Update: HG proizvodi!

U listopadu prošle godine sam objavila svoju prvu i za sad, jedinu listu HG (Holy Grail) kozmetičkih proizvoda (link). Za one koji ne znaju, Holy Grail je naziv za savršeni proizvod bez kojeg ne možete ili ne želite živjeti i nerijetko onaj proizvod koji se pokazao najboljim u svojoj kategoriji. Ovaj put nisam snimila video kao u listopadu, pa slijedi pisani tekst.

Preparativna kozmetika:


Afrodita Aroma Rich Care je savršena krema za ruke, sa jednim sitnim nedostatkom - čudnim mirisom. Miriše na kolačiće, no jako sintetički. S obzirom da savršeno njeguje ruke i nokte, te štiti kožu od pucanja, isušivanja i zatezanja, koristim ju cijele godine, a zimi nikako ne mogu bez nje. (drogerije, 23 kune)

Miyu Aqua C Fiziološki hidratantni sprej je jedan od najnovijih članova moje svakodnevne rutine njege lica. S obzirom da mi je lice počelo reagirati na bilo koje sulfate, prestala sam se umivati jutri s vodom i gelom, pa  koristim ovaj sprej i blazinice. Također mi trenutno služi kao osvježivač lica i tijela, kao lagana hidratantna "krema" u spreju i kao blagi čistač ostataka šminke. Zbilja multipraktičan i divan proizvod, koji ću naknadno detaljnije recenzirati.

Zimzelena kozmetika krema za lice za normalnu i mješovitu kožu je idealna za bilo koji peroid osim trenutnih vrućina. Napravljena je od prirodnih ulja i hidrolata koji odlično vlaže kožu bez dodatnog masnog sjaja, no trenutno sam ju "umirovila" i koristim lagani serum + Miyu Aqua C sprej, no vraćam joj se ponovno na jesen kad se spuste temperature.

Terra Naturi gel za tuširanje s bademom i ružom je moj najnajnajdraži tekući gel za tuširanje. Blagi miris, kremasta formula, bez isušivanja i usput je veganski. Cijena mu je smiješno mala (12 kuna u Mulleru) s obzirom na količinu od 200 ml, a jedina mala zamjerka je pakiranje - rupica na vrhu bi trebala biti veća, a plastična tuba malo čvršća.

Cattier peeling za lice od bijele gline i aloe vere je valjda jedini kupovni peeling koji odgovara mojoj razmaženoj koži, uz eventualno Lushevu Love Lettuce svježu masku za lice. Bijela glina ne isušuje kožu kao zelena, a zrnca odlično poliraju kožu bez da su pregruba ili prenježna. Jedina je zamjerka da se zrnca nakon ispiranja s vodom teže uklanjaju s kože. (Kemig, 56 kn)

Aromateka hidratantna krema za tijelo Mandarina i lavanda je sve što mogu tražiti od ovakvog proizvoda za njegu kože tijela. Idealno hidratizira bez maščenja ili začepljivanja pora, miris je božanstven, tekstura idealna između maslaca i laganog losiona, pakiranje bez greške a cijena je stvarno povoljna (30 kn za 200 ml). Uz to je proizvod napravljen u Hrvatskoj i nije testiran na životinjama. :)

I posljednje - Madre Bees balzami za usne, koji se ne mogu kupiti kod nas, već na www.iherb.com web shopu. Idealno hidratiziraju kožu usnama, bez osjećaja suhoće ili "ničega" nakon pola sata. Moj favorit je trenutno vanilija jer mi ova druga varijanta ima aromu na med koji ne jedem, no tekstura i njega, kao i pakiranje su +5 i obožavam ih.

Dekorativna kozmetika:


Concrete Minerals Electric Eye Primer - baza za sjenila koja pojačava pigmentaciju i savršeno "zaključava" sve iznad sebe, pa je nakupljanje u pregibu i mrljanje po koži maksimalnp spriječeno. Zanimljiva amabalaža iako bih radije da dolazi u tubici zbog praktičnosti i higijene. Nije dostupna od nas, nego samo na www.concreteminerals.com stranici.

Lavera Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation je izgleda jedina tekuća podloga koja mi u potpunost odgovara jer: a) prekrivanje joj je taman slabo do srednje, b) ne masti kožu, c) ne začepljuje pore ili uzrokuje prištiće, d) daje zdrav dewy izgled/sjaj kože bez "špek preko face" efekta i e) ima odličan veganski sastav pun korisnih prirodnih ulja. Kod nas se može kupiti u Kemigu ili www.terraorganica.hr za 100njak kuna (količina je standardnih 30 ml). Detaljna recenzija ovdje.

Illamasqua Čisti pigment Furore je moj savršeni highlighter. Volim jači sjaj kože, pa me ovaj pigment nikad ne razočara efektom ili teksturom. Recenzija ovdje.

Miyu Mineralni puder (custom made nijansa Voodoo Blonde) je moja s-a-v-r-š-e-n-a podloga u koju se kunem do zadnjeg piksela svog bića. Od prekrivanja, nekomedogenosti, prirodnog podrijetla sastojka, a posebice matiranja do efekta na koži, ovo je nešto bez čega ne bih mogla niti dana. Dušu dao za vruće ljetne masno-znojne dane koji slijede, zbog čega umirovljujem sve svoje podloge i koristim samo ovu. Recenzija ovdje.

Flormar Perfect Coverage tekući korektor je idealan za područje ispod očiju, a odlična pigmentacija/prekrivanje su korisni i za druga područja po licu. Sastav je manje više siguran i nekomedogen, pa ga koristim i na prištićima iako je dušu dao za podočnjake. Moja nijansa 02 je blago breskvasta pa neutralizira bilo kakve ljubičaste tonove od stresa ili neprospavane noći. (Flormar štandovi, 35 kn)

Isadora Perfect Lip Liner Prime Red je jedini crvendać za usne koji bi mogla izdvojiti kao "idealnog", tj. kao nešto dostojno Holy Grail naziva. Pigmentacija - odlična, tekstura - jako dobra (mrvicu suša), dugotrajnosti - savršena! Ovo čudo traje i traje na usnama, no svakako traži hidratizirane i njegovane usne inače bi mogla naglašavati ispucalost. Detaljna recenzija i swatch ovdje. (68 kn, Muller)

11 komentara:

  1. Slažem se s Miyu fiziološkom. I ja ju koristim svakodnevno. Izvrsna je i za malo navlažiti kist za puder, pogotovo ako se radi o gušćoj teksturi npr. ColorStay ili aziskih BB krema. Toliko je blaga, da ju koristim i kao "kremu za lice" klincu poslije umivanja. Obožavam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za umivanje probaj Konjac spužvu. E, to je nešto bez čega ja ne mogu/ne želim ikada ostati.

      Delete
  2. Dosta proizvoda sa liste sam i sama isprobala, većina mi je odlična. Voljela bih još isprobati Miyu fiziološku i mineralni puder bez kojega neću moći ovo ljeto i Laverinu podlogu.

    ReplyDelete
  3. Prvo, pohvaljujem fotke :D !
    Drugo, hvala što si mi preporučila Cattierov piling, stvarno je odličan! Pilingiram lice s njime svaka 2-3 dana i jako sam zadovoljna. Iako nisam primjetila da se teže ispire, možda zato jer ja to sve obavim pod tušem :D
    Aroma krema je i meni super za ruke, i fino miriši, a Flormarov korektor mi je super IAKO ja sam ga kupila nadajuci se da ce mi biti dobra nijansa za posvijetliti podrucje ispod ociju ali mi je taman za to :/ Nemam problema s podočnjacima, ali kad sam šminkala frendicu koja ima savršeno joj je prekrio. Ja ga koristim ga prekrivanje iznenadnih gadova i dobro me sluzi.

    ReplyDelete
  4. Baš sam nekidan dobila Madre Bees balzam (btw. moram ih pohvaliti da je paket došao jako brzo), uzela sam od kokosa, jako dobro hrani, usne predivno izgledaju kad se stavi, ali mi baš smrdi, kokos se ni malo ne osjeti, gledala sam sastav i pokušavala utvrditi kakav je to miris, ali nisam uspila

    ReplyDelete
  5. kad si na iherbu, pogledaj out of africa balzame sa shea maslacem, meni su puuuuno bolji od madre bees ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam davno onaj od jagode - nije mi baš bio dobar, prekremast je, mekan i uljast :/

      Delete
  6. Nikako da se odlučim na kupnju Terra Naturi proizvoda, ali poslje ovakve dobre recenzije mislim da ću morat :D

    Imaš jako ljep blog !

    ReplyDelete
  7. Gdje kupiti Aromateka hidratantnu kremu za tijelo Mandarina i lavanda? :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata