Miyu prirodna kozmetika - AquaC sprej, AntiAc Intense krema i Acne Detox sapun

Napokon sam skupila većinu svojih Miyu stvarčica koje koristim već duže vrijeme, no nisam nikako uspjela uvaliti recenziju zbog pustih rubrika koje treba ažurirati. Slijede recenzije AquaC fiziološkog hidratantnog spreja, AntiAc Intense krema protiv prištića i Acne Detox peeling sapuna protiv prištića.


AquaC hidratanti fiziološki sprej dolazi u pakiranju od 200 ml sa pumpicom i raspršivačem koji izbacuje jako sitne kapljice spreja radi bolje apsorpcije. U njegovom opisu stoji: fiziološkog pH kože 5,5, s vitaminom C, osvježavajućeg citrusnog mirisa i za rehidratciju svih tipova kože. Miris bih opisala kao neutralan i ugodan. Ovaj sprej mi je pravo otkriće od ovog proljeća kad sam ga prvi put probala i kupila.


Fini oblak supersitnih čestica spreja izlazi zahvaljujući kvalitetnom raspršivaču.

Koristim ga za mnoge stvari, a neke od njih su: umjesto lagane dnevne kreme, za smirivanje crvenila i  nadražene kože (umjesto termalne vode), za pripremanje/vlaženje kože prije nanošenja krema ili losiona, kao čistač lica (u kombinaciji sa blazinicom), kao osvježivač kože tijekom vrućina, kao ovlaživač kose prije nanošenja seruma ili regeneratora koji se ne ispire, umjesto kreme za ruke ili losiona za tijelo, itd. AquaC jako lako zamjenjuje mnogo proizvoda, a pritom biva 100% prirodnim i 100% netestiranim na životinjama, što se ne može reći za sve termalne vode dostupne na našem tržištu. Kad uz to nadodate činjenice da ovih 200 ml koji meni u prosjeku traju 2 mjeseca dođu 60 kuna i 100% veganske sastojke, ovaj proizvod je pun pogodak. Ja trošim svoju drugu bočicu i koristiti ću ga dok ga god Miyu bude proizvodila. LINK 



Na ovoj fotki vidite trećinu preostalog primjerka Acne Detox peeling sapuna. Radi se o terapeutskom glicerinskom sapunu zelenom glinom, morskim algama i eteričnim uljem čajevca. Koristi se za tretiranje masne kože i one sklone nepravilnostima (prištićima) a djelovanje mu je antibakterijsko i detoksifikacijsko, pa ga mogu koristiti i oni koji imaju normalnu/čistu kožu koju žele očuvati. Ovaj sapun je jako jako ekonomičan jer mi traje sigurno već 4 mjeseca, a preostala je trećina. To znači da se trećina sapuna, točnije 30ak grama od ukupno 100 troši mjesečno, što je sjajna količina. Sapun nije super topljiv u doticaju s vodom, pa vam treba jako mali komadić za cijelo lice (ja ga režem velikim noževima na šnite svako malo). Koristim ga ujutro i navečer tijekom mjesečnice i PMS-a kad mi koža ima tendenciju "ludila" i jako mi pomaže u očuvanju čiste kože. JAKO čisti kožu i ona se doima "squeaky clean" (škripavo čistom) nakon umivanja. Nakon njega ide AntiAc Intense krema s kojom su mi ti krizni dani lišeni demona na licu, ali i na ramenima i leđima. Kad nemam problema sa tenom, koristim ga jednom tjedno za detoksifikaciju kože od viška sebuma i preostalog makeup-a, no tad ne koristim peelinge. Proizvod je također 100% veganski, cijena mu je 35 kuna, a više o njemu na ovom LINKU.


AntiAc Intense krema je must-have za sve koji muku muče sa prištićima, aknama ili miteserima. Ja inače nemam problema sa takvim nepravilnostima, no unazad nekoliko mjeseci koža mi ima lude trenutke kad mi po T-zoni i uz vanjske obrise lica izbiju sitni prištići. U kombinaciji sa masnom T-zonom, makeup-om i sparinom, moje pore su zakrčene na sve načine. Pošto ova krema sadrži 2% salicitne kiseline koja čisti pore iznutra, prištići su minimalizirani. Ja ju koristim na dva načina: 1) nakon pranja sa Acne Detox sapunom (točnije, nakon pola sata do sat iza pranja, kad se formira lagani prirodni sloj masnoće na licu) nanosim kremu preventivno tijekom PMS-a i mjesečnice da bih spriječila nastanak nepravilnosti i 2) nakon izbijanja prištića, stavljam kremu preko istog u malo debljem sloju, lokalno s ciljem isušivanja prištića. Pošto mi je prva metoda korištenja jako djelotvorna, skoro pa nikad ne primjenjujem drugi način korištenja ili jako rijetko za neke prištiće na torzu. Krema ima zanimljivu teksturu: jako je lagana i upija se u roku od par sekundi, a lice ostavlja lagano matirano i pomalo "voskasto". Upravo zbog tog voskastog sloja na koži ju ne koristim tijekom dana nego samo navečer prije spavanja. Primjetila sam da se sebum tijekom noći s ovom kremom na mom licu jače luči nego inače, no zato mi je sljedeći dan koža lica ekstra čista (što ide u prilog teoriji da je ogoromno lučenje sebuma na mojoj t-zoni način čišćenja kože od moje 13-te godine života). Miris joj je neutralan i ugodan, boja bijela a ovo pakiranje od 30 ml mi traje već cca 3 mjeseca. AntiAc Intense mi je jako pomogla sa mjesečnim nepravilnostima na koži i toplo ga preporučujem svima! Zbog nje i Acne Detox sapuna već 2 puna ciklusa nemam prištiće po licu. Cijena joj je 50 kn, sastav kreme je 100% veganski a svi sastojci su pomno birani da budu nekomedogeni i naravno, u potpunosti prirodni. LINK

Sve proizvode sam u potpunosti platila svojim novcem, kao i sve na ovom blogu.



8 komentara:

  1. Sve ovo zvuči tako savršeno! Da li Miya kozmetika može nekako da stigne i do nas iz Srbije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, trebala bi ju pitati na njezin Facebook ili na mail miyu.prirodna.kozmetika@gmail.com

      Delete
  2. AquaC obožavam! Mislim da ću ju naručivati dok postoji. On the other hand, AntiAc mi nažalost nije nimalo pomogla, a toliko sam željela zavoljeti tu kremu...

    ReplyDelete
  3. Sad si me navukla na Miyu kozmetiku, imam par favorita koje jedva čekam isprobati :)

    ReplyDelete
  4. A moze li par rijeci o onom losionu nakon suncanja sto si ga spomenula u postu o preparativi za ovo ljeto?nesto sunny...cini mi se

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunny Day mlijeko za tijelo s mrkvom. Planiram ga recenzirati u sljedećem postu, nisam željela nagurati previše proizvoda u ovaj. Dobar je losion, fino hrani kožu, neutralan miris, čiste žute boje, ne radi ništa spektakularno, no sastav je jako zdrav i preporučila bih ga svima.

      Delete

 

Newsletter pretplata