Njega kože i SPF preparati za ljeto 2013.

Danas sam se vratila sa sedmodnevnog ljetovanja na Hvaru sa dečkom i sa sobom sam nosila čak 3 kozmetička nesesera - 1 putni kovčeg u koji sam nagurala svu preparativnu kozmetiku (uključujući onu za njegu kose) i 2 manja za dekorativu (uz napomenu da sam kod staraca ostavila još jedan puni neseser prije polaska). Pošto sam jako pazila da ne izgorim na suncu te da mi kosa ne bude sasušena slama nakon ljetovanja, koristila sam apsolutno sve proizvode i mnogima dotaknula dno. Nažalost, shvatila sam da mi morska sol jako iritira tjeme zbog seboreičnog dermatitisa no more i sunce nisu loše djelovali na moju kožu - čak su mi dosta dobro očistili pore i riješili suvišnog sebuma. Evo nekih proizvoda iz kupaonice u apartmanu (ovo nije ni polovina preparative koju sam koristila, to ću vam uz makeup pokazati u još jednom dodatnom postu ovih dana):


Miyu prirodna kozmetika Sunny day Mlijeko za tijelo s mrkvom, Alverde balzam za usne s mineralnim filterima SPF20, Sundance krema za zaštitu kože od sunca SPF20, Sundance matirajući fluid za lice i dekolte SPF30 i Green Girl Feverd Skin maslac za poticanje preplanulosti kože.


Balea Aqua serum za lice, Zimzelena kozmetika uljna emulzija za skidanje šminke, Miyu prirodna kozmetika stick Podčnjaković, Bubbleesh GeoDeo dezodorans u kremi, zalutali Paul Mitchell Super Skinny Serum za kosu (vhunska stvar, kupujem full size pakiranje na jesen), Miyu prirodna kozmetika AquaC hidratantni sprej i zalutala Alverde ružičasta maskara za kosu.

Ono što me šokiralo pri pogledu na sličan post prošle godine - Favoriti za njegu kože - ljeto 2012 jest da u tom postu nisam imala NITI JEDAN SPF proizvod, dok sam ove godine koristila više njih. Iskreno se ne sjećam jesam li tad koristila išta osim balzama za usne sa filterima, no ježim se od pomisli odlaska na plažu ili šetnju bez zaštite. Bilo kako bilo, ako vas zanima neki poseban proizvod spomenut u ovom postu, javite u komentarima pa ću požuriti sa recenzijom.

Kao dodatak postu, pokazati ću vam neke zabilježene trenutke sa mora:


Predivni ležerni Stari Grad.


12-satna vožnja od početka do kraja otoka Hvara. Masline, masline i još maslina. I pokoji Poljak.


Vege dućan u centru Hvara. "Ukrala" sam im jednu naljepnicu na kasi no izašla praznih ruku (skupo do boli).


Prokleto skupa no hranjiva voćna salata u Hvaru. Najeli smo se i pobjegli glavom bez obzira u neku mirnu valu na kupanje iza.


Duhoviti detalj svakodnevnice u Vrboskoj (mjesto između Starog Grada i Jelse).


Sol u kosi, hrčak u ruci (moja nova frendica Točkica i ja).

Sutra ću pofotkati svu preparativu na okupu kao i makeup za posebni post, a sad idem proslaviti povratak na kopno nakon divnog ljetovanja sa malo online šopinga (Look Fantastic ima popust od 15% do petka - kod PAYDAY15). Fun fact: Upravo ste završili čitanje 400. posta na blogu, juhu!



15 komentara:

  1. I bila si u S.Gradu i nisi mi se javila,cccc...ja sam mislila da si ti cjelo ljeto tu! Vidim,posjetila si i moj omiljeni Green house,tu se cesto zaletim pod pauzom.A ovo u Vrboskoj ti je bila Utrka ludih plovila,bile smo ja i frendica,bilo je super,otud ovi znakovi.Mozes li napisati nesto vise o ovom mlijeku za tijelo Sunny day i maslacu od Green Girl?Bas mi je zao da se nismo vidjele kad si vec bila tu:(hoces li jos dolaziti?Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, bila sam samo 7 dana i to u Sućurju, a u Starom Gradu sam bila 40 minuta sa ekipom na kavi. Još da sam imala internet, lako za javljanje :D Aha, otud onda ovaj znak Stop, mi smo se trgali od smijeha kad smo to vidjeli, nije nam bilo jasno. Neću više dolaziti nažalost jer počinjem raditi sljedeći tjedan do početka faxa.

      Delete
  2. Baš lipo... Čestitam na novom prijatelju i na jubilarnom postu! :D

    ReplyDelete
  3. Čestitke na jubilarcu! I ovo me podsjeća na smjenu gostiju u blogosferi, jedni dolaze, drugi odlaze :)) Moji makeup i skincare neseseri su ove godine premašili sve astronomske rekorde...prije sam teglila samo šminku (koju na godišnjem uopće ne nosim by the way), ali sad osim toga ima i brdo preparative...svekrva će mi se opet rugat jel sam ja došla na gosišnji il' se useljavam :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se stalno rugaju, no meni je bitno da mi je koža njegovana a bez šminke na licu navečer se osjećam čudno :D Uživaj u godišnjem :**

      Delete
  4. netko se super našalio s ovim znakom STOP u moru :D
    Ma neka si ti nama uživala :)
    Moj suprug ima neuro dermatitis i na početku kada se tek preselio ovdje more, sol i sunce su ga strašno iritirali, a sada jedva čeka da počne kupanje jer mu more pomaže - ne bi vjerovala koliko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, ja ljetujem od druge godine života na Hvaru i tek mi se prošlo ljeto pojavio dermatitis, valjda je genetski jer sam izložena tim uvjetima cijeli život :/ Doduše, i prošle godine mi je nakon mora poludilo tjeme pa sam morala sanirati iza. Drago mi je da njemu more pomaže, mene fakat iritira, ludo :/

      Delete
  5. Nisam nikad bila na hvaru, al vidim da je vama bilo lijepo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakve su plaže kod vas dolje? Meni je Dubrovačka okolica lijepa jako no ne bih mogla nikad zbog ogromne navale turista u Gradu tamo biti u ovo doba :/

      Delete
    2. Pa kako gdje, sad je uglavnom u osmom mjesecu svugdje guzva. U devetom ce se to fino rascistit. A sto se tice tipa plaza ima svega, vecina su ili nekakvi zali ili stijene, ima na lopudu je najpoznatija plaza sunj koja je pjescana (al godinama vec nisam bila) nadje se od svega pomalo. Dobro je da tu i van sezone ima dosta lijepog vremena i more je jos toplo (iako ove godine ne mora bit nuzno tako, jucer je bilo 17 a sredina ljeta je XD) samo treba ubost dobrih par dana

      Delete
  6. Meni ove vrućine i znojenje jako loše djeluju na seboreični dermatitis :/ tjeme me svrbi i moram kosu češće prati da bi se to nekako smirilo. jedva čekam jesen da sve dođe na svoje jer je ovako koma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam kako ti je :/ Meni se tjeme jako jako masti i imam masnu prhut, odurno. I ja jedva čekam jesen

      Delete

 

Newsletter pretplata