Dupe alert: Illamasqua Thalia vs. Meow Cosmetics TWB

Danas sam shvatila da sam u posljednje vrijeme malo zanemarila deorativnu kozmetiku na blogu. Naravno da ju svakodnevno i dalje koristim, posebice jutri prije posla no definitivno manje blogam o njoj. Iako preparativu obožavam do neba i to je nešto bez čega ne mogu (doslovno), dekorativa je zabavnija i šarenija, pa upravo me zato jako veseli kad pronađem jeftiniju verziju nekog skupog proizvoda. Danas sam za vas pripremila kratku recenziju dvaju "skoro-pa-jednakih" proizvoda: Illamasqua Metaliziranog pudera u nijansi Thalia i Meow Cosmetics Firefly mineralnog bronzera u nijansi Teenie Weenie Bikini.


Thaliu sam kupila početkom ljeta na sniženju, pa imam samo dekant (točnije polovicu pakiranja), dok Teenie Weenie Bikini (dalje u tekstu TWB) imam samo uzorak, no definitivno dovoljno za dužu upotrebu i swatchanje.

Thalia je fino mljeveni metalizirani puder - bronzer u prahu. Nijansa je opisana na www.illamasqua.hr kao "shimmer zlatna" iako mislim da ima mnogo neutralne bronze u sebi. TWB je također neutralna brončana nijansa, no za cca dvije nijanse hladnijeg podtona od Thalie, a jednakog inteziteta. Ono što ih po meni, osim cijene, sastava i podtona razlikuje, jest tekstura. TWB je mnogo finije teksture i daleko se ljepše i bolje (po meni) nanosi i blenda od Thalie. Ona je teskturom "teža" i voli se lijepiti za kistove i kožu u flekicama, dok TWB klizi po koži i kistu kao svila.


Kao što vidite, na koži su skoro identični. Ne bi imalo smisla pokazivati ih na licu jer sam ih i ovako jedva razlikovala tijekom editiranja fotki. Čak sam ih na početku krivo označila, pa sam morala editirati fotke i ispravljati natpise... Ono što je Thaliu odalo s desne strane je njezin decentno topliji podton. Zato bih TWB radije savjetovala djevojama neutralnog ili hladnijeg podtona koje bi voljele isprobati ovakve shimmeraste bronzere.

Sastav Thalie možete vidjeti na Illamasquinoj službenoj stranici, a sastav TWB je: mica & iron oxides. Oba proizvoda ne sadrže životinjske sastojke i nisu testirani na životinjama.

Što se tiče cijene, tu je razlika nevjerojatna. Thaliu ćete po redovitoj cijeni platiti 225 kuna za 15 grama (ja sam moj dekant od 7,5 grama platila 75 kn na sniženju) a Teenie Weenie Bikini će vas stajati 53 kune za 10 grama ili 92 kune za 20 grama (bez poštarine). Minus je što je poštarina na www.meowcosmetics.com 10.95 US$ pa vas TWB na kraju ispada 115 kuna za 10 grama a 155 kuna za 20 grama, što je svejedno jeftinije od Thalie po redovnoj cijeni. Moj odabir bi bio TWB i kupujem ga na jesen iako imam dobrih 7 grama Thalie u kolekciji.



0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata