Najdraži korektori

Korektori za prekrivanje raznih nesavršenosti na licu su mi postali jedan od top 3 proizvoda za dobar bazni makeup u posljednih godinu dana (uz highlightere/posvijetljivače i podloge). Ovdje ću vam pokazati svoja 4 najdraža korektora koja koristim na dnevnom bazi, individualno ili u kombinaciji.


U smjeru kazaljke na satu: Alverde Creme To Powder Concealer 10 Natural Beige, Flormar Perfect Covrage Liquid Concealer 02, Kryolan Erase Stick X4 i Illamasqua Under-eye Concealer 130 (izbačen iz prodaje).

Alverde Creme To Powder Concealer - jako lagana korektor namijenjen za prekrivanje sitnih, skoro neprimjetnih nepravilnosti i područja ispod očiju. Iako naziv nijanse Natural Beige sugerira neutralnu bež nijansu, ona je zapravo jačeg hladnog/rozog podtona na mojoj neutralnoj koži. Jako se lijepo nanosi i blenda, no ne pretvara se u puder kao što ime obećaje, već zadržava "vlažni" hidratantni sjaj na koži. Ne znam mu cijenu jer sam ga dobila na poklon, no poznavajući Alverde brend rekla bih da je oko 20ak kuna, a količina koju dobijete je 1.7 grama. U sastavu ima dosta ulja a miris je blag no postojeći. Sastav:


Flormar Perfect Coverage Concealer - moj najdraži korektor u ovoj skupini. Jako pigmentiran korektor koji prekriva i najveće nepravilnosti na mojoj koži, no i dalje zadržava onu svježinu i prozračnosti, pa ga koristim onih dana kad imam jako izražene podočnjake ili prištiće na licu. Također je sjajan za prekrivanje ispucalih kapilara. Nijansa 02 je srednje svijetla, sa jačim breskvastim podtonom pa sjajno neutralizira ljubičaste kolutove ispod očiju. Nanosi se kao san, vrhunski blenda i koristim ga doslovno svaki dan. Pakiranje je jako praktično - sa štapičastim aplikatorom, u stilu sjajila, a koristim ga tako da aplikatorom nanesem željenu količinu proizvoda na ruku i nanosim na lice sa kistićem (koristim zaobljeni sintetički kist jako sličan onome za blendanje sjenila). Cijena mu je 33 kune za 5 ml proizvoda. Sastav: (posuđujem fotku od kolegice Mell's čija je fotka) link


Kryolan Erase Stick - na ovom linku možete pronaći detaljniju recenziju. Riječ je o korektoru nešto suše teksture i srednje jake pokrivnosti. Koristim ga za prekrivanje prištića ili kapilara, no presuh je za nanošenje ispod očiju (osim eventualno ispod hidratantne podloge, no često efekt bude cakey). Mislim da ću ga nositi sa sobom na ljetovanje ove godine jer se zbog teksture teže topi i jako je izdržljiv. Cijena 90ak kuna za 4 grama proizvoda. Sastav:


Illamasqua Under-eye Concealer - laganiji korektor namijenjen posvijetljavanju područja ispod očiju, slabe pokrivnosti. Nije namijenjen prekrivanju prištića ili sličnih nepravilnosti, već samo za područje ispod očiju. Hidrantantna laganija formula, odlična mazivost i jako se dobro blenda. Zbog mekše teksture treba biti čuvan na hladnijem mjestu, pa ga neću koristiti ovo more a mislim da na jesen nabavljam novi primjerak (sad imaju u ponudi obični Concealer, pošto je ovaj ukinut) jer je riječ o zbilja kvalitetnom proizvodu. Cijena je 130 kn za 2.5 ml. Sastav:



S lijeva na desno: Alverde, Illamasqua, Flormar i Kryolan (naneseni preko markera za skiciranje i crtanje).



5 komentara:

  1. Ovaj Flormar cu ic nabavit prvom prilikom. Podocnjaci su mi ocajno tamni, a love nemam da svako malo isprobavam korektor od 300 kuna koji mi i dalje ne prekriva dovoljno kao ni bilo koji drugi. Radije isprobavam ove drogerijskog ranga, a ovaj je iduci :)

    ReplyDelete
  2. I ja cu nabaviti taj Flormar. Nisam znal da je tako dobar!

    ReplyDelete
  3. Super usporedba! Gdje ima za kupiti Flormar?

    ReplyDelete
  4. Imala sam ovaj Alverde i Flormar koji sam nedavno potrošila i slažem se sa svime što si za njega napisala! Moj apsolutni favorit što se tiče korektora :) žao mi je jedino što više nema Flormar kozmetike u Kozmu, nemam pojma gdje ju mogu kupiti u Osijeku sad... :(

    ReplyDelete
  5. izgleda da flormar najbolje prekriva :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata