Illamasqua Climax

Climax - moj najdraži Illamasquin ruž. Kupila sam ga prije par mjeseci - mislim da je bilo riječ o akciji tijekom  Uskrsa (svi proizvodi za usne - popust na najjeftiniji proizvod), kad sam prodala svoj Matt Primer da si mogu priuštiti ovu divotu. :)




Climax je sve što želim od ovako skupocjenijeg i kvalitetnijeg ruža - pigmentiran (no ne previše da zahtjeva super oprezno rukovanje), odlične mazive teksture (najbolje klizi po usnama kad je mrvicu topliji, no nije ni presuh ili prekremast kao većina Illamasquinih ruževa - opisala bih tu teksturu "gumastom"), ugodan na usnama (obožavam ga nanositi iznova na usne, u gradu ili kod kuće, u bilo kojoj prilici, čak sam par puta panično tražila ogledalo oko sebe samo da mu se divim na usnama) i ne preslikava se na zube ili dečkove usne.

Nijansa je hladna verzija boje mojih usana (MLBB - my lips but better). Zbog toga ga je nevjerojatno lako kombinirati sa raznim lookovima na očima i nositi na odjeću raznih boja. Na službenoj je stranici opisana kao "prljavo ružičasto roza". Iako je svestrana nijansa, ne mogu ga zamisliti na toplim podtonovima već samo na neutralnim ili hladnim.


Pakiranje mu je standarno crno, sjajno i elegantno, kako i priliči svim Illamasquinim ruževima, a sam ruž mi nije napukao u tubici, kao moj siroti Sangers (koji je, kad smo kod toga, mnogo mekše i kremastije teksture, pa je možda u tome kvaka). Količina koju dobijete za redovnu cijenu od 160 kn (ja sam svoj primjerak platila 120) je 4 grama.

Ovo je ruž koji koristim jako često, posebice u prilikama kad ne znam što staviti na usne i mislim da ću ga definitivno opet kupiti kad potrošim ovaj primjerak, što se u odnosu mene i mojih mazalica za usne događa skoro nikad. :)

Sastav:

Iako je Illamasqua cruelty-free brend (ne testiraju na životinajam), ruževi im nisu veganski jer sadrže pčelinji vosak i karmin. Kupiti ih možete na www.illamasqua.hr ili u dućanu na Cvjetnom trgu u Zagrebu.



17 komentara:

  1. Lijepa prirodna nijansa, baš si dobro rekla...kada ne znaš to bi stavila na usne...I ja tu boju (ili sličnu) također koristim upravo tada :)

    ReplyDelete
  2. da se ispravim, Illamasqua ruževe trenutno imam Atomic i Sangers, ovu boju nisam kupila, ali imam slične nijanse drugih brendova...pa ih koristim upravo kada ne znam što bih stavila na usne, više za dnevne kombinacije....sa naravno istaknutim očima i nezaobilaznim tušem...:)

    ReplyDelete
  3. Lijepa nijansica i baš ti lijepo stoji :)

    ReplyDelete
  4. I nešto nevezano za recenziju....ti si prva blogerica koju sam počela pratiti i koju zapravo koliko toliko redovito pratim...kasnije sam počela čitati i druge blogove (tu i tamo), no ne znam zašto ti si mi nekako "posebnija", drugačija i svoja....samo tako nastavi....LP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sonya na lijepim riječima (i čestim komentarima), zbilja cijenim <3

      Delete
  5. predivan je ruž,nijansa baš po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasno ti stoji! Ja sam neutralno- topla i na meni je puno manje ružičast, više boje mesa, dosta neutralan...vodila sam rat s njim preko zime dok su mi usne stalno bile suhe a on tvrd, sad kad su mi usne oporavile a on malo smekšao zbog viših temperatura, puno se više volimo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa i meni je sad bolji kad je mrvicu mekši! Hvala btw :)

      Delete
  7. Probala sam nekoliko njihovih ruževa i bili su mi presuhi, ovaj osim što ti lijepo stoji, izgleda baš hidratantno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i nije toliko hidratantan, samo je manje suh nego neke nijanse, onako "gumast" i ugodniji na usnama. Najbolje se maže kad je topliji ili preko balzama za usne. :)

      Delete
  8. Super recenzija moj omiljenog ruža. ;) Ja sam toplog podtona i stoji mi vjerojatno bolje od većine mojih ostalih ruževa, go figure. Možda je do boje kose i očiju (smeđe), nemam pojma. Obožavam ga, ja sam svoj upecala na forumu za 70kn, isproban 2-3 puta i jedini je među mojim ruževima koji je relativno blizu kraju. Ipak, boli me srce i džep pri pomisli da ću morati dati toliko novaca kad ću ga ponovno kupovati, šmrc!

    Imam jedan MUA ruž koji je mrvu tamnija i mrvu hidratantnija verzija Climaxa, ali ipak je Climax broj jedan!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata