Illamasqua Pristine

I napokon, posljednji Illamasquin ruž u mojoj kolekciji - Pristine. Kupila sam ga na ovogodišnjoj rasprodaji na Illamasqua.com stranici (iskreno, ne sjećam se kad je to bilo no rekla bih početkom godine). Jako dugo vremena sam ga željela i kad sam čula obavijest o sniženju (sa redoviti 160 kn na 50 kn) odmah sam ga ugrabila.


Pristine je ruž čiste mat crne boje. Da, crni ruž. :) Prvenstveno je namijenjen miješanju sa drugim nijansama ruževa, pri čemu jako štedite na proizvodima i novcima jer ne morate kupovati preko 5 nijansih tamnijih ruževa, već miješate postojeće sa Pristineom. Tako klasični crveni ruž postaje bordo crveni, ruž boje ljubičice tamni vamp ljubičasti a ruž boje žvakače gume može doći lako do nijanse tamne fuksije ako ga pomiješate s ovim. Naravno, može se nositi i sam, no tad izgledate.. pa, zanimljivo. Par puta sam nosila crne ruževe u javnost, tijekom noćnih izlazaka i nije bilo previše pogleda uprtih u mene jer uz svijetlu kosu i česti cat eye na očima, te ostatak odjeće to može izgledati jako šik. No, riskantna i zanimljiva boja na usnama, kako god.

Teksturu ruža sam na početku opisivala kao "bože sačuvaj". Imam slične probleme s njim kao i s Growl nijansom - nepravilno se nanose i treba nekoliko slojeva da se boja na usnama ujednači. Naravno, prije je potreban peeling i balzam za usne no ako ga kombinirate sa kremastijim ružem, tekstura postaje zahvalnija. Pristine nije nikako suh, niti pretjerano kremast. Formula je nekako... obična, no problem neujednačenosti ostaje.


Postojanost na usnama ovisi s kakvim ružem kombinirate Pristine. Ja sam ga uglavnom miješala s kremastijim svijetlijim ruževima pa je postojanost bila slabija, dok je tijekom kombinacije sa Illamasquinim Climaxom (s gornje fotke) postojanost bila jako dobra, no nisam bila oduševljena nijansom. Mislim da Pristine najbolje izgleda sa crvenim i ljubičastim ruževima, po mom iskustvu.

Sastav:


Što se tiče ostalih karakteristika, sve je standardno za Illamasquu - pakiranje, gramaža, cijena i sastav. Iako je Illamasqua CF brend, ruževi mogu sadržavati tragove karmina kao i intezivna i sheer sjajila, a u sastavu imaju i pčelinji vosak pa nisu pogodni za vegane.

Do sad sam isprobala nekolicinu crnih ruževa, no Pristine je zbilja najbolje kvalitete. Stvoren je za miksanje, pa je idealno rješenje za sve koji ne žele kupovati 100 tamnih ruževa za jesen i zimu ili se bave šminkanjem, pa su im svestranost proizvoda, kombinacije i isplativost proizvoda bitni. Cijenu od 160 kuna ne bih opravdala samo zato jer ga ne upotrebljavam TOLIKO često, dok je kod nekih ruževa koji imaju genijalnu teksturu i nijansu - poput Climaxa - to itekako opravdano.

Recenzije ostalih Illamasqua ruževa: Climax, Eurydice, Growl i Sangers.



7 komentara:

  1. Jak omi je zanimljiv. Videla sam i u Inglotu crn iruz, ne znam dal i si njega probala. Super je da se ima crni ruz pa da moze da se mesa. Da li bih izasla samo sa crnim ruzem u javnost...pa samo ako je neki maskenbal :)

    ReplyDelete
  2. Odlično izgleda uz crni liner :) Nemam još niti jedan crni, ali nedavno sam počela razmišljati o kupnji te sam kod kuće probala staviti crnu olovku + gel eyeliner na usne, čisto da vidim kako mi stoji i baš mi se svidjelo :))

    ReplyDelete
  3. Predivan je i dobro ti stoji :) Nemam crni ruz i nisam nikada razmisljala da bi mi trebao (mjesanje sa drugim bojama) otvorila si mi oci :D

    ReplyDelete
  4. Zasebno i nije bog zna što ali ovako mješan sa climax je super

    ReplyDelete
  5. Da pčelinji vosak. Oh bože. Vegani su neiscrpan izvor zabave .

    ReplyDelete
  6. Super ti stoji!

    Imam Stargazer crni ruž, stariju verziju (možda više niti nije za korištenje). Uglavnom, problem je što kad ga nanesem, vidi se kontrast između dijela usana na koje sam ga nanijela i unutrašnjeg dijela usana (gdje ne mogu nanijeti ruž), vidi se možda 1/4 milimetra tog dijela, ali vidi se, i onda izgleda kao da sam ga pojela. S drugim tamnim ruževima to nije uočljivo, samo s crnim. Ti nemaš taj problem na slici, ali vjerojatno je tu bitnija anatomija nego sama marka ruža...

    ReplyDelete
  7. Jao predivan je kako ti zavidim mi iz sarajeva nemamo gdje kupiti Illamasqua kozmetiku :'(

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata