Jesenjska 2013 lista želja

Nastavljamo u novu sezonu sa još jednom wish listom! Pošto na snagu stupa ozbiljniji plan štednje, na wish listu sam stavila samo proizvode koje mi ZBILJA trebaju. Među njima se našao i zadivljujući broj nekozmetičkih proizvoda, a jedan od njih se rastegnuo iz zadnje, proljetne liste želja koju sam manje-više lijepo "počistila".

Krenimo prvo s proizvodima za nokte. Vjerojatno ovo ne znate, no nedavno sam prestala zaozbiljno gristi nokte. To je moj najveći demon s kojim se borim od djetinjstva, a osim religioznog mazanja lakovima i uljima za rast i jačanje, odlučila sam se svako malo počastiti novim brendovima veganskih lakova za nokte kojih do sad nisam isprobala. Zoya ima, po meni, najljepše duochrome lakove ikad a cijena im je relativno OK naspram količini od 15 ml što će trajati jako dugo vremena.


Zoya Zara (izvor)


Zoya Adina (izvor)


Zoya Tinsley (izvor)

Nedavno sam se navukla na Illamasquine lakove za nokte, kupivši jako povoljno na oglasima Nomad nijansu. Pošto mi za lakove treba dobra podloga ili base coat, investirati ću u njihov bazni lak a od ostalih nijansi moje je srce ukrao prekrasni Thorb.


Illamasqua Base Coat (izvor)


Illamasqua Thorb (izvor)

Color Club Blue Heaven je jedan od najljepših holografski lakova IKAD i već je dugo na mojoj wish listi. Dodatne riječi nisu potrebne.



Kupila sam skoro sve ruževe za usne koji mi trenutno trebaju, no nisam pronašla dobru cruelty-free zamjenu za jedan prekrasni narančasti Golden Rose ruž (nijansa 67). Srećom sam guglajući naletila na Milani Color Statement ruž u nijansi Sweet Nectar koji je sve što želim!



Pošto je moj siroti Illamasqua Rude na izmaku snaga i roka trajanja, željela bih uzeti neku jako sličnu ili čak identičnu nijansu. Pošto je 180 kuna malo teže za izdvojiti za rumenilo ovih dana, pronašla sam pristojnu zamjenu u granicama kvalitete i cijene - Daniel Sandler Watercolor Creme Blush, nijansa Soft Peach.



Everyday Minerals rumenila su definitivno jedna od najpostojanijih rumenila koje sam ikad isprobala, a moje srce je otela prekrasna Snuggle nijansa (hladnija ružičasta baza sa zlatnim shimmerom).



Naturisimo.com je uz iHerb postao moja najdraža destinacija za online kozmetički shopping, pa sam na njemu pronašla dvije jako korisne stvarčice za kojima slinim cijelo ljeto. Tisserand Aromatheraphy Essential Survival Kit za svaku potencijalno stresnu situaciju u danu i Trilogy Skincare Evertyhing Balm kojeg imam u putnoj verziji, a najbolja je stvar za njegu zanoktica i usana IKAD.



Krenimo na nekozmetičke proizvode. Prvi - organizator ruževa je negdje na granici, no stvarno mi je potreban ne samo za organizaciju već i isticanje nekih manje korištenih ruževa koje znaju stajati u ladici tjednima bez da ih upotrijebim, a mrzim ne koristiti nešto što posjedujem od kozmetike. 


Postala sam strašni čajofil i skoro u potpunosti izbacila kavu. Nedavno sam tijekom posjeta Kući zelenog čaja u Zagrebu ugledala ovu preslatku i jako korisnu patkicu za čajeve bez filtera. Cijena joj je oko 60 kuna ako se ne varam, no sigurno ču ju upotrijebljavati svakodnevno. I da, obavezno u rozoj verziji.


Kwak.

Već godinama kupujem šrot jeftine mp3 playere i patim za periodom prije 4-5 godina kad sam imala iPhone sa 16GB glazbe jer je to bio najbolji player ikad. Iz prve ruke znam da Sony radi strašno dobre mp3 playere, pa ću ove jeseni ili zime investirati u Sony Walkman NWZ-E453.


Već sam dosadna s creepersicama no 100% ću uskoro naručiti ove prekrasne tamno plave od umjetne kože sa eBaya koje dođu manje od 200 kn. Ako još budu na lageru, no poznavajući moju sreću nestati će prije negoli skupim prvih 100 kn. :(


Zanemarila sam svoj hobi skupljanja rijetkih i vrijednih stripova, a Sky Doll je moj br. 1 strip ikad. Posjedujem prva 3 broja na srpskom izdanju - Bijeli grad, Aqua i Žuti grad, a planiram nabaviti i Spaceship kolekciju na engleskom preko eBaya ili nekog drugog sajta. Ako vas zanima nešto više o Sky Doll, kliknite ovdje.


I zadnja, ali ne i nikako najmanje bitna stvar koju JEDVA ČEKAM kupiti je moj budući fotoaparat - Canon PowerShot SX500 IS. Stoji mi kao pozadina na desktopu već tjednima.


Ukoliko netko od vas ima jedan od ovih beauty proizvoda kod sebe, a želi ga se riješiti, javite se na mail pliz. ;) Hvala i do čitanja!



6 komentara:

  1. Skroz znam kako ti je sa grižnjom noktiju, ja sam svoje grizla do svoje 18-e godine i nisam imala valjda 5-7mm nokta na prstu, užas... A sad 5 godina nisam ni pipnula nokte i nisam nikad vjerovala da mi mogu biti ovako dugački, trenutno su skoro 2 cm dugački :D I naravno sada sam kolekcionar lakova tako da mi je ovaj holo lak na wish listi :D

    ReplyDelete
  2. I ja sam sad odlučila detaljno počistiti kozmetiku, koristiti ono što imam i uložiti u 3 kvalitetne, ali time i skuplje stvari koje bi pokrile moje početničke potrebe (Illamasqua ruž - jedan, ali vrijedan!, Illamasqua ili Too Faced rumenilo i Naked paleta). Više sam potrošila kupujući jeftine gluposti koje mi ne stoje i koje na kraju ni ne koristim. I odlučila sam više uložiti u njegu lica (skuplja krema i micelarna). No naravno da će skuplja dekorativa pričekati bolje dane, plitak je studentski džep, a trenutno mi je prioritet tečaj CAE engleskog. I ja bih fotić, zaljubljena sam u Olympusov Stylus XZ-2, ali ja bih i podvodno kućište jernjega koje je pola njegove cijene... ah, te želje! :)

    ReplyDelete
  3. Krasna lista! lakovi su oooodlični. imam Canon Power Shot SX 40 HS i prezadovoljna sam njime,najbolja investicija ikad :)

    ReplyDelete
  4. Mislim da sam ti pisala na pejdžu da ja imam Nikon L310 i da mi je to najbolja investicija. OBOŽAVAM GA a trenutno hoću do NG da prekrižim se sa svoje wishliste pa se bacam na posao i skupljam pare za Nikon D90 <3 aaah!

    Thorb i Blue heaven su toliko dobri da ne znam šta da napišem o njima!!! Odličan izbor, ali fkt odličan :)

    P.S. Potraži patkicu ili nešto slično na buyincoins, čini mi se da je bilo :)

    ReplyDelete
  5. uočena si nedavno u kući zelenog čaja, ušla si taman kad smo najdraža prodavačica na svijetu i ja čavrljale o ebayju i asosu :D :P
    ove patkice, jajca i slične super slatke geđete za čaj, unatoč potencijalnoj neodoljivosti, zapravo i ne bih preporučila za bilo koju vrstu camellia sinensis čaja jer nemaju dovoljno prostora da se listići otvore do svog punog potencijala :) bili bi okej za neki rooibos :)
    i ja sam dugogodišnja čajoljupka, nadam se uskoro nekom postu o toplim napitcima :)

    ReplyDelete
  6. Odlična wl :)
    Srećno sa skupljanjem novca.
    Fotić je super i meni preko potreban, pošto sve fotkam kamerom na telefonu :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata