e.l.f. Studio HD Blush - Diva

Progurala sam ovu recenziju prije ostalih za ovaj tjedan jer je ovo proizvod koji sam kupila ovu zimu i sad je napokon vrijeme da kažem nešto više o njemu. Dakle, e.l.f.-ovo HD rumenilo iz Studio linije je relativno novi član njihove postave, izašao prije skoro godinu dana, ako se ne varam. U ponudi se nalazi 5 nijansi: Headliner, Superstar, Diva, Encore i Showstopper. Ja sam nijansu Diva (fuksijastu ružičastu) ugrabila na forum.hr-u početkom godine.


Ovo rumenilo je ukratko - zakon. Odlikuje se sa IZNIMNOM pigmentiranošću, jakom postojanošću, gustom koncentriranom formulom i higijenskim pakiranjem na pumpicu. Iako je bočica jako majušna (zauzima samo trećinu baze mog dlana, bez područja prstiju), u sebi sadrži čak 10 ml proizvoda koji će vam trajati ZAUVIJEK. Kad koristim ovaj proizvod, moram paziti kako pritiskam pumpicu jer mi za cijelo lice (oba obraza i usne, jer ga koristim i kao tekući ruž) treba jako jako malena količina, doslovno kapljica. Na licu ga najbolje blendam sa Real Techniques bockalicom ili Expert Face kistom, a na usne ga obavezno nanosim kistićem (Kryolan 9410). Finiš je potpuno mat, iako na usnama dobiva neki satin sjaj no jako neprimjetno. Jednom kad se nađe na koži ne mrda i ne skida se. Osjećaj na usnama je ugodan i ne zateže, a na obrazima se ni ne osjeti. Naravno, ne bih ga ovoliko ni hvalila da mi je izazvalo prištiće ili neke druge pojave.

Sastav:

Swatch na ruci i usporedba s nekim drugim rumenilima:




"Diva" me oduševila i jedva čekam nabaviti ostale nijanse. Nemam naviku hoardanja ili "moraš skupiti sve" kompleksa po pitanju kozmetike, no ovdje se radi o jako kvalitetnom a povoljnom proizvodu koji zaslužuje više pažnje negoli trenutno ima. Pikiram prvo nijansu Headliner koja je predivna neutralna roskasta nijansa, idealna za svaki dan. Divu ću sigurno nositi na more sa sobom jer jako osvježava lice a vjerujem da će se njena intezivna fuksijasta nijansa vidjeti i preko preplanule kože. Rumenilo možete kupiti na e.l.f. stranici po cijeni od 3.75 funti (34 kn) bez poštarine.

e.l.f. ne testira na životinjama, a koliko vidim po sastavu ova rumenila ne sadrže ni sastojke životinjskog podrijetla.



19 komentara:

  1. krasno je rumenilo baš,nijansa je odlična :)

    ReplyDelete
  2. Krasna nijansica a na usnama može potpuno zamijeniti ruž :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pda, koristim ga i kao ruž i kao rumenilo, često zajedno stalno jer je jako pigmentirano pa mi uvijek ostane viška.

      Delete
  3. Krasno je rumenilo! Da nisi rekla da si se isfotošopirala ne bi ni skuzila :D iako sam zastala i mislila si "WOW,kako ti je dobar ten" :D
    Mada je takav i bez fotošopiranja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa dobro, ne bunim se puno na njega no tih par bora ispod očiju me fakat nervira, no ajd, ostavljam ih na miru od nedavno na fotkama, izgledam normalnije s njima.

      Delete
  4. Hej! Imam pitanje... Tražim nekakvo koraljno/breskvasto rumenilo za hladan ten. Zimi živim na roza i crvenim rumenilima, ali želim si neko malo 'življe' za ljeto. Nešto šta ne vuče jako na naranđasto. Imaš kakav savjet?

    Imala sam neko od Catrice, ali da me ubiješ neznam dal je bilo to ovo Love&Peach ili neko koje su izbacili iz programa, na meni je bilo užasno. Izgledala sam kao da sam se naranđastom kredom maljala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, ja ti od koraljnih jedino imam ovo Catrice & Illamasquino. Mislim da sam u Flormar ponudi vidila jedno breskavasto, mono ili duo sa nekom drugom nijansom. Mislim da se zove P115 nijansa.

      Delete
  5. Jep,ja imam to Flormarovo rumenilo 115,duo je pola blago narancasto-koraljno,a pola smeckasto,super je kad se izblenda,bas fina bojica..
    A ovo tvoje rozo je prekrasno,ti si ko lutkica:)

    ReplyDelete
  6. Obooooooožavam kremasta rumenila, a ovo na tebi izgleda baš baš super! Idem sad malo čekirat njihovu stranicu... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I na ustima ti odlično izgleda! :D

      Delete
    2. Ma super su ova rumenila, trebaju ti. Ako ti se koje ne svidi, otkupim od tebe :D

      Delete
  7. Joj meni je sad tako žao što ga nisam naručila pri prošloj kupovini nego sam uzela neko mineralno, koje je isto dobro, ali ovo me takooo privlači. I čudi me da je toliko sičušno :)

    ReplyDelete
  8. super ti stoji, volim kremasta rumenila u zadnje vrijeme :)

    ReplyDelete
  9. Divno izgleda! Nemam tecno rumenilo i nisam ga nikad probala, iskreno marala bih da progooglam malo da vidim kako ga koristiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo ti treba solidna bockalica i na konju si :D

      Delete

 

Newsletter pretplata