Nyx Powder Blush - Desert Rose


Tijekom kupnje ovog Nyx rumenila u kamenu, računala sam da mi (uz njega) neće trebati neko skupocjenije rumenilo koje sam imala na listi želja, no sad se iskreno ne sjećam o kojem je rumenilo bilo riječ. Možda neko Illamasquino? Bilo kako bilo, početkom godine sam nabavila Nyx rumenilo u kamenu u nijansi Desert Rose (shimmer boja maline) preko oglasa na forum.hr-u za nekoliko desetaka kuna (uključena poštarina).


Prvo ću se osvrnuti na ambalažu: da, jeftina je i klimava, no do sad mi niti jednom nije puknula ili se slomila na određenom dijelu. Zatvaranje prati zvuk "klik" no rado bih dala koji dolar više da je ambalaža čvršća i kvalitetnija. Rumenilo nije standardno ravno uglađano već ima "zakovice" na vrhu što je simpatični i prepoznatljivi detalj.


Tekstura rumenila nije ni prebrašnasta ili prebaršunasta, negdje na sredini. Dobro se blenda i odlične je pigmentacije. Na mojim obrazima (imam mješovitu kožu, pa je na tom dijelu normalna do suha) stoji pola radnog dana, dakle oko 5 sati i pri kraju dana blijedi. Pigmentacijom i trajnošću sam zadovoljna, no pakiranjem ne i voljela bih da je malo svilenkastije teksture.

Nijansa je, kao što rekoh, crvena boja maline a u pakiranju ima sitni shimmer koji se na koži pokazuje satin finisha, nikako shimmerastog ili 100% mat. Odlično za slojevanje sa drugim rumenilima ili highlighterima, iako je samo po sebi dostatno na obrazima.

Swatchevi:

Najčešće ga nosim uz crvene proizvode na usnama poput Illamasquinog Sangers ruža (na fotki) ili najdraže Isadora Perfect Lipliner Prime Red. Osvježava i izgled prirodno - naravno, ako se stvarno dobro izblenda. Ovisno o kistu kojeg koristite, dovoljno je samo lagano uhvatiti kistom po površini i savjetujem izbjegavanje gusšćih kistova za ovo rumenilo (poput Sigminih sintetičkih).

Sastojci:


Cijena mu se na internetu kreće oko 5-6 US$ (bez poštarine), a možete ga pronaći na eBayu, Beauty Joint ili Cherry Culture stranicama. Mene je još nekoliko nijansi jako zaintrigiralo, među njima Piched i Taupe a posebno Summer Peach nakon što sam vidjela donju fotku na ovom blogu.



10 komentara:

  1. vauu koja ljepota od rumenila, a i ti si prekrasna :)

    ReplyDelete
  2. Predivno! Ja imam samo kremasto od NYX-a! Moram probati i ove druge :)

    ReplyDelete
  3. Baš je lijepa nijansa i lijepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. Jako lijepo ti stoji ova nijansa i baš paše uz crveni ruž :)

    ReplyDelete
  5. imam jedno njihovo rumenilo i skroz sam zadovoljna, nijansa mi je baš svakodnevna, lako se nanosi, a nekako s njim teško mogu pretjerati pa mi je super za brzinsko ranojutarnje šminkanje. to je rumenilo za kojim sam najviše posezala protekli mjesec, a već vidim da će biti moj ljetni favorit..

    ReplyDelete
  6. Lepo je! Mada ovo Summer Peach mi je jos bolje :)

    ReplyDelete
  7. Imam Taupe i odlično mi je za konturiranje. Mogu ti donijeti da probaš kad budemo išle na kavu. ;)

    ReplyDelete
  8. odlična boja za nas svijetlopute...

    ReplyDelete
  9. I ja imam ovo rumenilo, ali me malo razočarala nijansa, no to su čari kupovanja preko interneta... mislila sam da će biti više 'pinkish'kao i na slici...ovo na mojoj koži izgleda ko neka čudna boja vina, na tebi pak odlično izgleda ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata