Cheap vs. Chic #1


Nedavno me je frendica odgovorila od kupnje Illamasquinog tekućeg tuša u nijansi Scribe jer sam već kod kuće imala Kryolanovu bijelu aqua boju, koja mi je davala jednak rezultat i pritom mi je uštedjela nemalih 170 kuna. Nakon toga sam se sjetila još hrpe jeftinijih alternativa skupljim makeup komadima i odlučila otvoriti ovu novu rubriku. Ovaj put vam donosim makeup prijedloge, a ubuduće ću se potruditi pronaći i preparativu i parfeme. Svi proizvodi u postu su cruelty-free, osim Golden Rose ruževa.


Essence All About Matt! Fixing Loose Powder (32 kn) vs. Kryolan Translucent Loose Powder (102 kn) - završni prozirni puderi u prahu koji se ne razlikuju niti malo po finoći mljevenih čestica (jako baršunasta i glatka tesktura) i namjeni. Essence puder mnogo bolje po meni fiksira, zaglađuje i matira nego Kryolanov puder pa ako ste se premišljali oko kupnje jednog od njih ili tražili dobar matirajući puder, uštedite si 70 kuna i kupite Essence puder.

Kryolan Aqua Color 070 (40 kn) vs. Illamasqua Precision Ink Scribe (170 kn) - iako Kryolanova Aquacolor bijela boja NIJE prvotno namijenjena korištenju kao tuš, njegova multipraktičnost, količina i cijena definitivno šišaju Illamasquin tuš u nijansi Scribe. Doduše, dugotrajnost i mazivost idu na stranu Scribe-a, no ako niste tip koji će svaki dan nositi bijeli tuš na očima nego samo u posebnim prilikama, radije kupite Aquacolor. Radi na principu cake makeup-a ("otvara" se vodom i mazivost ovisi o njenoj količini) pa ju možete koristiti kao bazu za sjenila, karnevalsku bijelu boju za lice i tijelo, posvijetljivač ruževa ili podloga i u konačnici - kao tuš. Napomena: Aquacolor nije komedogena i ne iritira oči.

Catrice Camouflage Cream (25 kn) vs. Illamasqua korektor (130 kn) - Illamasquin korektor ima luksuznije, praktičnije i kvalitetnije pakiranje, no efekt proizvoda je po meni potpuno jednak na koži. Iako Illamasquin korektor ima veći izbor nijansi, prekrivanje kod oba korektora je jednako (srednje jako) i daje blagi dewy finiš. Ne znam kako stoje po pitanju komedogenosti sastojaka, no isprobala sam oba proizvoda i nisam imala negativne reakcije kože. Ako ste tražili nešto sa solidnom pigmentacijom i neisušujućom formulom, čekirajte oba no imajte na umu da je Catrice korektor čak 105 kuna jeftiniji, a dobivate čak 1 gram više u usporedbi sa Illamasquinim korektorom (koji ima samo 2 grama).


NYX Nude On Nude Natural Look Kit (70 kn) vs. Too Faced Natural Eye paleta (215 kn) - Imala sam priliku isprobati obje palete iako posjedujem samo TF paletu, a unatoč jako povoljnoj cijeni NYX palete, u ovom slučaju moram presuditi na stranu TF palete zbog jako jednostavnog razloga-  kvalitete. NYX paleta je klimava, trivijalno crna i srednje kvalitete a Too Facedova jako čvrsta, izrađena od eko kartonskog materijala i melem je za oči. Kvaliteta sjenila je nepobjediva kod TF palete (baršunasta i jako pigmentirana) dok su ona kod NYX palete slabije pigmentacije i truse se. Iako kod NYX palete dobivate i dvije nijanse sjajila umjesto aplikatora, presuđujem u korist Too Faceda. Pogledajte i usporedne swatcheve na ovom linku.



Golden Rose Vitamin E ruževi (35 kn) vs. Inglot ruževi (83 kn) - Svi znamo kako su GR ruževi solidne kvalitete i jako niske cijene, a shvatila sam da su jako slični Inglot ruževima po pitanju teksture i trajnosti kad sam zadnji put bila u dućanu u Masarykovoj. Inglot ima mnogo veći izbor nijansi (oko 3-4 puta veći nego GR) pa mu finiši ovise i o nijansama, no u principu su ruževi oba brenda srednje mat teksture i solidne postojanosti. Pakiranje im je jednako čvrsto iako Inglot izgleda malo modernije i minimalističnije, a sadrže samo 0.3 grama više nego GR ruževi (koji imaju 4.2 grama).

"Carnival" nijansa iz Sleek Lip 4 Mardi Grass palete (75 kn) vs. Illamasqua ESP ruž (160 kn) - Osim što sam ovu usporedbu čitala kod Martine i Vesne na Beauty & Mess-u, kasnije sam ih uživo vidjela "u akciji" zajedno. Carnival nijansa iz MG palete me oduševila mazivošću i nijansom, dok kod ESP-a volim samo nijansu. Potonji ruž nisam nabavila iako sam se premišljala, no nakon čekiranja MG palete mislim da ni neću.

Nadam se da vam se svidio ovaj post i da vam je bio od koristi, javite dojmove u komentarima. :)



34 komentara:

  1. Jao, sad mi sve treba haha :D

    ReplyDelete
  2. odlična ideja, glasam za još ovakvih postova! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na feedbacku, onda će ih svakako biti još :)

      Delete
  3. Super,jedva čekam sljedeći takav post :))

    ReplyDelete
  4. Super!super!ovo me bas zanimalo pogotovo za ovaj essence loose puder .hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je puder, pogotovo u usporedbi sa starijom verzijom

      Delete
  5. Zaista odličan članak! :) Slažem se za essence All about Matt, za Kryolan Aqua-u iako nisam probala Scribe, za Catrice camouflage cream i GR ruževe... Meni je Catrice set za obrve kao jedan od najboljih proizvoda za obrve koje sam ikada probala, essence baza za sjenilo I <3 stage je odlična baza za tu sumu novca, GR crni tuš mi je vječiti favorit među tuševima itd. :) Sada jedva čekam naredni post... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti srećo, drago mi je da se slažemo :D

      Delete
  6. Odlično! Samo nastavi tako! :D

    ReplyDelete
  7. Dobar post, pohvalno, nađoh se u nekim proizvodima, mada nekako Golden Rose Vitamin E ruževe nikada nisam isprobala...nisu mi na wish listi, nije bilo razloga, no sada ga i imam (CF lista), pa imam druge koje koristim.... Nadam se da si se odmorila....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonya :) Iako ja strpavam GR pod sivu lisu jer ne znam kako stoje sa testiranjem sastojaka, iako mislim da je izjašnjavaju da ne testiraju na proizvodima i ne prodaju u Kini. Stavila sam napomenu u uvodni dio posta o tome.

      Delete
    2. Aha, mutava li sam, nisam dobro pročitala tvoju rečenicu pa sam mislila da si napisala da si ih ipak stavila na wish listu, sry :D

      Delete
  8. ovi su mi tvoji postovi super, daj još ;)
    catrice kamuflažu imam i zbilja je genijalna... nadam se samo da im neće šta puknut pa im past na pamet da je povuku, kao što obićno rade s bestselerima iz svojih kolekcija :D

    ReplyDelete
  9. ja definitivno glasam za još ovakvih postova!! Odlično!

    ReplyDelete
  10. Too Faced ima izvanredna sjenila. Uz Inglot vjerojatno najbolja.
    Upravo se dvoumim između jednog set njihovog i legendarne crazy Urban Decay palete.
    Mislim da cu na kraju pobjeći praznih ruku jer mi je i samoj jasno da imam previše sjenila, a i svega ostalog.
    Naći korektor u odgovarajućoj nijansi je problem za svjetlopute. Zato sam jednom i kupila Illamasquin i bio je sjajan, ali sam prešla na Lancomeov jer je veći (15ml) za gotovo iste novce.

    Golden Rose je zaista divan brend. Ne bih ga mogla usporediti sa Inglot ruževima. Inglot je meni dugotrajniji, ali su im mat ruževi jako suhi :/

    Dobrodošla s ljetovanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, meni su Inglot najbolja sjenila koja se mogu kupiti kod nas. Šteta što su tako skupa u usporedbi s cijenama u Poljskoj.. Ne znam, ja sam isprobala NEKE Inglot ruževe i tekstura me jako podsjetila na GR iako mislim da sve odlike ovise o pigmentima/nijansama, kao recimo i kod dr.brendova poput Illamasque :) I hvala :*

      Delete
  11. Super mi je ovaj post, definitivno moram uzet catrice kamuflazu :D

    ReplyDelete
  12. definitivno trebas raditi jos ovakvih postova jer su od velike pomoci, krasno :)

    ReplyDelete
  13. Super su mi ovakvi postovi, hvala ti :)

    Možeš mi reći gdje kupuješ Kryolan kozmetiku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :* U Zagrebu u dućanu kod Langovog trga/Langića, Šoštarićeva ulica 10.

      Delete
  14. super post, hvala na usporedbama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi na komentaru ;)

      Delete
  15. Odličan post! uštede su ogromne :O catrice kamuflaže nisam još isprobala, nekako mi nijanse nisu dovoljno svijetle pa izbjegavam kupnju :D
    sleekovu paletu mardi gras želim jako,jako <3 kupujem uskoro!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata