New in - Naturisimo, iHerb, Miyu & Marc Jacobs


Ovaj tjedan sam zaprimila nekoliko novih paketa i dobila jedan poklon od staraca, pa vam pokazujem što možete očekivati u nadolazećim recenzijama. Pošto radim ovo ljeto i trenutno sam kod roditelja na jugu, sav mi džeparac odlazi na shopping jer ne moram plaćati mjesec dana klopu, mačju hranu i skupi život u Zagrebu i upraavo zato sam si priuštila lijepu hrpicu stvari ovih dana. To je ona fora "Ništa nisam izgubio, samo se hvailm." Inače, trenutno sve fotkam na maminom fotiću, a svoj novi aparat ću kupiti kad odem natrag u ZG, dakle sredinom rujna. Enivej, pogledajmo što sam kupila ovaj tjedan.


Paketić s Naturisima - Oy! (Green People) Cover & Clear Spot it! tekući puder/korektor protiv prištića, uzorak Weleda Citrus Creamy Body Wash, Jason Pure Naturally Fresh Deo for men, Organic Surge Tropical Bergamot Hand & Nail Cream, te uzorci nove najdraže Pai Skincare Geranium & Thisle Combination Skin Cream, Herbfarmacy Wash-Off Cleansing Mousse i Trilogy Skincare Everything Balm.

Obožavam ovaj sajt i jedva čekam uzeti još hrpetinu toga od njih. Postali su moj #1 sajt za organsku kozmetiku, a trenutno imaju akciju -10% na sve s kodom BANK (vrijedi do ponedjeljka, 26.08.).


Nova tubica Miyu prirodna kozmetika AntiAc Intense kreme protiv prištića. Nedavno sam prošla kroz sito i rešeto bez nje kroz zadnji PMS i koža mi je toliko podivljala s prištićima da više nikad ne želim biti bez nje. Savršena mi je, a M. je sad i poboljšala formulu pa se upija još brže i skroz matira, bez onog voskastog osjećaja. Recenzirala sam ju ovdje.


Paket s iHerba (pardon na šitastoj fotki) - Physicians Formula Organic Wear Fake Out! maskara, Earth Science Eye Makeup Remover, Derma E Hydrating Eye Cream, Sierra Bees Unflavored Lip Balm, Merry Hempsters Vegan Lip Balm - Vanilla, a na poklon sam dobila touch olovku za mobitel i uzorak ekstrakta stevie. Ovaj paket je bio rekorder jer mi je stigao za samo 9 dana. 

I šećer za kraj - moji novi predivni MJ okviri za naočale koje sam dobila od staraca za poklon. Sestra veli da čak izgledam pametno s njima.


Evo webkem fotke naočala na meni (i kako ja izgledam dok ovo tipkam, minus slušalice na ušima dok gledam prvu sezonu True Blooda na netbooku i minus Patuljčica koja spava ispod moje lijeve ruke):


Sutra opet radim, do tad vas pozdravljam i nastavljamo s recenzijama sljedeći tjedan. :*



4 komentara:

  1. Krasno si se ponovila :)

    jedva čekam recenzije, pogotovo Derma E kremice i maskare

    ReplyDelete
  2. Uuuu ja za puno stvari prvi put čujem i vidim :)

    Čekamo dojmove i recenzije !!

    I naočale su fantastične:)

    ReplyDelete
  3. Super su ti noviteti :D
    Btw i ja sutra radim :D

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi se sve sto si kupila i jedva cekam recenzije! Naturissimo me bas jako privlaci ali trenutno ga moram zaobilazit. Štednja! :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata