Cruelty-free bronzeri za dugo toplo ljeto

Uskoro planirate u šoping za ljetovanje, želite svojoj koži dati sjaja u vidu bronzera a pritom kupovati samo s bijelih lista proizvođača? Evo što sam pronašla tijekom njuškanja na netu za vas. :)

Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder, 34.90 kn

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder, 28.90 kn


Milani Baked Bronzer, 8.99 $

Too Faced Pink Leopard Blushing Bronzer, 30 $
Too Faced Milk Chocolate Soleil, 30$
Too Faced Snow Bunny Luminous Bronzer, 30$

e.l.f. Baked Bronzer, 3.75 £

NYX Matte Bronzer, 9 $

NYX Tango With Bronze Powder, 10 $

Sleek Glo - Bronze Baby, 8.49 $


Lush tonirana podloga Karizma, 132 kn

Illamasqua Bronzing Duo - Glint/Burnish, 230 kn

Illamasqua Metalizirani puder - Thalia, 225 kn

Illamasqua Ilumine ulje - Pulse, 320 kn

Nadam se da vam je ovaj popis pomogao oko ideja za ljetnu kupovinu, ako ste za još sličnih postova, javite u komentarima. :)



12 komentara:

  1. Super post, sviđa mi se što si sve stavila na jedno mjesto.

    ReplyDelete
  2. Ovi zapečeni bronzeri su mi najbolji za ljeto, ne puknu čak i ako padnu na pod ili se slučajno otvore u torbi tijekom putovanja. Prava stvar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj da znaš kako bih si naručila odmah jedan od ovih Milani-evih no kako idem na more za 20ak dana sve me strah da mi ne dođe dok ne odem :(

      Delete
  3. Artdeco nije CF? Čini mi se da jest, hm. Ja sam kupila nedavno njihov bronzer i odličan mi je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme ne znam ti više s njima iskreno. Mislim da su na sivoj listi, no poslala su mi zbunjujući odgovor, stavila sam na onaj CF album na face-u pa vidi: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/601429_442989565764715_1750300968_n.png

      Delete
    2. Pa oni stvarno ne znaju tko pije, a tko plaća xD Ne testiramo, ali možda testiramo, ali ipak testiramo, ali smo protiv testiranja. Jel bi to tako nekako bilo? :D

      Delete
  4. Kako je Nyx konacno dosao u sdbiju taj bronzer mi je trenutno najzanimljiviji, a uskro planiram da odem u shoping pohod. Essence je super jer mirise na kokos koji ja obozavam ali sam se (jedva) obuzdala da ga ne kupim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao baš ti zavidim, mi smo u ZG imali dućan pa smo mogli probati svašta, no sad ima samo online kupnja a to mi je bzvz jer ne mogu probati :/ Da? Meni ne miriše Essence nikako a imam ovaj Sun Club mat bronzer :)

      Delete
  5. Ovo Illamasqua ulje izgleda obečavajuće....wish list.....Thanx na info...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Navodno divno miriše iako nisam osjetila nikakv miris na testeru u dućanu (mislim da je ishlapio jer dugo stoji tamo). Pogledaj swatcheve na netu, ne daje nikakvu boju no zato ostavlja divan sjaj/shimmer na koži.

      Delete

 

Newsletter pretplata