Sneak peek: Illamasqua Thalia

Sjećate se mog nedavnog posta o cruelty-free bronzerima za ljeto? Jučer sam posjetila svoj najdraži dućan ikad i ugrabila zadnji primjerak Thalie, koju sam spomenula u postu. S obzirom da sam manje više kratka sa džeparcem ovaj tjedan, podijelila sam ga s girly na pola, pa ćemo obje uživati u njemu ovo ljeto. Na ljetnom sniženju je full size 150 kn, pa sam ju platila samo 75 kn za 7,5 grama. S obzirom da mu joj je puna cijena 225 kuna za 15 grama, ovo je bio super ulov! Detaljnu recenziju ću objaviti nakon ljetovanja.


Illamasqua metalizirani puder Thalia - pakiranje


Illamasqua metalizirani puder Thalia - swatch


Jučerašnji posjet Illamasqui 



8 komentara:

  1. Illamasqua ima stvarno super proizvode, ali ne mogu opravdati punu cijenu proizvoda...jednostavno mi je too much. treba čekati popuste - i tad su skupi, al' su onda normalno skupi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A čuj, meni su povoljniji od Dior, Chanela, Lancome-a a kvalitetniji (od ovog što sam probala kod frendica i u parfumerijama od dotičnih brendova). Nisam u Illamasqui kupila ništa po punoj cijeni od studenog prošle godine jer lovam ovakve akcije i sniženja jer su mi trenutno too much za moja studentska primanja, no u globalu su mi ok, najskuplja stvar koju kupujem nije preko 230 kn.

      Delete
  2. Super proizvod za super cijenu :) meni je strašno žao što nisam u Zg, a nekako mi je njihova stranica baš čudna i neprivlačna i nikako da se nakanim na kupnju + poštarina od 25 kn :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, ova cijena je super za njega a realno nikad ne bih potrošila 15 grama ovog pudera, trebati će mi samo za ljeto kad potamnim. Još je ta poštarina dobra kako neki naši webshopovi deru :(

      Delete
  3. swatch mi jako dobro izgleda.....Super si prošla s cijenom. Ja nisam iz Zg, ali sam relativno često tamo, tako da usput obavim i shopping kozmetike koja mi je ovdje nedostupna. Illamasqu volimmmmmm <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cijena je mrak za tu količinu, baš sam sretna na ulovu. Javi se za kavu koji put :)

      Delete

 

Newsletter pretplata