New in: Naturisimo!

Ove godine sam otkrila webshop koji drži isključivo organsku kozmetiku brendova koji ne testiraju na životinjama i/ili ne sadrže životinjske proizvode. Pošto je poštarina besplatna a izbor kozmetike odličan (naletjela sam na brendove koje nisam poznavala do sad), plus možete naručiti uzorke proizvoda po povoljnim cijenama, odlučila sam naručiti jednu sitnicu čisto da vidim koliko im brzo dolaze paketi i kakva je usluga. Ostala sam ugodno šokirana kad mi je jučer (petak) stigao paket naručen početkom tjedna (ponedjeljak)! Nikad nisam tako brzo primila paket iz Velike Britanije. Jako je dobro zaštićen (sa jastučićima od stiropora) i omotan u ukrasni papir. Evo što sam naručial:


Organic Surge Fresh Ocean Shower Gel i uzorci: Weleda Citrus Creamy Body Wash, Pai Kuki & Jojoba Bead Skin Brightening Exfoliator, Pai Geranium & Thistle Combination Skin Cream, Herbfarmacy Divine Light Face Cream.

Za sad sam isprobala sve osim Weledinog gela za tuširanje i Herbfarmacy kreme za lice. Ostale stvari su mi zakon, posebice Pai proizvodi za lice koje ću sigurno naručiti kad potrošim ove testere za koji dan. OS gel za tuširanje ima ugodan blagi citrusni miris, dobro se pjeni i čisti kožu, a ne isušuje. Svakako ću isprobati još gelova za tuširanje iz njihove ponude. Posjetite Naturisimo na: www.naturisimo.com.



10 komentara:

  1. krasno, idem odmah na njihov site... kao da mi treba još koje mjesto na kojem ću ostavljat novce... ali ne mogu si pomoći ;)

    ReplyDelete
  2. Odlično!! :) hvala ti na otkriću..odmah krećem u istraživanje :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ima super stvari, meni su ovaj i iHerb najdraže stranice sad :*

      Delete
  4. Imam već neko vrijeme bukmarkan taj sajt ali ne znam što naručiti, što??!?! :DD

    Btw. jučer sam otkrila i ovaj sajt, možda će ti se svidjeti: https://www.lovelula.com/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje ti je uzeti gelove za tuširanje bez SLS-a, to se ionako potroši, neće ti bzvz stajati kao recimo makeup ili neka druga preparativa. Barem sam ja tom logikom išla, a ovi Organic Surge su najpovoljniji na sajtu, uz Laverine i Jason Naturals :) Hvala na linku!

      Delete

 

Newsletter pretplata