New in - Bubbleesh!

Danas sam pokupila svoju zadnju Bubbleesh narudžbu, a evo što je završilo u vrećici:


Moj najdraži sapun ikad Bakin sapun, zatuim Pivski sapun i uzorci Stonskog sapuna, Drunks Breakfast te novi balzam za usne koji tek dolazi u ponudu. Jako me veseli tuširanje i isprobavanje ovih proizvoda. :)

Bubbleesh je nedavno izlagao na Floraartu, a sutra ga pronađite na Artoskopu, u zagrebačkom Branimir centru, od 13 h do 21.30 h uz brojne druge kreativce!





















Izvor slike: Facebook.com

4 komentara:

  1. Ja pročitala, Sotonskog sapuna hahaha :D baš mi se čini zanimljiv taj Bubbleesh morat ću čekirati ponudu.

    ReplyDelete
  2. odlično igledaju stvarčice..Pivski sapun? .taman ću biti u Zg....

    ReplyDelete
  3. Čekam recenzije, samo me navlačiš :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata