Bubbleesh Maslac za usne i Bakin sapun

Obećala sam samoj sebi da ću, nakon što obavim (i to dobro obavim) prijemni ispit, početi opet blogati svaki dan, no lijenost me u potpunosti obuzela i napušta me svaki treći dan u prosjeku, pa vam sad donosim samo komadiće svoje blogerske ambicioznosti. Nije to nipošto zasićenje (volim ovaj blog kao svoje dijete) ili nešto slično, samo uživam u činjenici da ne moram trenutno raditi ili crtati ili se brinuti o budućnosti. Ovo ljeto će biti vrhunsko - uživati ću i ljenčariti kao nikad do sad, uživati u moru i suncu s dečkom i familijom, pokušati naći neki poslić prije početka faksa u listopadu za krpice i makeup, te skicirati, još malo crtati i unaprijed učiti botaniku. :) Dosta vas me to pitalo na mail, bojeći se da pitanje nije preprivatno za blog: "Koji si točno faks upisala?" a odgovor je: krajobrazna arhitektura u Zagrebu. U obitelji imam puno likovnjaka i arhitekata, pa je ova odluka bila iako zakašnjela, logična. Beskrajno sam zadovoljna svojim trenutnim uspjehom sa radom i crtanjem kroz cijelu godinu, te upisom na budući faks. Sve je kako treba u ovom trenutku, ne žalim ni bivše fakseve koje sam napustila zbog ovog ili izgubljeno vrijeme. Izgledam i osjećam se kao da opet imam 18 godina. :) No hajmo mi na današnju recenziju Bubbleesh proizvoda koje sam isprobala ovo proljeće - Maslac za usne (regenerator za čube u teglici!) i Bakin sapun (moj najdraži Bubbleesh sapun o kojem sam već pisala, no vrijedi ponoviti gradivo tu i tamo).


Maslac za usne je namjenjen za suhe i zahtjevne usnice, posebice tijekom zimskih perioda. Sastav mu je 100% prirodan i u njemu su: shea maslac, kakao maslac, kokosovo ulje, glicerin i eterično ulje limuna, mente i naranče. Ovu kasnu zimu/rano proljeće mi je dosta pomogao sa suhim usnicama, iako nisam imala problema sa pucanjem. Formula mu je bogata i odlično se razmazuje iako me smetalo ovo pakiranje. Nisam pobornik guranja prstiju u teglice, pa sam usne direktno zagnjurila u teglicu i tako koristila ovaj maslac. Za ljeto bi bio prebogat, pa ga radije preporučujem za zimu, pogovoto ako tražite neku povoljnu i 100% prirodnu opciju njege usana. Redovna cijena mu je 10 kn.


Bakin sapun rado nazivam "šarena pločica sreće" a njegove me boje oduševe svaki pun kad ga ugledam pod tušem. Nazvan je Bakinim sapunom zbog dominirajućeg mirisa ruže (kojeg inače jako volim) koji podsjeća na starinsku bočicu parfema koju bake često drže na svojim stolićima i bude uspomene na djetinjstvo. Vatromet boja na gornjem dijelu sapuna su ostatci starih sapuna koje Vito na taj način reciklira. Sam Bakin sapun je divan je: a) ne isušuje, b) predivno miriše i c) njeguje i omekšava kožu. Uz to je izrađen od samo prirodnih sastojaka - saponificiranih ulja kokosa, palme, masline, ricinusa, čaja od ruže i ružmarina, mirisnog ulja ruže, eteričnog ulja ružmarina i prehrambenog pigmenta. Uvijek ga imam u kupaonici i rado ga koristim. Mogu slobodno reći da mi je to najdraži prirodni sapun ikad. :) Cijena za cca 140 grama je 40 kn.


Ako vas je zaintrigirala ova recenzija, čekirajte Bubbleesh proizvode na Facebook stranici a zaigrajte i moju nagradnu igru za +1300 FB fanova koja završava u petak. :)



4 komentara:

  1. Sapun odlično zvuči, ide na WL :)
    Dobrodošla na Agronomiju :D Ako će ti trebati kakva pomoć slobodno se javi (ja sam 4 god) :)

    ReplyDelete
  2. Sritno na novom faksu! :D
    Ovaj mali za usta mi djeluje baš super!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata