Mini darivanje povodom +1300 FB fanova!

Nakon što je broj FB fanova Voodoo Blonde bloga neki dan prešao 1300 a danas sam saznala prekrasnu vijest da sam ne samo prošla prijemni ispit na budućem faksu, već sam i četvrta na listi, odlučila sam objaviti mini darivanje. Nije mnogo, no svejedno je znak pažnje. U mogućnosti se osvojiti tri proizvoda koja obožavam a to su - Bubbleesh Bakin sapun, Madre Bees balzam za usne s aromom vanilije i Batiste Cherry šampon za suho pranje kose u mini pakiranju.


Pravila su sljedeća:

1. Darivanje traje do petka, 28.06. do 23:59. Sljedeći dan biram pobjednicu uz pomoć random.org-a, a obavijest o tome će biti na Facebook stranici i tu, na Blogspotu.
2. Otvoreno je za Hrvatsku, no i susjedne zemlje - BiH, Srbiju i Sloveniju.
3. Na mail voodoo-blonde (et) hotmail (dot) com, pošaljite svoje podatke (ime, prezime i adresu) a naslov mail poruke neka bude: +1300 fanova. Nepotpune prijave neću uvažavati.
4. Jedna osoba - jedna adresa - jedna prijava. Ukoliko smatram da ste profi lovac na darivanja ili na neki drugi način kršite pravila, imam pravo ne uvrstiti vas u darivanje. Svako darivanje dobijem barem jednom 5 mailova sa 5 različitih imena, a jednim prezimenom i adresom. Ovo nije obiteljska nagrađnjača, "moraš skupiti sve" nego nagrada za sve moje redovne čitatelje. 
5. Nije uvjet da pratite blog na FB-u ili Bloglovin'-u, no biti ću sretna ako kliknete "like" ili "prati" na navedenim servisima. :))

Sretno!

18 komentara:

  1. Čestitke na 1300 fanova :)...Svaka čast! A uvijek me oduševe tvoje recenzije, a i način kako možeš "skinuti" nekoga pa se tako transformirati, kao npr. rad za Nic's little world! Samo ću reći WOW!

    ReplyDelete
  2. Klap klap ručicama za lijepu brojčicu fanova i za upise na faks :D

    ReplyDelete
  3. Prvo čestitike na upadu na faks, a ako me dopadne koja nagradica od tebe to je sporedno!!! Bravo
    Čestitke na +1300 fanova:-***

    ReplyDelete
  4. Čestitke na upadu na faks (štreberice)! :)

    ReplyDelete
  5. Čestitam na prolasku prijemnog i visokom 4 mjestu! I čestitam na +1300 fanova :)

    ReplyDelete
  6. E pa cestitam! A posebno za primeni za fakultet. Joj taj Batiste sampon sa tresnjicama nema kod u Srbiji, a sigurno divno mirise. Jel mogu i ja da se prijavim iako sam iz Srbije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma može, nije bed :) Idem staviti napomenu da je otvoreno za HR i susjedne zemlje

      Delete
  7. Čestitke i na faksiću i na fanovima! Bra-vo! :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. I poslala sam suhoparni mail za darivanje jer nisam htjela da ispadne da se uvlačim u dupe. :D
      Naime, htjela sam napomenut da te nisam u mogućnosti pratit preko FB jer nemam account i da je naprosto osvježavajuće vidjeti da postoje ljudi kojima to nije uvjet za darivanje. :) (A u razloge zbog kojih mnogima to jest uvjet, u to ne ulazim.)

      Delete
  8. ful mi je drago zbog tebe! svaka cast! ptr

    ReplyDelete
  9. čestitke na velikom broju fanova,te zbog faksa..darivanje je mrak,lajkit a lot :D

    ReplyDelete
  10. Četvrto mjesto :O bravooo!! :D

    ReplyDelete
  11. Čestitam za fanove, ali i za upad na faks, bravo! :)

    ReplyDelete
  12. Cestitke za broij fanova, ali jos vece cestitke za tako dobar rezultat na prijemnom i upadu na faks :D

    ReplyDelete
  13. Čestitke za prijemni i broj fanova...:) Lijepo darivanje, no u darivanju neću sudjelovati jer sam za svoj prvu recenziju uopće, kod tebe dobila poklončić....Stay beautiful!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata