Biokap Nutricolor boja za kosu 9.0

Jučer sam prekršila vlastito obećanje da neću više farbati kosu kod kuće. Kratka sam sa džeparcem ovaj mjesec do mora pa se ne mogu nažalost i šišati i bojati u salonu. (first world problems) Zato sam jučer skoknula u najbliži Garden u Martićevoj i kupila dobru staru provjerenu Biokap Nutricolor boju za kosu (69.90 kn).



Kako više ne želim biti super svijetlo plava, odabrala sam nijansu za stupanj tamniju od dosadašnje 10.0 - dakle 9.0. Nisam nažalost pofotkala izgled boje i izrasta prije jer sam se bojala navečer (a mrzim fotke sa blicom), već samo izgled kose jutros. Ispala je pepeljasto medena i jako mi se sviđa.


Recenziju sam napisala u siječnju ove godine, nakon isprobavanja ove boje po prvi put i sve navedeno stoji i za ovu nijansu (pošto se radi o identičnom proizvodu). Boja će se isprati za cca mjesec dana a trenutno mi se jako sviđa što kosa ima pepeljasti ton a ne kanarinac žuti koji sam imala donedavno.

Sastav Biokap Nutricolor boje za kosu (brend je CF):





11 komentara:

  1. Super ti je boja! Ja sam isto prije par miseci čitajuć tvoju recenziju o ovoj boji kupila i opiturala se i bila baš zadovoljna. :) Sad mi je frizer na go i opet ću kupit ovu boju u Gardenu. A sad me zanima kako ti je "uhvatilo" korijen? Ne vidi se, a baš mi se sviđa boja... Je li ti korijen pepeljast ili???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, uhvatilo je i korijen, boja je svugdje ravnomjerna ;)

      Delete
    2. Aj super, mogla bi onda uzet ovu nijansu, baš mi je nekako Skandinavija đir. Mada meni zbog debilnog pigmenta svaka nijansa plave boje izgleda žuto-zlatno, a ja bi baš volila komadić sive da ubije žutilo. :)

      Delete
  2. Lijepo ti je! :D Moja crvena se poprilicno isprala, trebala bi obnovit boju uskoro!

    ReplyDelete
  3. boja ti je odlična:)

    (( giveaway na blogu u tijeku ))

    ReplyDelete
  4. I ja koristim ovu boju i nijansu, i jako sam zadovoljna. Prije toga sam koristila Colour i care u nijansi swedish blonde, ali nije bila ovako dobra. Jesi li isprobala njihov ton korektor bijeli da ubaciš unutra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Biokapa? Nisam, koristila sam ovu boju samo sa proizvodima u kutiji, nisam htjela eksperimentirati i zeznuti nešto (ne bi bilo prvi put da mi se nešto tako desilo).

      Delete

 

Newsletter pretplata