Bubbleesh GeoDeo prirodni dezodorans

Prije koji tjedan sam od mog najdražeg "dilera" sapuna, Vite, vlasnika brenda Bubbleesh dobila tester najnovijeg proizvoda - GeoDeo prirodnog dezodoransa koji eliminira neugodne mirise koji mene osobno muče tijekom ljetnih dana, kad je znojenje pojačano. Nakon prvog korištenja sam se oduševila sa djelovanjem, pa vam danas donosim detaljnu recenziju.


GeoDeo je kremasti dezodorans koji dolazi u staklenki od 40 grama. Sastojci su mu: cocos nuciferia (kokos), sodium bicarbonate (soda bikarbona), zea mays starch (kukuruzni škrob), malaleuca alternifolia oil (ulje čajevca), lavandula angustifolia (lavandin) i salvia officinalis (kadulja) i cera alba (prirodni nepročišćeni pčelinji vosak).

Na Bubbleesh Facebook stranici za ovaj proizvod piše:

100% prirodan, 100% učinkovit, ne sadrži aluminij!
Ovaj dezodorans svojim izrazitim antibakterijskim djelovanjem pruža zaštitu tijekom cijelog dana. Znojenje je prirodan proces tijela, tako da ovaj proizvod neće smanjiti znojenje, ali će garantirano neutralizirati neugodne mirise. Ne sadrži alkohol i aluminij!
Njeguje vašu kožu i ne žačepljuje pore.
Ne ostavlja tragove na odjeći.
Proizvod nanesite nakon tuširanja na vlažnu ili suhu kožu.
40 grama

Moji dojmovi su odlični! Ovo je jedan od rijetkih, ako ne jedini prirodni dezodorans koji sam do sad isprobala (a bome sam ih stvarno dosta isprobala od organskih dezodoransa iz drogerija bez aluminija i alkohola, do dezodoransa domaćih proizvođača) koji eliminira neugodne mirise, čak kad se jače znojim tijekom trčanja ili vožnje biciklom. Zbog kremaste teksture jako se lako razmazuje i nikako ne savjetujem držanje u frižideru jer će se stvrdnuti, a tad je nemoguće razmazivati ga po koži. Bez problema sam ga nanjela na kožu nakon depilacije i nisam osjetila nikakvo peckanje ili iritaciju jer proizvod ne sadrži alkohol. Zbog manjka aluminija, mogu ga koristiti baš svi koji se boje tog sastojka a ne ostavlja tragove na bilo kakvoj odjeći (ne znam jesu li mi gori oni tragovi/crtice na struku koji nastaju dok navlačim majicu ili bijele mrlje na mjestu gdje majica dodiruje kožu koje u konačnici unište tkaninu).

Jedina zamjerka proizvodu je aplikacija nakon koje obavezno moram prati ruke, što nije baš zgodno kad sam u žurbi.


Dolazi u dvije verzije: lavandin - sage (lavandin - kadulja) i lemongrass - orange (limunska trava - naranča). Ja sam odabrala prvu verziju jer mi je taj miris jako ugodan, a jako blag. Cijena za 40 grama je 38 kuna, a ovim ritomom trošenja će mi trajati barem mjesec dana. Možete ga kupiti na Bubbleesh Facebook stranici ili na mail bubbleesh@gmail.com.

Proizvod 100% prirodan i niti jedan sastojak nije testiran na životinjama, no nije pogodan za vegane jer sadrži pčelinji vosak.

I napomena koju sam dobila vezanu za ime proizvoda: ovo je samo trenutni naziv za ovaj novi proizvod, uskoro dolazi novo izdanje sa novim nazivom i pojačanom formulom. Ove fotografije pripadaju Bubbleesh brendu, dakle nisu moje jer je moj fotoaparat riknuo a proizvod sam 100% kupila svojim novcem, kao i uvijek.



11 komentara:

  1. I ja već dugo tražim dobar dezić, ovaj ima sve to :D

    ReplyDelete
  2. Ja koristim Geo deo od Reciklokozmetike ,potpuno je isti kao ovaj,cak i isto pakiranje,i ja prezadovoljna,sve sto si napisala za ovaj,vrijedi i za moj..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem da je jednako dobar iako nisam probala

      Delete
    2. Hvala što si spomenula moj Geo deo, samo mali ispravak, Reciklozmetički deo je 70 ml pakiranje :) i zove se Geo Deo već dugo :)

      Dora

      Delete
  3. Čula sam da ovakve vrste dezića curama znaju ostavljati masnjikave tragove na odjeći kod jačeg znojenja. Jel ti se to događalo s ovim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala sam da ne ostavlja nikakve tragove na odjeći. A masnjikavi tragovi mogu nastati zbog prevelikog udjela ulja u dezodoransima, tipa kokosovog ulja.

      Delete
  4. meni ovi dezići puno bolje neutraliziraju miris neko ikoji kupovni... jedini problem je prokleta soda bikarbona koja mi uvijek iziritira kožu tako da sam morala odustati od ovakvih proizvoda... na žalost :(
    inaće preporučam svim curama koje nisu princeze poput mene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoro ce sensitive verzija :) Pa se javi :D

      Delete

 

Newsletter pretplata