Lumikki Cosmetics mineralna sjenila

Sjećate se mog posta o Top 10 najzanimljivijih Etsy vegan shopova? Ubrzo nakon njegove objave napravila sam svoju prvu Etsy narudžbu upravo kod Lumikki Cosmetics. Pošto nikad nisam isprobala njihova sjenila, odabrala sam paket od 10 uzoraka za 10 US$ + 6.99 US$ poštarine. Ludi šou koji sam imala s vlasnicom brenda po pitanju slanja paketa i (ne)odgovaranja na poruke ostaviti će moju prvu Etsy kupnju u pomalo gorkom sjećanju no detalje odgađam za kraj posta. Krenimo na nedavno pristigli paketić.


Da, ovo što vidite su guze i noge figurica My Little Pony iz 90-ih. :D Sjećam se kako sam ovog ružičastog kupila tijekom razredog putovanja na Korčulu oko 1997. (dok je Turbo Limač bio u naponu svih snaga i "it" destinacija za svakog hipeventilirajućeg klinca u državi). Među tim istim guzama i nogama se nalazi paketić uzoraka koji sam dobila u omotnici od Lumikki Cosmetics. Mislim da se radi o recikliranom papiru, a izgleda preslatko i efektno, pa jedan dobri plus za to.

Nijanse sjenila koje sam naručila su: Dragon Scale (smaragdno zelena s ružičastim holo shimmerom), Bombay (brončano-zlatna), Skyrim (nebesko plava sa satin finishem), Death Star (metalik srebreno-siva), Extraterrestrial (brončano-smeđa), Anna Pavlova (svijetlo ružičasta), Bullfighter (metalik čokoladna), Forbidden Love (bordo smeđa), Exploding Star (ljubičasta s holo glitterom) i Blue Greande (različak metalik plava). Evo kako izgledaju sjenila na Etsy stranici brenda:


A evo kako izgledaju uzorci u plastičnim zip vrećicama:


Odmah mi je bilo jasno kad sam primila paketić da sjenila nemaju nikakve veze sa fotografijama na stranici. Jedina nijansa koju bih opisala kao vjerodostojno prikazanom je Death Star. Exploding Star mrvicu nalikuje na nijansu prikazanu na sajtu, dok je najveće iznenađenje bio Dragon Scale (nijansa kojoj sam se najviše veselila) jer iako uživo nema ni približno toliko multidimenzionalnog glittera poput onog na sajtu, i dalje je predivna smaragdno zelena boja koju sa dugo tražila.

Swatchevi sjenila:

Lumikki Cosmetics mineral eyeshadow mineralna sjenila indie vegan (5)a.jpg

Lumikki Cosmetics mineral eyeshadow mineralna sjenila indie vegan (6)a.jpg

Ova sjenila su ukratko - genijalna! Ono što sam odmah primjetila je vrhunska pigmentacija pa će mi kod ovih sjenila baza biti opcionalna, iako ću ju preventivno nanositi da spriječim nakupljanje proizvoda u pregibu oka. Većina ih se odlično nanosi i blenda, s iznimkom ljubičaste Exploding Star koja nema toliko "puterastu" teksturu kao ostale i s njom imam problema kod nanošenja i blendanja. Mislim da mi je definitivni favorit Dragon Scale jer - iako nije nijansa kakvu sam očekivala - riječ je o savršenoj nijansi smaragda koju sam dugo tražila. Već imam nekoliko sličnih nijansi sjenila, no Dragon Scale se vrhunski nanosi i blenda pa ju odmah proglašavam svojim favoritom. Veselim se isprobati nijansu Skyrim koju ću pomiješati s Inglot Duralineom i nositi kao tuš za oči. Nijansa Death Star, koja je najnoviji član postave, je vjerojatno najbolje teksture jer je najmekša i divno se nanosi na kožu. S ostalim nijansama nemam prigovora, skoro se sve ne truse s iznimkom nesretne Exploding Star.



Koliko sam shvatila po opisima sjenila na Etsy stranici, sve nijanse su ne samo veganske, već 100% ručno rađene, miksane, formulirane da budu sigurne i za oči i usta, te ne sadrže talk ili druga potencijalo štetna ili iritirajuća punila. Naravno, Lumikki Cosmetics proizvodi su i 100% lišeni testiranja na životinjama.

A sad mali opis, da prostite, jebade koju sam imala s narudžbom ovih sjenila. Dakle, savršeno sam svjesna da je naručivanje proizvoda kod manjih indie brendova koje nerijetko vodi jedna osoba stresno i za vlasnika i kupca jer: 1) vlasnik sve sam proizvodi, vodi stranicu, odgovara na poruke, pakira i šalje poštom i 2) kupac mora poprilično dugo čekati da se paketić pošalje i da stigne na njegovu adresu. Lumikki Cosmetics imaju pravilo na Etsy stranicu da je vrijeme isporuke paketa od 1 do 5 dana, ni dana više. Naime, ja sam čekala isporuku paketa čitavih 13 dana. No prije toga sam otišla na Facebook stranicu brenda i vidila da se mnogi kupci, postajući upite i pritužbe na Zid, žale oko neorganizacije tvrtke. Neki su čak optuživali vlasnicu za krađu i scam, a ubrzo sam požalila što sam uopće naručila ova sjenila. Prošlo je 5 dana od narudžbe, a paket nije bio poslan. Slala sam više poruka vlasnici brenda, preko Facebooka, Etsy-a i službenog maila, no nikad nisam dobila odgovor. Zatim je slijedio mail Etsy-u, a Lumikki Cosm. shop je već tad bio suspendiran zbog navale pritužbi od strane kupaca. Pošto mi ni Etsy nije odgovorio u roku od 2 dana, otvorila sam case na Paypalu u kojem sam zahtjevala novce, odričući se paketića. Za manje od 24 sata, Paypal slučaj je bio zatvoren, moji novci vraćeni a paketić - shippan brzinom munje! Iako sam trebala biti sretna što sam dobila i novce i proizvod, nisam se osjećala niti malo sretnom. Nije mi jasno kakvo je to poslovanje i zašto vlasnica to radi svom brendu, sebi i drugima. Čitajući pritužbe na Facebooku, izgleda da je i drugim kupcima vlasnica vratila novce i poslala pakete TEK NAKON otvaranja slučaja na Paypalu koji je mogao (a u jednom trenutku i jest) rezultirati suspenzijom njene Etsy trgovine. Kao šećer na kraju, vlasnica je u mom paketu priložila i kratku poruku isprike uz jedan dodatni uzorak sjenila - u nijansi koju sam već naručila. Mislim, zbilja? Paket je, nakon slanja, stigao na moju adresu za 10 dana.


Koliko god cijenim činjenicu da se vlasnica ispričala, vratila novce, priložila dodatni uzorak sjenila, a ja u ruci držim prekasna i kvalitetna sjenila, ostali detalji ove zavrzlame mi nikako nisu jasni. Naravno da više neću naručivati ništa od Lumikki Cosmetics, a sigurna sam da ću se kloniti i Etsy-a neko duže vrijeme jer sam nakon ovog paketa naručila još jedan, od drugog brenda, s kojim sam također imala sitne probleme oko slanja paketića. Jeste li vi ikad imali probleme s narudžbama na Etsy-u ili je to samo moj peh? Zbilja mi je žao jer sam se jako veselila ovim proizvodima no nisu ostavili tako šećerno sladak okus u mojim ustima. Rado bih vam preporučila Lumikki Cosmetics sjenila, no - s obzirom na biblijske muke oko paketa - jednostavno nemojte. Iskreno se nadam da je vlasnica naučila do sad kako poslovati i voditi brend, pa će uskoro postati ozbiljniji i profesionalniji prodavač.



13 komentara:

  1. Vidiš, ja s njima nisam imala problema tog tipa, ali sam čekala tu narudžbu oko mjesec dana ili tako nešto. Ja sam naručila 2 full size nijanse (Dragon Scale incl. ;) ) i sva sreća zaboravila na tu narudžbu inače bih i ja dobila popizditis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da nisi, ja u biti nikad nisam imala slično iskustvo s ikojim brendom, pa me ovo jako iznenadilo... Prvi put da sam u životu otvorila Paypal case, a kupujem online više od 2 godine. Nadam se da će vlasnica otvoriti svoj shop i biti ažurnija. Stvarno su vrhunska sjenila!

      Delete
  2. E pa eto spasila si me velike zelje za dragon scale-om. Slazem se da je i dalje preeeelepa boja, ali ne toliko kao na slici. I dalje senke izgledaju prelepo. I ja sam se razmisljala da kupim te testercice ko ti, ali nakon sto si ispricala kakve muke si prosla neka hvala. Ja imam jos gore muke i sa vecim brendovima, gde cekam po nekoliko meseci ili nikad ne docekam proizvod. Nemam srece, pa ne bih da se upustam u nesto sto znam od pocetka da ce da bude zeznuto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto vidiš, ja nikad nisam imala problema s većim tvrtkama. Žao mi je što te post razočarao, no drago mi je da sam ti uštedila novce i muku. :)

      Delete
  3. Uf, grozan customer service. Al' sjenilca su kul. Na Etsyju sam imala preko 30 narudžbi i nikad problema, no uglavnom je bila riječ o nakitu i vintage bešteku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naručiti ću i ja nešto ne-kozmetičko s Etsy-a jednom pa da vidim imam li zbilja peh s njima :D

      Delete
  4. Nisam ništa s Etsy-ja naručivala i koma je ta Lumikki neprofesionalnost, ali nijanse su mi ludilo i ti si se stvarno jako lipo našminkala. :)

    ReplyDelete
  5. predivna su,posebno Dragon Scale :)

    ReplyDelete
  6. Steta za probleme sa posiljkama i sto nisu nijanse kakve su na fotkama bilo bi ludilo da jesu, ovako su mi favoriti Blue grenade i exploding star

    ReplyDelete
  7. ovo kako se ponjela fakat nije korektno ali ja osobno nisam nestrpljiva i ni ne gledam kad ce netko nesto poslati, nije me briga osim ako se radi o poklonu ili necem za neku specijalnu prigodu kad trebam tocno na vrijeme, inace mi nije bed cekati ni 45 dana niti ima potrebe da mi se prodavac javlja. dosad nisam imala nekih problema na etsyju, bas sam pogledala, prva narudzba koju sam napravila je iz February 8, 2008 i otad sam ih napravila 38.

    ReplyDelete
  8. Ja sam naručivala sa etsy-ja ključić lančiće i naušnice, ručno rađene za moju seku koja je tu trgovinicu dugo pratila i nisam imala problema, čak mi je vlasnica odgovorila u roku par sati kada sam ju zamolila da na paket stavi manju cijenu (paket je koštao 52$) zbog naše carine i bila je toliko ljubazna i ugodna da se i dan danas kesim ko budala kad se toga sjetim :D

    A što se tiče sjenila, ja ih kupujem od Victorian Disco kozmetike, vlasnica je ljubazna, u roku par sati do dva dana odgovara na poruke, ja si s njom znam i počavrljati o geek stvarima, a sjenila su joj genijalna i na blogu mom možeš pogledati kolekciju koju posjedujem ;) Uglavnom preporučujem ;)

    ReplyDelete
  9. Naručivala sam preko Etsy-a uglavnom stvari za kuću i nakit, nikad nisam imala problema, mislim da je to individualno od prodavača do prodavača pa na kog naletiš.. nisam kozmetiku nikad naručivala, malo me i strah jer nikad ne znaš što ćeš dobiti..

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata