Najdraže mazalice za tijelo - Aromateka mandarina/lavanda & Sapunoteka suncokret/noćurak

Nedavno sam otkrila dvije super mazalice za tijelo koje sam vam već pokazala par puta na blogu, a jednu od njih sam čak malo detaljnije recenzirala (Aromateka kremu - link). Volim se ponavljati, posebice ako je proizvod zbilja fantastičan, pa ću ova dva proizvoda opet danas nahvaliti.


Aromatekinu hidratantnu kremu za tijelo od mandarine i lavande neću previše hvaliti jer sam linkala recenziju u prvoj rečenici. Dakle, radi se o nešto hranjivijem proizvodu koji nikako nije premastan i instantno se upija u kožu. Odlikuju ju prekrasan miris, jako dobar sastav (bez umjetnih mirisa, boja ili mineralnog ulja) i solidna, čvrsta ambalaža. Ako ste u potrazi za proizvodom koji nema parabene, zaobiđite ovaj jer ih ipak sadrži (na kraju listi sastojaka, kao konzervans) što je meni prihvatljivije rješenje od hrpetine alkohola koji isušuju kožu.  Kupljena u Bipa drogeriji, cijena 30 kn (200 ml). Proizvod je napravljen u Hrvatskoj, nije testiran na životinjama i veganski je. Sad sam pri kraju sa svojom prvom tubom, a kupiti ću novu na jesen nakon povratka s mora kad koža bude trebala ono nešto posebno za razmaziti se (sad mi je prehidratantna).

Prije kupnje Sapunotekinog losiona za tijelo s hranjivim uljima suncokreta i noćurka, nisam znala da imaju u prodaji i losione, kreme za ruke i kreme za lice. U dućanu u Gundulićevoj ulici u ZGu su imali pune testere pokraj prodajnih primjeraka, pa sam isprobala sve verzije losiona na rukama, a ova mi se najviše svidjela. Inače obožavam suncokret/suncokretovo ulje u svakoj verziji. Losion je laganije teksture (pomalo vodenast) i super se brzo upija u kožu. bez masnog traga. Idealan je sad tijekom kasnog proljeća/ranog ljeta kad se više znojim i ne nosim uopće parfeme, pa me njegov blagi biljni miris skroz obavija. Višenamjenski je proizvod pa ga koristim i umjesto kreme za ruke ili maslaca za stopala (iako mi je za zadnju opciju bolja Aromatekina krema jer je hranjivija - imam suha stopala). Fora je i aluminijska tuba u kojoj dolazi losion, a sadrži 175 ml proizvoda. Cijena mu je 45 kn. I ovaj proizvod je domaći, nije testiran na životinjama i veganski je. Po svoj prilici ću ga ponjeti sa sobom na more jer mi je genijalan u svakom pogledu.



6 komentara:

  1. Imala sam puno njihovih proizvoda,od losiona sam isprobala onaj sa vanilijom(ne mogu se sjetit tocnog naziva,ima vec dvije god.od toga)i bio mi je odlican,razmaziv,mirisan,neljepljiv..ali vidjela sam zadnji put da im je to sve u tim tubicama(moj je tad jos bio u bocici sa pumpicom),i da imaju i kreme za ruke..Di im je taj ducan u Draskovicevoj?Jer ja znam samo za onaj mali prostor u Gundulicevoj,u sklopu neke knjizarice...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj, vidiš kako sam tulava, mislila sam na Gundulićevu (to je taj isti dućan s knjižarom), a ne Draškovićevu! Evo ispravljam :D

      Delete
  2. Nisam imao pojma da Sapunoteka ima losione. Iako mi nikako ne treba još jedan, mislim da ću ga uzeti jer obožavam metalne tube. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još da je karirana etiketa na njoj i crni čep, mislim da bi kupovao odmah 100 komada, jelda? :D :D

      Delete
  3. Obožavam sapunoteku i sve što sam od njih isprobala, od sapuna do losiona. najdraži mi je losion od badema koji prefino miriše

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budem pomirisala i taj od badema kad uskoro odem po ovaj losion prije mora :)

      Delete

 

Newsletter pretplata