! Probala sam i semi matte, moram ti priznati da je najsličnija IT base-u, ali malo više matira, taman ako imaš masnije zone lica. A sa službene stranice everydayminerals.com možeš naručiti i uzorke, za par dolara, da se ne zezneš i isprobaš razne formule. Tako sam ja radila. :) I mislim da ih je bilo na iHerbu no to nisam 100% sigurna. Hvala na pohvalama! :)

      Delete

 

Newsletter pretplata