Moja China Glaze kolekcija


Ne smatram se strastvenom sakupljačicom ičega (OK, možda stripova na polici u sobi i beskorisnih latinskih citata i bioloških činjenica u glavi), no svojom sam China Glaze kolekcijom lakova ponosna. Definitivno ih nemam puno kao neke kolegice nail blogerice ili kolegice u inozemstvu kojima su CG lakovi jako dostupni u lokalnim trgovinama, no dovoljno je za jedan foto sešn koji sam nedavno obavila s njima. Oni su moj najdraži brend lakova ikad. Ni sama ne znam točno zašto, pošto postoji mnogo drugih brendova vani, no pretpostavljam da je dizajn bočica, lijepe nijanse i četkice koje su meni sasvim super (preferiram tanke i uske naspram debelih i širokih jer mnogo bolje raspoređuju proizvod po mojim noktima). Usput ću vam reći nešto o teksturi, trajnosti i ostalim karakteristikama pojedinačnih nijansi, iako sam izbjegla swatcheve jer su mi a) nokti trenutno u jako lošem stanju i  b) nemam nail wheel.


L-D: Rosita, Make Some Noise, Moulin Rouge, High Roller.

Rosita je bila moj osobno kupljeni prvi CG lak, kupljen na Sajmu ljepote 2012. godine. Ima dosta rijetku teksturu iako je nijansa jako lijepa, neutralna ružičasta sa sitnim, skoro nevidljivim shimmerom. Make Some Noise je jedan od mojih najdražih nijansi. Pigmentacija mu je odlična sa samo jednim nanosom, iako uvijek stavljam 2 jako tanka sloja radi trajnosti. Super formula i mazivost. Moulin Rouge je slične teksture kao Rosita, dosta rijetka.  Crvena poluporzirna nijansa sa krupnim šljokicama, potpuno prekrivanje sa tri tanka sloja. High Roller je super klasična retro crvena, nijansu tamnija i super mazivosti. Potpuno prekrivanje sa jednim debljim slojem ili dva jako tanka sloja. 


L-D: Seduce Me, Ruby Pumps, Short & Sassy.

Seduce Me je moj ultimativni favorit među ovim nijansama po pitanju kvalitete. Jako jako maziv, kao putar, sjajne pigmentacije i ujednačenosti. Nijansa je jako hladna crvena (boja maline) i obožavam ju nositi tijekom jeseni i zime. Također jedan od mojih prvih CG lakova i jedan od onih koje bih odmah kupila da danas potrošim do kraja. Ruby Pumps je kultni CG lak, predivno nešto. Tamnocrvena baza sa eksplozijom finog crvenog glittera, sjajne mazivosti i formule. "Must have" nijansa, savršena za zimski period oko Božića i Nove godine. Short & Sassy ima najbolju trajnost od svih nijansi koje posjedujem, a nijansa je predivna metalik tamna crvena. Odlično se maže, kao putar i ne ostavlja crtice. Izgleda sjajno na svijetloj zimskoj koži i jako dugim noktima, prava femme fatale nijansa.


L-D: For Audrey, Tuned Up Turquoise (Neon), Starboard.

For Audrey sam kupila prije više od godine dana. Prvi par korištenja je bila divna, maziva i jako pigmentirana sa samo jednim slojem, no kasnije se jako zgusnula i postala skoro neupotrebljiva. Nisam pobornik nail thinnera za razrijeđivanje, pa mi sad ona samo stoji u polici. Inače je predivna intenzivna pastelno tirkizna nijansa. Sa Turned Up Turquoise imam love-hate odnos. Odlično se maže i ima sasvim solidnu pigmentaciju sa samo jednim tanjim slojem te traje jako dugo na noktima. No jednom kad ju namažem na nokte, poželim odmah skinuti jer mi je nijansa toliko "mrljeh" + suši se u potpuno mat efekt a ja više volim glossy, kmu :( Starboard je moj prvi prvi lak ikad, naručen jako davno, naručen sa neta na kraju 2011.godine. Super formula - jako se lijepo ujednačeno razmazuje i jako dobra pigmentacija. Jedino ga ne nosim tako često koliko bih htjela, eventualno tijekom proljeća.


L-D: Sunset Sail, Peachy Keen, Spontaneous.

Sunset Sail je moj jedini CG "nudač" no mislim da ću uskoro nabaviti još sličnih nijansi jer me ova ne oduševljava kao prije. Na mojim noktima izgleda jako krečasto, doduše na meni često slične nijanse izgledaju tako, posebno na usnama. Nešto rjeđa formula, potpuno prekrivanje sa dva tanka sloja. Peachy Keen je brat-po-formuli nijansi For Audrey. Na početku je bio divan, maziv i jako pigmentiran, a od svega tog mu je danas ostala samo pigmentacija. Jako se zgusnuo i sad je kao guma, skoro nerazmaziv i tužno sjedi u polici sa ostalima. Spontaneous je super klasična ljubičasta sa čijom sam kvalitetom zadovoljna - potpuno prekrivanje u jednom debljem sloju, bez crtica i nepravilnosti.

Kao manu svim nijansama (osim nekih zbilja sjajnih poput Short & Sassy, Ruby Pumps, Seduce Me i Make Some Noise, koji su ujedno moji favoriti od cijele kolekcije) bih istaknula duži period sušenja u usporedbi s nekim drugim brendovima lakova i slabiju trajnost na noktima. Primjećujem da su crvene nijanse mnogo kvalitetnije od drugih nijansi, što nije neobično za bilo koji proizvod u području dekorativne kozmetike (to sam primjetila i kod ruževa za usne, sjenila, tuševa, etc.), posebice od plavih ili zelenih. 


CG lakove kupujem na Sajmu ljepote koji se jednom godišnje, u ožujku, održava na Zagrebačkom velesajmu ili preko eBay sellera beautyzone2007 i enchantedbeautyspot.



15 komentara:

  1. Jako lijepa kolekcija i što je najvažnije, sve nijanse mi se sviđaju :D

    ReplyDelete
  2. Lepa ti je kolekcija. Ja za sada imam samo 3 CG laka od kojih imam Turned Up Turquoise i ja ga jako volim jer em volim mat lakove em je lak koji se ubedljivo najbrze susi od svik koje sam iakda probala. Definitivno mi je prvi na WL sada, a posebno posto si ga i pohvalila, Short & Sassy. Predivno izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dam on se jako brzo suši, kao i svi mat lakovi, istina. Short & Sassy je predivan, svakako ga nabavi ;)

      Delete
  3. Nemam ni jedan CG, baš ti je šarolika kolekcija, taman po mom ukusu...Ove plave i zelene nijanse su mi super u bočici, šteta što su se neke tako zgusnule. Nakon otprilike koliko ti se to dogodi? Imam lakova koji godinama stoje i ko novi su.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakon manje od pola godine :/ Da, imam i ja, no to se specifično dogodilo samo s ovim CG nijansama, kod lakova drugih brendova je sve ok.

      Delete
  4. Nemam ni jedan CG lakić. A ti bome imaš impresivnu kolekciju! :)

    ReplyDelete
  5. super kolekcija, meni su china glaze lakići pristojne kvalitete i s obzirom na nju pristojne cijene :D

    ReplyDelete
  6. Rubica :D ja zasad imam dva, ali imam namjeru i povecavat kolekciju u buducnosti. Zbog cega ne koristis thinner, mene je to spasilo kad sam skuzila da ih ima kupit i kod nas, sad svaki lak mogu potrosit stvarno do kraja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, nemam naviku a i nisam imala potrebu do sad...

      Delete
  7. China Glaze lakovi su mi No.1....ja sam zakačila na Coconut Kiss

    ReplyDelete
  8. Iz nekog razloga mi CG lakovi nikada nisu bili interesantni. Tvoj odabir boja je doduse jako lijep i slazem se, raznolik :)Meni su mozda najprivlacnije ove tamno crvene nijanse <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata