Pepita sapuni - Konfeti


Presimpatičnu, opuštenu i prirodnu Jasminku, koja stoji iza većini još nepoznatog brenda prirodne kozmetie Pepita sapuni, sam upoznala u veljači ove godine, na Valetinovskom sajmu unikata udruge Kloto i prijatelja "Od srca srcu". Njezini sapuni su me oduševili mirisima i izgledom - neki su izgledali kao slasne kriške pite s karamelom, neki kao kolačići sa srcima dok su neki bili luda eksplozija boja poput Konfeti sapuna. Prije ljetovanja smo se našle i ja sam preuzela svoj prvi Pepita sapun - Konfeti.


Konfeti je sapun na bazi maslinovog ulja, kao i svi sapuni u Pepita ponudi. Osim njega, u sastavu se nalaze i ulja palme, kokosa i ricinusa, te glicerin, kokosovo mlijeko, voda, pigmenti i mirisno ulje. Na dodir Konfeti nije onako tvrd ili voskast kako mnogi prirodni sapuni bivaju (odmah se sjetim Dr. Pasha sapuna koji mi nisu nikako sjeli, barem ovaj od meda koji sam isprobala) već je mekan, puterast i beskrajno mirisan. Miris me podjseća na žvakače gume, šećernu vatu, lubenicu i gumene bombone.


Konfetia smo na moru koristili zajedno dragi i ja, a pošto smo stalno bili izloženi moru i suncu (koji osobno jako isušuju moju kožu i kosu), sapun na nas oboje nije djelovao isušujuće ili iritirajuće. Odlično je očistio kožu a koža nakon njega nije "plakala" za losionom. Dapače, mislim da je ovaj sapun dovoljno nježan i da ga koriste sve dobne skupine, pa i mala djeca. Možda bi najmanjima bolje odgovarao bezmirisni sapun, no sigurno bi uživali u šarenilu Konfetia poput nas. :) Jedina mana sapuna je što se na mokrim pločicama tuša lako topi, pa ga se treba čuvati u posebnoj kutijici ili negdje povišeno gdje je podloga suha.


Ukratko, jako sam zadovoljna Konfetiem i sigurno ću si ga još jednom u budućnosti priuštiti, kad isprobam druge Pepita sapune. Cijena za 100 grama sapuna je 30 kuna a u Zagrebu možete dogovoriti primopredaju. Sapun je veganski i nije testiran na životinjama.




5 komentara:

  1. Prvi put cujem i vidim :)

    Moram priznati da totalno fora i primamljivo izgleda i zvuci :)

    ReplyDelete
  2. Fora sapun izgleda skroz, a još kako si miris opisala - želim! :D

    ReplyDelete
  3. Cool :) Idem čekirati stranicu :D

    ReplyDelete
  4. Kako je sladak sapun! :D Ide na WL, valjda ce docekat kupovinu D:

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata