Illamasqua Čisti pigment - Ore

Početkom godine dokopala sam se male količine Illamasquinog Čistog pigmenta u nijansi Ore. Pošto bih, za razliku od prekrasnog Furore-a, ovaj pigment nanosila samo na kapke znala sam da mi treba sasvim mala količina proizvoda da isprobam formulu, pigmentaciju i mogućnosti blendanja i nanošenja. Uistinu se nisam razočarala jer je riječ o stvarno kvalitetnom proizvodu (pritom mislim na sve nijanse) a svakome bih savjetovala da isproba Čiste pigmente i da ih kupi ako je u financijskoj mogućnosti. Ove bebice definitivno nisu jeftine (155 kn za 1.3 grama proizvoda) no zaslužuju vašu pažnju i vaše lice.


Ore je opisana kao "shimmer tamno zlatna" nijansa. Slažem se s tim opisom, a u njoj nema nikakvih crvenkastih ili drugih tonova, već ona biva savršeno neutralnom, pa ju mogu koristiti bilo koji podtonovi, boje kose ili kože i stila. Pošto je riječ o proizvodu u prahu, jako se trusi i trebate biti jako oprezni s njim, a prije aplikacije na kapcima savjetujem nanošenje maramice na obraze. Na taj ćete način spriječiti nakupljanje pigmenta na koži, nanosili podlogu prije ili poslije šminkanja očiju.

Ovaj proizvod je multipraktičan, pa ga osim kao sjenilo u prahu možete pomiješati s prozirnim lakom za nokte ili prozirnim sjajiom a intezitet nijanse ovisi o količini pigmenta. Odlično se nanosi (svakako upotrijebite bazu ispod - što masnija to bolja - ja koristim Concrete Minerals Electric Eye Primer koji sjajno surađuje s ovim pigmentima) i odlično blenda. Po pitanju pigmentacije, ali i opće kvalitete nemam nikakvu zamjerku.


Dvije uočljive mane Čistih pigmenata su: trusenje i cijena koja ne odgovara količini proizvoda. Doduše, imajte na umu da je proizvod JAKO pigmentiran i koncentriran, pa će vam full size od 1.3 grama trajati zbilja dugo dugo vremena, posebice ako imate hrpu drugih pigmenata ili sjenila poput mene. Savjetovala bih kupnju full size proizvoda sa prijateljicom i podjelu na dva komada, pri čemu će svaku novčano ispasti oko 75 kuna, a pigment će trajati zbilja dugo vremena.

Kako izgledaju druge nijanse - Furore, Berber i Involve na koži?


Recenziju Furore pigmenta ste vidjeli već davno na blogu (LINK) a dan-danas tvrdim da je to njihov najljepši, najkorisniji i najbolji proizvod koji bi svaka ljubiteljica Illamasque trebala imati u svojoj kolekciji. :) Sastav Čistog pigmenta Ore pogledajte na priloženom linku, na zadnjom fotografiji pakiranja.

P.S. Skroz sam smetnula s uma zahvaliti Anatomici na uzorku Ore-a na početku posta, isprike!



6 komentara:

  1. Stvarno je divan :) Baš sam jučer gledala preko youtube-a look s njim kod VivianaDoesMakeup i oduševila se :D

    ReplyDelete
  2. Prekrasan :) Ne nosim zlatno tako često pa me on nije privukao, ali sam zato svojedobno slinila za Berberom i malo je falilo da ga uzmem...na kraju je prevagnulo moje zaziranje od praškastih proizvoda, ali Berber mi je i dalje pre-pre-predivan :)

    ReplyDelete
  3. Predivan! Ja imam Satic i meni je to tako nepraktično za korištenje i stvarno ne znam šta da radim s njim xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otkupim ti ga ja ako želiš :D Dogovorimo se preko maila :D

      Delete
  4. Obožavam zlatne pigmente OBOŽAVAM!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata