Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo - Strawburn

Od početka bloganja sam željela isprobati Anastasia Beverly Hills proizvode za obrve koji su među najboljima u svijetu, no nisu nažalost dostupni u Hrvatskoj a jako rijetki "ulovi" s eBaya imaju urnebesno skupu poštarinu. Ovo proljeće sam naletila na nekakvu akciju u Douglas i Iris parfumerijama (zapravo, čula sam za nju od Vesne s Beauty & Mess bloga) u kojoj su rasprodavali ABH proizvode po smiješno niskim cijenama (20ak kuna kom.), pa sam ugrabila 2 komada Brow Powder Duo sjenila za obrve u jedinoj dostupnoj nijansi - Strawburn.


Strawburn je crvenkasto smeđa nijansa koja mi, na moju veliku žalost, ne pristaje. Nije toliki problem u pretamnoj/presvijetloj nijansi koliko podtonu jer su moje obrve tamno sive sa neutralnim podtonom. Za mene je veliki problem pronaći sjenilo za obrve koje mi idealno pristaje jer sam prirodno tamno plava s prirodno tamno smeđim obrvama. Presvijetla sjenila (svijetlijih sivkasto-smeđih/taupe) nijansi izgledaju smiješno na meni jer se jako ističu tamne dlačice na svijetloj podlozi, dok tamnija smeđa (čokoladna) sjenila odlično pristaju na boju mojih obrva, no čine veliki kontrast naspram svijetlo plave kose... Za popunjavanje obrva trenutno koristim nijansu Boxed iz Sleek-ove Oh So Special i-Divine palete sjenila iako mi ni ona ne odgovara 100%. Pokušala sam blajhati obrve prije više mjeseci u više navrata, no nisu se puno posvijetlile.


Realna fotografija Strawburn Duo-a:


Unatoč promašenoj nijansi, moje iskustvo s ovim proizvodom je odlično. Riječ je o jako kvalitetnom proizvodu, pigmentiranom i postojanom na obrvama cijeli dan, a plus su dvije nijanse (jedna svijetlija, druga tamnija) koje se nalaze u pakiranju pa plaćate zapravo 2 umjesto jednog. Ambalaža je čvrsta i lagana, a dizajn sladak i profinjen u isto vrijeme. Unutra se osim sjenila nalazi i maleno ogledalce. Nijanse su 100% mat i glatke teksture, a mogu se koristiti i kao sjenila, te možda i za konturiranje (iako nisam osobno isprobala).


Swatch na ruci. 


Lijevo - "gole" obrve, desno - obrve popunjenje Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo - Strawburn.

Ovaj proizvod je PETA-approved cruelty-free i po sastavu mi se čini da ne sadrži proizvode životinjskog podrijetla (svakako ne sadrži karmin). Van Hrvatske je dostupan u Sephori, po cijeni od 23 US$. Ukoliko se ikad nađem u Sephori van Hrvatske, svakako ću potražiti ABH proizvode. :)



8 komentara:

  1. Meni još uvijek žao što nisam ugrabila te proizvode... Eto, viša sila me spriječila. :/ Mada ni meni ova smeđa nijansa ne bi odgovarala, al znam da je bilo i drugih nijansi, samo su se rasprodale odmah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zapravo htjela one quatro paletice no nisam našla ništa osim ovih Duo Powder-a. Nadam se da ću uskoro van HR pa u Sephori pronaći ono što tražim. :)

      Delete
  2. Odlične obrve, draga. Anastaziu uvijek promašim, uvijek mi zapne Dior ili Chanel.

    ReplyDelete
  3. Joj da bas ima tu braonkastu nijansu koja nije bas kao tvoje obrve. Ja imam isto tamne obrve ali kao i tvoje ni malooo ne vuku na braonkasto, skroz su crno sivkaste. Srecom dosta su guste pa i kad popunjavam popunim jako malo i taman dovoljno potamne. Ja koristim Sephorin set, svetliju nijansu. Onaje onako bas siva i bude mi ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a tih sivkasto-neutralnih nijansi sjenila/pudera za pobrve ima najmanje na tržištu, čak su i obična sjenila tih nijansi rijetka a ako i nađem nešto, nije mi jednako postojano kao proizvodi za obrve. :/

      Delete
  4. Imas super obrve:)

    Ja imam nekoliko sjenila za obrve, no u praksi mi se pokazalo da ih nabrzinu popunim olovkom i onda sve takve stvari stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Martina ;) Vidiš, meni olovke nikad nisu 100% pasale, imala bih preoštru liniju od njih, otkad popunjavam obrve s kosim kistićem i sjenilima, preporodila sam se.

      Delete

 

Newsletter pretplata