Trenutni beauty favoriti #5


Artdeco rumenilo #38 (Butterfly Dreams LE) - rumenilo koje sam kupila prije nekoliko tjedana i od tad ga koristim svaki drugi dan u prosjeku. Nijansa je breskvasto roza sa zlatnih shimmerom, pa ne "traži" highlighter preko kao mat rumenila. Odlične pigmentacije iako mu zamjeram malo postojanost jer je dosta blago pa se nakon 5-6 sati ispere sa lica, a ne volim popravljati rumenila tijekom dana no opraštam mu zbog dobrog omjera cijene i kvalitete (68 kn), pigmentacije i zbilja prekrasne nijanse. Nažalost, mislim da više nije dostupno jer je bilo dio Limited Edition serije (ja sam ugrabila zadnje u Mulleru).

Catrice Don't Touch My Mosserati! mono sjenilo za oči - preeeekrasna nijansa smaragda sa zlatnim shimmerom, nešto što dugo vremena tražim, no nikako pronaći. Iako mu pigmentacija nije super jaka strana i trusi se, pakiranje je dobro kao i nijansa, a sjenilo stoji bez mrdanja na kapcima sa dobrom bazom (moj favorit je Concrete Minerals Electric Eye Primer). Kupila sam ga u Mulleru za 25 kuna.

Kryolan Translucent Powder (prozirni puder u prahu) - jako dobro matira i zaglađuje kožu, a ne mijenja nijansu ili pokrivnost tekuće podloge ispod, što sam i tražila. Finije je mljeven od Essence Fix & Matte prozirnog pudera u prahu, a čak koji sat duže matira, no mislim da ako tražite nešto za matiranje i fiksiranje ne morate izdvojiti 100 kuna za ovaj Kryolan, već slobodno uzmite Essence. Mislim da ovaj Kryolan neću tako brzo potrošiti, a sviđa mi se i pakiranje te poznata Kryolan kvaliteta.

Essence I ♥ Extreme Crazy Volume maskara - recenzija ovdje. (znam da mi je bila u posljednjim favoritima, no morala sam ju opet spomenuti)

Catrice Ultimate Color ruž Matte About Pink - jedno od novih nijansi UC ruževa u ponudi. Ovaj je mnogo više mat od dosadašnjih UC ruževa, a pritom ima bolju postojanost i teksturu. Nijansa je breskvasta roza, sa malo neon inteziteta u sebi, idealna za ljeto. Savršeno se slaže sa Artdeco #38 rumenilom. 34 kune u Mulleru.

e.l.f. Studio HD tekuće rumenilo Diva - moje najdraže ružičasto rumenilo. Nijansa je intezivna fuksija, a toliko je pigmentirano da vam treba pola milimetra "trakice" rumenila koja izlazi iz pumpice za obraze i usne zajedno. Super izgleda na usnama i obrazima - na usnama ima satin finiš, a na obrazima mat. Obavezno nanositi sa kistom! 3,75 funte (34 kune) za e.l.f. stranici.


Swatchevi. s lijeva na desno: Catrice sjenilo, Artdeco rumenilo, Catrice ruž i e.l.f. rumenilo.


Macadamia Natural Oil No Tangle četka za kosu, Paul Mitchell Super Skinny Daily Shampoo i Paul Mitchel Super Skinny Daily Treatment - neću vam odavati previše detalja oko ovih proizvoda jer čekam da mi stignu još neki proizvodi sa neta, pa ću napraviti veliki post o njezi kose. U posljednje vrijeme kosu njegujem isključivo  Paul Mitchell proizvoda i kosu češljam samo sa ovom četkom. Kosa mi nikad nije bolje izgledala.
Macadamia NTB super raspetljava i ne čupa, dok PM šampon i regenerator koji se ispire super djeluju na ludu, ispucalu, suhu kosu sklonu elektricitetu i daju onaj zaglađen, njegovan i "mršav" izgled kose. Pritom super mirišu na lubenicu, a ne morate izdvajati cijelo bogatstvo na njih. PM set (sa Super Skinny serumom) sam platila 80 kn na HQHair-u sa popustom, a Macadamia NTB sam platila 95 kn u frizeraju preko puta dm-a u prizemlju Arena Centra u ZGu.

10 komentara:

  1. Imam ovu No Tange, puno je praktičnija od one TT zbogo ove drške. Ja je obožavam <3 Moram pod hitno isprobati PM proizvode za kosu, naslušala (načitala:D) sam se o njima putem blogova.

    ReplyDelete
  2. PM proizvode nisam do sad koristila, al budem isprobala čim potrošim sve naručene.. I četka mi se čini ok..

    ReplyDelete
  3. Artdeco rumenilo, Catrice ruž i ono sjenilo su *___*
    A i ova četka za kosu mi pažnju plijeni ;)

    Jedva čekam post o njezi kose, jer njegovanu kosu obožavam i stvarno puno brige oko svoje kose vodim, ali često je grrr neposlušnaaa :D

    ReplyDelete
  4. Catrice ruž je vrlo vrlo baš :D Kontam da bi se usudila staviti ga na sebe nakon što sam već preko nekoliko puta isfurala famoznu bipinu Bonbon olovku :) Inače nisam baš ot tih in your face nijansi na usnama :) Strah me da ne bi upitali prstom u mene u mom seocetu od grada :D

    ReplyDelete
  5. Ja sam jučer Artdeco rumenilo, u toj istoj nijansi u Irisu u Rijeci platila 74 kn. Zabolio me trbuh kad sam vidjela tvoju cijenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme napisala sam 38 kuna umjeto 68 kuna, isprike! Dobro da si mi napisala, sori :/

      Delete
  6. mozes li mi molim te napisati u kojem mülleru si kupila concrete minerals bazu? poslala bih seku da trazi, ovdje gdje ja zivim nema müllera.hvala ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cijena i napomena za Muller se odnosi za Catrice Mono sjenilo. Concrete Minerals košta 60ak kuna i može se samo naručiti online: http://www.concreteminerals.com/collections/tools/products/electric-eye-primer

      Delete
  7. haha, izvini nisam danas u elementu. mislila sam da se ono "kupila sam ga u mulleru" odnosi na primer a ne na sjenilo.hvala jos jednom ;) inace,imam to sjenilo i volim ga bas.

    ReplyDelete
  8. Definitivno se slazem za Matt about pink ^_^

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata