Najdraži piling i maska za lice: Lush Love Lettuce i Cattier aloe vera/bijela glina

Peeling je za mene postao Alfa i Omega njege kože prije više od godinu dana, kad sam otkrila prirodne recepture sa palentom i kavom. Iako za tijelo koristim dobri stari provjereni recept mljevena kava + jojobino ulje + par kapi eteričnog ulja palmarose, za lice teško pronalazim neku recepturu koja bi me zadovoljila. Em smjesa ne smije biti prebogata ili prematirajuća/isušujuća, em čestice ne smiju biti prekrupne ili presitne, peeling sam po sebi ne smije biti niti pregrub a posebno ne prenježan, itd. Srećom sa u prostranstvima lokalnih dućana ipak pronašla dva proizvoda koja zadovoljavaju sve moje potrebe: Lush svježa maska za lice Love Lettuce i Cattier peeling s aloe verom i bijelom glinom.


Cattier peeling je kremast, gust i dobro se razmazuje po koži. U njemu se nalaze srednje velike čestice koje rade srednje jak peeling, baš kako volim. Bijele je boje i ima neutralan miris. Namjenjem je svim tipovima kože i složila bih se s tim jer bijela glina je isušuje tako jako kao zelena (barem ne moju kožu) a čestice rade dovoljno dobar peeling da sljedeća dva dana mogu slobodno uživati u super glatkoj koži. Koristim ga 2 puta tjedno, ponekad jednom a za vrijeme PMS-a preferiram koristiti Lush Love Lettuce jer u sebi ima zelenu glinu koja bolje "sredi" moju poludjelu kožu. Na pakiranju Cattier peeling pišu upute: "Nanjeti na lice i vrat, izbjegavajući područja očiju i usana. Za jaču eksfolijaciju, koristite direktno na suhoj koži bez vode. Masirajte kožu sa manjim koncentričnim kretnjama i isperite detaljno sa mlakom vodom. Za potpuni tretman lica, nanesite masku za lice od gline." Dakle, ja ga koristim na suhoj koži bez vode, a jedina mu je mana što se čestice za peeling ne ispiru u potpunosti sa kože, već ostaju mrvicu na koži (a možda je to moje kože jer na meni nekad i kava zna ostati). Sad sam pri kraju prve tubice i sigurno ga kupujem opet nakon mora jer ću ovih mjeseci ipak koristiti kombinaciju zelene gline i kave domaće izdrade. Cijena u Kemigu mu je 56 kn kuna, a može se kupiti i na Terri Organici.

Lush Love Lettuce Masku sam recenzirala ovdje. I dalje se držim onog što sam tu napisala - maska je odlična za temeljiti peeling (koža bude super ekstra glatka nakon upotrebe, mekša nego nakon Cattier peelinga) i jako mekana. U sebi sadrži mljevene bademe pa polira kožu uz to što ju čisti zahvaljujući zelenoj glini, a najbolja mi je onih dana u mjesecu kad je koža posebno "zakrčena" i nečista. Ovo je moje drugo pakiranje nakon linkane recenzije i sigurno ne zadnje. Jedina je mana što se mora držati u fridžu (fakat to ne volim jer zaboravim na proizvode u njemu) i traje par tjedana, a do taj ju ne stignem potrošiti. Svejedno ju jako volim i preporučujem ako imate mješovitu kožu poput mene.

Sastav Cattier peelinga:


Lavandula Angustifolia Extract*, Aqua, Magnesium Aluminium Silicate, Glycerin, Buxus Chinensis Oil*, Decyl Glucoside, Titanium Dioxide, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Mentha Piperita Oil*, Lactic Acid.

* Ingredients from Organic Farming
38,4% of total ingredients come from Organic Farming
99,1% of total ingredients are natural

Sastav Lush maske (preuzeto sa lush.hr):




6 komentara:

  1. Vidim da si i ti poklonik palente i kave za piling, jesi probala možda griz? Sitniji je dosta od palente, meni je za lice odličan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam, iako bih mogla. Hvala na preporuci :)

      Delete
  2. Cattierov je piling krasota, hvala ti puuuuno još jednom što si mi ga poslala za probu - totalno si me navukla :D

    Dotad sam koristila homemade piling griz + med + mlijeko, ali ovaj tvoj bolje ispilingira lice, dok ću homemade češće koristiti zimi jer više hrani kožu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, morala sam ga razvikati okolo jer je zbilja odličan :)

      Delete
  3. Pretekla si me s recenzijom pilinga :D Potpisujem sve što si rekla, fakat je odlican, hvala što si mi ga preporucila ;)

    ReplyDelete
  4. Probat cu Cattier :) neki dan sam kupila njihov balzam za usne i odlican je! :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata