New in - Kryolan, Paul Mitchell, iHerb stuff...

Evo rezultata moje kupnje u posljednjih nekoliko tjedana. Velikom većinom se držim wishliste i rijetko kad "odlutam" sa strane (što se događa samo u slučaju snažne znatiželje, vrag ju odnio..).


Kryolan šoping - Aqua Color 070 (bijela), Applicator Sponge (za Aqua Color) i prozirni puder u prahu - Translucent Powder Professional. Za moje SFX makeup projekte.


Paul Mitchell: Smoothing Kit od 3 dijela kojeg ste već vidjeli u posebnog postu + The Conditoner 100 ml + Awapuhi šampon 100 ml (na putu je full size jer je genijalan) i Giovanni Smooth As Silk regenerator sa iHerb-a (hvala D.!)


Razno - Macadamia No Tangle Brush, Madre Bees Organic Vanilla Lip Balm sa iHerb-a (hvala još jednom D.!), Miyu prirodna kozmetika Acne Detox Peeling sapun, Dr. Bronner's Magic Soaps Pure-Castile Soap Lavender, Lavera Trend Sensitiv Natural Liquid Foundation 02 - posebno hvala dragoj Zmaj na njemu! i H&M ring gumica za kosu, poklon od seke.

4 komentara:

  1. Imam ovakvu H&M gumicu super mi to izgleda, bas daje sredjeniji dojam nego kad je obicna gumica

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Jako lijepo zagladi a matiranje na mojoj mješovitoj koži traje 5-6 sati. Zadovoljna sam s njim poprilično za sad :)

      Delete

 

Newsletter pretplata