Isadora Perfect Lipliner - Prime Red

Sljedeći post iza ovog kojeg vam tipkam je update mojih Holy Grail proizvoda, a kako se među njima nalazi i moja #1 olovka za usne - Isadora Perfect Lipliner u nijansi Prime Red (svijetla vatreno crvena sa neturalnim tonom), bilo bi red da kažem nešto više o njoj u posebnom postu.


Ova Isadorina olovka je nešto najpostojanije što sam ikad probala. Tekstura joj je, logično, suha no nije toliko suha da se loše nanosi. Dapače, aplikacija ide lagano, pogotovo ako ju prethodno zagrijete na koži ruke. Prije nanošenja savjetujem nanošenje laganog balzama za usne, no postojanost joj je maksimalna ako ide na suhe čiste usne. Za cijenu od 68 kuna dobijete 1.2 grama što je nešto skuplje za drogerijsku kvalitetu (kod nas se može kupiti u Muller drogerijama), no kvaliteta joj prati spomenutu cijenu. Minus je činjenica da se šilji i nije automatik, pa gubite nešto proizvoda. Doduše, olovka ne puca i stvarno je kvalitetna (kunem se u nju), pa to ne predstavlja neki problem.


Ovu olovku bih mogla hvaliti danima i danima. Ako ste u potrazi za ONOM savršenom super postojanom olovkom za usne čiste crvene nijanse, probajte ovu olovku. U ponudi se još nalazi nekoliko nijansi, među njima Tropical (svijetlija fuksija neutralnog tona) i Madarin (narančasto crvena, također neutralna), pa su ove olovke "must have" i super baza za ruževe. Ja sam svoj primjerak ugrabila tijekom -10% akcije u Mulleru prije nešto više od mjesec dana, pa me je ispala oko 61 kunu. Istina je da su već prethodno hvaljene Bipine olovke za usne dobre, no nisu niti malo postojane i kvalitetne kao Isadorine PL olovke. Šteta što u ponudi nemaju još više nijansi, npr. neku nude boju za sve poklonice blijeđih usnica. Prime Red obožavam otkad sam ju kupila i definitivno ću ju često nositi tijekom nadolazećeg vrelog ljeta, kad svi drugi kremastiji proizvodi za usne odu u privremenu mirovinu do jeseni.



5 komentara:

  1. Prekrasna,prekrasna! Boja je za 10! :)) Nisam ih još isprobala jer u mojem najbližem Mulleru ne drže Isadoru, al definitivno slijedeći put kad se nađem u CC1 uzimam :)

    ReplyDelete
  2. Jako lijepa nijansa i čak niti ne izgleda suho na usnama kako olovke znaju izgledati :)

    ReplyDelete
  3. Divna je olovka, a tebi stvarno prekrasno stoji!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata