Empties #8

Proizvodi koje sam potrošila u posljednje vrijeme:


Lavera Basis Sensitiv Cleansing Gel - bio mi je HG do sad, no očito mi svi sulfati isušuju lice, pa i ovaj koji sadrži Sodium Coco Sulfate. Prestala sam ga koristiti na pola puta i zamijenila za drugih proizvod (koji ne zahtjeva umivanje jutri, no o tome naknadno). Iako mi više ne odgovara, radi se o relativno blagoj veganskoj umivalici i poreporučujem ga. 55 kn.
Nivea Stress Protect deo sprej - nakon puno puno prirodnih, mineralnih i "zdravih" dezića bez aluminija koji mi nisu niti malo pomogli po pitanju neugodnih mirisa, opet sam prošetala po tamnoj strani i počela koristiti ovaj Nivein dezić. Super neutralizira neugodne mirise iako ne sprečava znojenje (nije antiperspirant, već deodorant) i traje do navečer bez problema. Ne iznevjeri me ni tijekom trčanja za tramvajima ili dužeg hodanja po gradu. Kupila sam opet novi. 24 kune.
Nivea Baby Soft & Cream intimne maramice - odlične intimne maramice, koristim ih tijekom cijelog mjeseca, jako ugodno mirišu i ne isušuju (iako znam da su sve maramice pa i ove krcate alkoholom i nisu preporučljive). Kupila bih ih opet. 20ak kuna.
Rosal maramice za odstranjivanje šminke - sjajne! Jedini je problem što i one isušuju jer su pune alkohola, pa radije posežem za uljima u skidanju šminke. Ove bih kupila opet kad bih se odlučila na maramice. 23 kn u drogerijama.
Lavera Basis Sensitiv pasta za zube bez fluora - jako dobra, iako ne čisti jednako kao King Julio prirodna pasta od zelene gline, pa ću vjerojatno potonju kupiti sljedeću. Ova je ok omjer cijene (22 kn) i kvalitete, no nije za hc ispijače kave ili one sa jakim jutarnjim zadahom.
Batiste šamponi za suho pranje Blush, Original, Cherry i Tropical - moj najdraži brend šampona za suho pranje! Favoriti su mi Blush i Tropical zbog efikasnosti, no Cherry je imao najbolji miris. Original mi miriše na osvježivac toaleta, a Tropical mi je gadno mirisao na početku no kasnije sam se naviknula na miris i još ga dodatno zavolila jer najbolje djeluje od svih do sad. Ako itko putuje uskoro u neku EU zemlju gdje prodaju ove miniće, javite mi se na mail da dogovorimo kupnju istih. :) (trebaju mi minići, ne velika pakiranja)
Alverde regenerator za oštečenu kosu sa arganovim uljem - koma za kosu (nije niti hidratizirao niti raspetljao), super za depilaciju, potrošen je u iste svrhe. 18 kn, dm.
Oleo Theraphy ulje suncokreta 100 ml - moja najdraže ulje, hidratizira a ne masti. Koristim ga doslovno od glave do pete, za pripravke i za solo primjenu na koži i kosi. Kupujem opet 10.tu bočicu po redu.
Biljni glicerol iz Kemiga 100 ml - koristim ga obavezno za DIY pripravke, a zadnje sam kapi potrošila na umjetnu krv (pigment + glicerol = isti efekt krvi, povoljno i bez kvarenja). Kupujem opet jer mi treba i za umjetnu krv i DIY pripravke. Cca 20ak kuna.
Tebe hidratantna noćna krema za lice - jako dobra iako ima neugodan miris, sreća je bila mini tubica iz onog seta, pa nisam potrošila hrpu love na nju. Sad dolazi ljeto i trebaju mi što lakši proizvodi za lice, pa radije biram sprejeve i vodice. Set dođe 35 kn u dm-u.
L'Erbolario Fiori Chiari mirisni eliksir za tijelo - nešto kao jako tekuće mlijeko za tijelo, jako mirisno (bijele ruže) i ugodno. Špricala sam ga na sebe i posteljinu prije spavanja, a trajao mi je skoro 2 godine. Super stvar, vrlo vjerojatno kupim jednom u budućnosti opet. 100njak kuna.
Douglas uvijač za trepavice - pokoj mu dušu, trajao je skoro 2 godine, sad je zamijenjen novim. Uvijač ko' uvijač, radio svoj posao.
NYX Jumbo Eye Pencil Milk - proizvod s kojim imam mrzim te-volim te odnos. Super pigmentacija i kremasta formula, no lako se topi i nepostojana je, a ako koristite kao bazu za sjenila super pojačava pigmentaciju no užasno se nakuplja u pregibu kapka i boricama. Mislim da neću kupiti opet iako je hype bio velik za njom.
Essence Stay With me dugotrajno sjajilo u nijansi Kiss Kiss Kiss - odlična stvar, traje relativno dugo na usnama, super za slojevanje preko mat crvenih ruževa no ja sam ovo kontaminirala kečapom kad sam radila onaj zombie sfx look nedavno, pa sam ga morala baciti. 18 kn u drogerijama.
Parfemsko ulje jasmina iz Ornamenta - jako ugodno miriše na jasmin (očito), dugotrajno iako je prokleto mala količina od 5 ml za 40 kn. Neću kupovati opet jer mi je miris pretežak za ljeto.

15 komentara:

  1. Kontaminirala kečapom :D
    Batiste je stvarno odličan! Živjela masna kosa!

    ReplyDelete
  2. Uzela sam Nivein spray pure&natural bez aluminja,isto je samo deodorant, i super mi je miris,zasad sam zadovoljna.
    Koji od tih prirodnih i zdravih dezića su ti se pokazali najboljima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm rekla bih Naturall Fresh roll-on (plavi čep) i Miyu prirodna kozmetika deo krema iako mi niti jedan nije 100% pomogao protiv jačih neugodnih mirisa, pa sam morala koristiti ovaj Nivein.

      Delete
    2. bas sam dns gledal nivein dezic taj anti stress i pisalo je anti perspirant na njemu :D ne znam jel imas ti neki drugaciji ili jednostavno ne radi dobro, pa si zabrijala da je deodorant :)

      Delete
    3. Hm izgleda da sam ga krivo pročitala, fakat jest! Isprike

      Delete
    4. Mali update-ovaj Nivein spray pure&natural deodorant bez aluminja,ne valja ništa,uopće nije učinkovit protiv neugodnih mirisa,zaobiđite ga.Ja se bas puno znojim,nista mi u vezi toga ne pomaže,fleke su uvijek prisutne hehe.Probati ću taj Anti stress antiperspirant,vjerojatno je bolji,barem da duze mirisim ako nista drugo :)))

      Delete
  3. Na prvi pogled sam od NYX olovke mislila da je tampon :D
    Ja sam probala batiste original i za smeđu kosu, od ovog drugog mi miris nikako ne odgovara tako da kupi prašinu, a prvi je odličan, nažalost potrošila sam i sada ga nigdje ne mogu naći :( Možeš li molim te napisati ima li neke razlike između original i blush osim u mirisu? Daje li i blush volumena?
    Što se alverde tiče, stvarno volim prirodne proizvode, ali od njih mi ništa osim mazalice za usta (s kaduljom) ne odgovara, a dala sam im nekoliko prilika.
    Eh da, nikako se nebih složila s "uvijač ko uvijač", i ja sam to mislila do nedavno, kupovala sam ih u sve po 10kn ;) i radili su dobro, a nedavno sam uzela u bipi neki i ništa ne radi O.o, neznam u čemu je točno problem, jednostavno mi ne želi uviti trepke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel taj uvijač iz Bipa onaj Look By Bipa srebrni? Ni meni ne radi :O Mislila sam da je pouknut, no očito je samo loš. Jeli i tebi onako "rastezljiv"?
      Alverde nažalost nije ni p od prirodnog, oni su ti organska kozmetika iako se reklamiraju kao "Naturkosmetik", no imaju oni i kemije sintetske u sebi, koju nema prirodna.
      Original miriše čišće od Blush-a, dok je Blush puderastiji i zagušljiviji. Meni Blush bolje čisti kosu, iako ti je to sve na isti kalup, sastav im je isti. Da, Blush daje volumen, no ništa pretjerano. probaj XXL Volume verziju za volumen.

      Delete
    2. Da,srebrni s oprugom naprijed, prvo sam pomislila da je u njoj problem, pa sam ju odstranila :D, ali on i dalje ništa ne radi. Na žalost živim u manjem gradu pa nema baš neki izbor, zadnji puta kad sam gledala u dm-u su imali samo blush i onaj za smeđu kosu. Ništa, budem sačekala da se dokopam mullera. Eh da, imama cijelu kolekciju oleotherpay ulja, ali suncokret uzimam u dm-u, 250ml bude dvadesetak kn, piše bio, hladno prešani, u tamnoj staklenoj boci.

      Delete
    3. Taj iz Bipe je očajan! Kupila sam ga nedavno jer su moje trepuške prirodno uvijene pa sam mislila, ajde neću davati puno para na uviječ, čisto da vidim hoće li biti kakve razlike... a onda mi je ona guma otpala doslovno nakon prvog korištenja! Žali bože i tu siću što sam za njega dala o.O

      Delete
  4. moram priznati da uvijek ostanem u šoku kada čujem nekoga da hvali ove batiste proizvode....imam masnu kožu, pa sam kupila batiste da isprobam...ali ozbiljno, nije mi napravio baš ništa...kosa mi je izgledala isto kao i prije, uopće nije upilo mast....lakše mi je oprati kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj stedit na tome, ja obicno spricam dok se onako ne pocne bijelit kosa i onda dooobro istrljam prstima i cetkom.
      I po cijeloj kosi, ne samo a jednom dijelu pa mislit da ce radit.

      Imam zalihe syoss sampona za suho pranje, isti vrag ko i batiste, samo sto je bio na akciji za 20 kn pa sam morala napravih zalihe :D

      Delete
  5. I ja samn nakon prirodnih dezića iz drogerija prešla na Niveu... iako mi je sasvim u redu bio ručno rađeni sa lavandom....

    ReplyDelete
  6. jesi probala kristale? ja sam sad za aziju trazila nesto od cega necu smrdit, a sto mi nece blokirati znojenje kao vichy s bijelim cepom kojem sam vjerna vec godinama.
    frendica mi je to preporucila, uzela sam neku najjeftiniju muller marku i odusevljena sam. :)


    Vaše vjerodajnice za OpenID nije moguće potvrditi.
    opet!!! grrrr :mad:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, no nisu mi bili baš baš :/ Bolji svakako od roll on no i dalje mi trebaju jači dezići sa aluminijem jer se pošteno "čujem", posebno ljeti.

      Žao mi je što opet imaš problema sa loginom :(

      Delete

 

Newsletter pretplata