Melvita BB krema - swatchevi i prvi dojam

Izvor: melvita.hr

Nedavno sam prilikom kupnje Melvitine micelarne otopine, koja mi je btw odlična izuzev pomalo ljepljivog osjećaja na licu koji se lako riješi umivanjem iza, dobila testere njihove nove BB kreme. Riječ je o hidratantnoj BB kremi koja, uz SPF 15, sadrži i titanijev dioksid, ružinu vodicu, ekstrakt cvijeta ruže te mineralne pigmente. Kremu isprobavam veći dio tjedna, pa vam ovom prilikom donosim swatcheve i prve dojmove ovog proizvoda.


Swatch u sjeni (unutar stana).


Swatch na dnevnoj svjetlosti (van stana).

Krema je vodenaste formule i jako se lako blenda na koži. Upija se strašno brzo ako se nanosi prstima, pa ju volim nanositi sintetičkim kistom poput Ecotools Bamboo Buffing Brush ili Real Techniques Expert Face Brush. Iako nisam ljubitelj nanošenja dekorative prstima, primjetila sam da krema bolje i prirodnije izgleda na licu nanesena prstima, te manje ističe popunjene pore koje imam puno na nosu. 

Nijansa mi odlično odgovara, no trenutno ne i podton - srednje svijetla sa ružičastim podtonom, dok je moj trenutni podton kože žuti zbog ljetovanja, no tijekom zime će se vratiti u stari čisti neutralni pa bi mi tada krema bolje odgovarala. Kad smo već kod zime, mislim da je i formula odlična za hladnu i suhu zimu nego kasno ljeto. Imam mješovitu kožu sa masnom t-zonom, a ova krema bi bila idealna za sve sa normalnom ili suhom kožom. Da bih ostala u potpunosti matirana do kraja dan, moram matirati t-zonu sa puderom u prahu jer je krema prehidratantna za moj tip kože. Finiš je dewy ili sjajni, pa mi se lice pretjerano sjajilo odmah nakon nanosa, iako se u roku od 5 minuta krema u potpunosti upila pa se lice manje sjajilo.

Prekrivanje je srednje dok na pojedinim mjestima gdje je veće crvenilo ili nepravilnost (poput crvene točke na mom nosu nastale zbog naočala) nanosim kremu u debljem sloju, pa je prekrivanje jako dobro. Na stranici melvita.hr za ovu kremu piše da ne sadrži komedogene sastojke, a sama nisam imala problema sa prištićima ili začepljenim porama tijekom testiranja ove kreme. Također sam primjetila da mi je lice jako mekano sa njom.

Osim očito prehidratantne formule za moj tip kože, kao veliki minus bih istaknula cijenu ove BB kreme - 242,40 kn za 40 ml proizvoda što smatram pretjeranim s obzirom na količinu. Bez problema bih ovaj proizvod nazvala kvalitetnim (imajte na umu je riječ o testerima, a ne full size proizvodu) i jako dobrim za nekoga tko ima suhu kožu te traži srednje prekrivanje, izjednačavanje tena i svjež izgled kože, no osobno bih radije kupila neku od azijskih BB krema koje su se po mom iskustvu pokazale jako dobre a po trostruko nižoj cijeni. (Ova krema me mnogočemu podsjeća i na Misshu M Perfect Cover 23, pa ako vam se svidio opis potražite recenziju te kreme)




2 komentara:

  1. Stvarno lijepo izgleda na koži, ali cijena je definitivno previše... :/

    ReplyDelete
  2. Slažem se s Art Beauty...a ti izgledaš kao da nisi ništa nanijela na lice, efekt je baš nice (doduše imaš stvarno zahvalan ten i ne puno toga za pokriti :P)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata