Preplanuli ten u bočici - Alverde losion za samotamnjenje

Kod mene su pripreme za ljetovanje na Hvaru u punom jeku. Neke stvari sam kupila (fluid sa SPF-om za lice i dekolte, losion za tijelo SPF 30, veganski balzam za usne s mineralim filterima SPF 20) a neke stvari kupim tek ovaj tjedan (100% prirodni maslac za sunčanje, losion za tijelo s maceratom mrkve, maska i flasteri za čišćenje nakupina ljetnih proizvoda u porama, etc.). Pošto sam okupila malu vojsku proizvoda za njegu i zaštitu kože ovog ljeta, odlučila sam po prvi put isprobati i jedan proizvod za samotamnjenje. Nikad do sad nisam koristila nešto slično (niti sam bila na solariju ili nečem slično, niti planiram) a pošto imam srednje svijetlu put, pomislih da možda ne bi bilo loše potamniti kožu za nijansu ili dvije na ovaj sigurniji način. U potrazi za ovakvim proizvodom ugledala sam na policama dm-a Alverde losion za samotamnjenje koji me privukao svojim veganskim sastojcima i jako povoljnom cijenom od 19.90 kuna.


Upute na pakiranju su sasvim jasne: Nanesite ravnomjerno na očišćenu kožu. Izbjegavajte gležnjeve, laktove i koljena. Zatim temeljito operite dlan. Izbjegavajte kontakt sa tkaninama dok se losion u potpunosti ne upije. Nanosite svakodnevno dok ne postignete željenu boju.

Moji dojmovi korištenja ovog losiona su sjajni. Prije prve aplikacije po cijelom tijelu, odlučila sam testirati na manjem dijelu kože - na prednjem dijelu desnog bedra. Pomislila sam da nema šanse da primjetno potamnim, barem ne tijekom noći (jer sam ga nanjela prije spavanja oko 1 ujutro, a probudila se oko 9 ujutro). Ujutro sam bila blago rečeno šokirana kad sam shvatila da mi je losion na tom dijelu potamnio kožu za pune dvije nijanse.


No šok nije bio niti malo negativan. Boja se doimala prekrasno, ravnomjernom i (kao što vidite na fotki) sjajnom. Koža je dobila onaj divan glow a potamnjena koža se nije doimala narančastom, "pregorenom" ili neprirodnom. Odlučila sam isti tren napraviti temeljiti peeling kože prije nanošenja losiona na ostatak tijela, koristeći dobri stari recept: mljevena kava + jojobino ulje (u sljedećoj sam rundi kavu obogatila neem prahom i zelenom glinom za bolje čišćenje + kokosovo ulje za dodatnu njegu). Ipak, nisam se držala svih uputa jer sam zaboravila temeljito oprati dlan nakon aplikacije losiona. Sljedeći dan on je izgledao ovako:


Nakon sljedeće aplikacije, tjedan dana iza prve, losion sam temeljito isprala sa dlana koristeći sapun i narančasti tragovi su u potpunosti nestali. Znači - strogo pridražvanje uputa je nužno! Što se tiče postojanosti  boje, ona je na meni trajala nekih 5 do 6 dana. Ravnomjerno blijedi sa kože, a pojačana je ako koristite agresivne tuširalice/sapune ili peelinge. Ja sam koristila samo prirodne sapune domaće izrade, a peeling sam koristila samo prije ponovne aplikacije. Zadovoljna sam ritomom gubitka boje jer je 6 dana odličan period zadržavanja na koži, s obzirom da sam se u tom periodu tuširala cca 12 puta (2 puta dnevno).

Proizvod sam koristila i na licu, uškama i vratu, te donjem dijelu vrata do kose jer sam željela dobiti ravnomjernu boju cijelog tijela a ne samo do vrata. Nisam imala nikave reakcije u vidu prištića ili pigmentacijskih fleka.

Tekstura losiona je vodenasta i potpuno je bijele boje. Ima intezivan miris na Coca Colu koji će neke odbiti, pa savjetujem da prije kupnje pomirišete losion u dm-u. Pri prvom nanosu losiona na kožu sam osjetila intezivno hlađenje, što mogu pripisati alkoholu na četvrtom mjestu u sastojcima. Pakiranje sadrži 200 ml proizvoda što će biti više nego dovoljno za nekoliko aplikacija, osim ako ne planirate potamniti 5 ili više nijansi i nanositi losion svaki dan u periodu od tjedan dana, što vam baš ne savjetujem jer bi mogli ispasti prenarančasto ili prekvarcano.


I za kraj ću se pozabaviti malo sa sastojkom koji potiče tamnjenje u ovom proizvodu, a naziva se dihidroksiaceton (DHA). Ne, to nije nikakav aceton kao što je jedna moja prijateljica mislila kad sam joj hvalila ovaj losion, već bezbojni ŠEĆER koji stupa u reakciju s aminokiselinom mrtvih stanica u rožnatom sloju kože, najgornjem sloju epidermisa ili površinskom sloju kože. Uslijed reakcije u mrtvim stanicama epidermisa, dolazi do promijene boje koju mi vidimo kao tamnjenje. A pošto se svaki dan s naših tijela ljušte milijuni mrtvih stanica kože, tako dobivamo i novu površinsku kožu pa boja dobivena ovakvim preparatima se polagano gubi. Proces se ubrzava ako koristimo sredstva za pranje ili poliranje kože. DHA je potencijalno štetan ako se koristi u SPREJEVIMA jer se može udahnuti i oštetiti respiratorni sustav - pluća i dušnik. U ekstremnim slučajevima i kod konstantnog udisanja može doći do malignih promjena (čemu su jako izložene osobe koje koriste "spray tan" metode samotamnjenja i osoblje koje radi u takvim salonima). No POVREMENOM eksternom uporabom TEKUĆIH LOSIONA preko kože, štetnost dihidroksiacetona je svedena na miniumu. Tako da vam neće biti ništa ako ovako nešto upotrijebite jednom ili dvaput u mjesec dana. ;)

Sastav losiona (skinut sa cosdna.com stranice):


Eto, da odmah elimiram raspravu o štetnosti. Naravno, previše svega je uvijek štetno, a NIPOŠTO ne zagovaram korištenje solarija ili dugotrajno izlaganje jakom suncu, neadekvatnu zaštitu od sunca ili trend prekvarcanosti koji ljudi, da se odmah od toga ogradim. Ovakav proizvod vas NEĆE zaštiti od sunca, već vam trebaju proizvodi sa dobrom UVA i UVB zaštitom. Losioni za samotamnjenje vam mogu donjeti nekoliko nijansi tamniji ten koji je svakako bolji od prekvarcanosti u salonima ili na jakom suncu. Ja sam svoje bijele noge, mjesecima skrivene ispod traperica i hlača potamnila za točno dvije nijanse i namjeravam stati na tome. Sada mi mnogo bolje pristaju ljetne haljine i bermude, a kožu sam dodatno njegovala uljima i običnim losionima da spriječim perutanje i suhoću iste.

Nadam se da vam je ova iscrpna recenzija dobro došla ako ste tražili jeftin a učinkovit losion za samotamnjenje. Javite mi u komentarima jeste li ga isprobali i ako niste, planirate li nakon ovog? :)



39 komentara:

  1. Hvala ti na ovoj recenziji! Ja sam prošlo ljeto koristila Sundance losion i bio mi je ok, a sad ću ovaj definitivno probati, baš daje lijepu, ujednačenu boju. Inače, ja mažem i koljena, laktove, gležnjeve s tim na način da pomiješam losion za samotamnjenje sa mlijekom za tijelo koji koristim (stavim više običnog mlijeka nego ovog za samotamnjenje) pa onda nemam niti mrlje na tim područjima, boja bude blaža, ali nije opet da se vidi prevelika razlika u boji tih dijelova i ostale kože :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. ;) Ja vjerujem da bi jači peeling ili strugalica za stopala riješila eventualne probleme pigmentacijskih fleka, ja sam imala neke na stopalima s ovim losionom no za par minuta sa strugalicom su nestale.

      Delete
    2. Ja sam znala i malo namočiti ručnik pa protrljati po koži :) a čula sam da je i limun dobar, no nisam probala :D

      Delete
  2. Ja sam ga isprobala nekidan i ostala neugodno iznenadena. Nisam puno ocekivala, ali svejedno sam se potajno nadala da ce upaliti (takoder sam blijede puti, nisam korisnica solarija). Nanijela sam ga u popodnevnim satima na obje noge koje su ujutro bile zute. Izgledala sam kao da imam zuticu :D Nakon ispiranja boja je nesto bolja ali neravnomjerno isprana (nije preocito, ali smeta mi). Nisam koristila velike kolicine losiona. Dat cu mu jos jednu priliku, ali cini mi se da necu biti preplanula ovog ljeta :) :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A eto, nažalost ne može biti svakome dobar. :/ Jesi napravila peeling prije? Valjda na jako svijetloj koži boja izgleda neprirodno kao u tvom slučaju.

      Delete
  3. Kupila sam ga cim si stavila sliku na fejsu ali ga nisam mogla pocet koristiti dok ne procitam tvoju recenziju :D sad se odmah idem tusirati i pilingirati pa se mirne duse mogu natrackat s losionom :):)

    ReplyDelete
  4. Čini se super, možda bi ga mogla isprobat. Hvala na postu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjda će ti biti dobar kao i meni, nnč ;)

      Delete
  5. Super stvarčica a povoljna. Vrijedi probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, za ovako nešto ophodno ne bih ni dala više

      Delete
  6. Odlično izgleda i baš sam tražila nešto tako. Bijela sam ko sir i htjela bih mrvicu potamnit sam da ne izgleda više toliko "mrtvačko", a koristila sam prije Garnier Sun-kissed Skin losion za samotamnjenje kojeg ne mogu više pronaći pa ako netko zna gdje ga se ima za kupit, javite :D svakako planiram probati ovaj. Pristupačna cijena a rezultati su više nego zavidni. :D

    ReplyDelete
  7. Sad slijedi unutarnja debata da li da ga kupim ili ne.. U četvrtak idem na more a bijela sam kao sir, pa bi bilo lijepo barem se jedne godine ne sramotiti i biti white whale na plaži. A opet, u četvrtak :D imam obranu diplomskog i ne bih htjela biti žuta na slikama. Hm hm. Ali za tu cijenu se čini super, a tebi desna noga izgleda odlično! Vjerujem da sad već i lijeva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, sad sam sva tamna, baš su danas neke osobe komentirala "votafak, kak' si tak pocrnila?" :D Ako na meni ovako plavoj/žutoj i svijetloj izgleda normalno, mislim da bi i na tebi moglo. Nadam se da će valjati! Sretno

      Delete
  8. Totalno iznenađena trajanjem (5-6 dana??), boja kao što sam i ranije rekla super izgleda,recenzija super.....sutra do DM-a po njega, pa javim dojmove.....thanx...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ti ovisi od kože do kože, jedna cura na fejsu je napisala da joj je trajala 2-3 dana, no vjerojatno ona koristi agresivnije tuširalice i sapune od mene :neznam: Ma da traje i samo par dana, super izgleda :)

      Delete
  9. Predobro izgleda na koži, skroz prirodno :D Sad ne znam treba li mi to ili ne. Ja sam na moru ali sam sirela. Održavati aristokratsku put il malo pocrnit?hahah :D

    ReplyDelete
  10. skroz prirodno izgleda... a što si rekla, barem noge treba malo potamniti prije prvog pokazivanja ;)

    ReplyDelete
  11. Jos se nisam usudila probat nista za samotamnjenje, njegujem svoje bijelilo :D mozda probam na zimu cisto da vidim kako funkcionira kad se mogu sakrit iza traperica i dugih rukava, ne bi bilo lijepo da hodam flekava u kupacem XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa možeš i tako ako te strah mrlja, ja ih zbilja nisam imala nakon peelinga :)

      Delete
  12. a jel ostavlja tragove na odjeći? onak na bijelim il svijetlim hlačama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon što se u potpunosti upije (cca 20 minuta maskimalno, ovisno koliko ti je suha koža), ne ostavlja traga. Barem meni nije! ;)

      Delete
  13. Koliko se jako skida nakon brijanja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slabo, više blijedi sa tuširanjem.

      Delete
  14. Tek nedavno sam otvorila Bloglovin (mada sam kao bloger morala to mnogo ranije da uradim), i sada konacno mogu redovno da te pratim, a da se ne pogubim u postovima :D Odlican blog :D

    Nisam nikad koristila sredstva za samopotamnjenje, jer sam nenormalno bela, i sve mi je tamno. Mada ovo jako lepo izgleda :)

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Hej :) A u kojem DM-u si ga točno kupila? Da ne lutam po gradu tražeći ga u slučaju da ga nema u svakom DM-u :)

    ReplyDelete
  17. Ja sam ga kupila i koristila, mene nije oduševio, na mojoj light/medium koži je ostao žuto/narančast .. :S grozno, nakon tuširanja ostaju mi fleke jer se neravnomjerno ispire i ostaje na bijeloj i ostaloj svijetloj odjeći ukoliko se oznojiš. ja ga ne preporučam nikako!

    ReplyDelete
  18. Jao ovo bi tako probala.. nemam problema pocrniti na gorenjem dijelu, ali noge mi neće potamnit ni nakon tjedan dana na moru a da ne izgledam ko sir!
    Užasno se bojim tih proizvoda za samotamnjenje.. nikad ih nisam koristila i uvijek sam im se protivila ali ovo izgleda stvarno super... mislim da ću probat prije nego dođe sezona haljina bez najlonki i sl. :)

    ReplyDelete
  19. ja sam ga oprobala i koristila citavo proslo ljeto i preporucujem ga svim svojim drugaricama jer me odusevio blago receno....dao mi je takvu boju koja je nakon tri veceri mazanja bila super i postojana 7 dana uz svakodnevno tusiranje naravno bez intenzivnog trljanja i pilinga. Prije odraditi piling, ono sto preporucujem nanjeti na cijelo tijelo mlijeko za tijelo prvo, sacekati da se dobro upije pa nanketi ovu kremu u ravnomjernim kolicinama kruznim pokretima (obavezno) dok se potpuno ne upije i ne osusi najbolje navece kako radim, siroka odjeca i ujutro tusiranje...meni je odlicno bilo jer nisam uspjela da odem na more....SVAKAKO PREPORUCUJEM I PONOVO KUPUJEM.

    ReplyDelete
  20. ja sam ga oprobala i koristila citavo proslo ljeto i preporucujem ga svim svojim drugaricama jer me odusevio blago receno....dao mi je takvu boju koja je nakon tri veceri mazanja bila super i postojana 7 dana uz svakodnevno tusiranje naravno bez intenzivnog trljanja i pilinga. Prije odraditi piling, ono sto preporucujem nanjeti na cijelo tijelo mlijeko za tijelo prvo, sacekati da se dobro upije pa nanketi ovu kremu u ravnomjernim kolicinama kruznim pokretima (obavezno) dok se potpuno ne upije i ne osusi najbolje navece kako radim, siroka odjeca i ujutro tusiranje...meni je odlicno bilo jer nisam uspjela da odem na more....SVAKAKO PREPORUCUJEM I PONOVO KUPUJEM.

    ReplyDelete
  21. ja sam koristila dove i isto je super...još se onako svjetluca kad ga stavim pa znam gdje sam prošla, a gdje ne...ali budući da je malo skuplji, nekih 50 kn, mislim da ću sad probati ovaj...hvala ;)
    ako ima neka plavušica tu koja inače ponarančasti kad se sunča, može li napisati kako je na nju djelovao ovaj proizvod, da ne bih bila mrkvasta sutra?

    ReplyDelete
  22. Dali smijem koristiti ovaj proizvod jer sam krcata madežima ne idem u stolarij niti na jako sunce dali je opasno koristiti ga hvala puno

    ReplyDelete
  23. pozdrav :)
    nakon šta san otkrila da iman alergiju na sunce, odlučila san se za neke alternative šta se tiče bar malo tamnijeg tena od mog bijelog (ozbiljno svijetlim u mraku :( ), i tako dođem na ideju da vidim kako bi to mogla promijenit
    nekako su kreme za samotamnjenje ispale najbolji izbor ali nisam znal akako to funkcionira, da li zaista djeluje, bilo me poprilično strah
    onda sam pogledala ovaj post i nekako mi je bilo lakše, vidila sam da se ne potamni toliko jako da se ne može odstranit nakon par navrata (ako se zezne)
    došao je taj dan, odlučila sam se i uspila
    oduševljena sam
    koristim ga sad već par tjedana svako 5-7 dana ponovno nanesem i super je
    hvala ti puuno na savjetima, mislim da kritika nije bila dobra da e nikad nebi usudila
    :D :*

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata