Beauty fail lista vol. 5

Nekoliko proizvoda koji su me razočarali u posljednje vrijeme. Nema ih puno, no vrijedi kazati nešto više o svakom.


Krenuti ću s onim najočekivanijim, jer "onaj koji visoko leti jako nisko pada" - Giovanni Smooth As Silk Deeper Moisture Conditioner (regenerator za kosu koji se ispire). Cijeli iherb.com je brujio hvalospjeve o ovome regeneratoru, a sami brend me intirigirao eco & CF filozofijom te zdravim sastojcima ovog proizvoda. Moj komentar nakon nekoliko korištenja je bio: MEH (čista ravnodušnost). Mrvicu omekša, skoro ništa ne raspetljava, ne radi zbilja ništa posebno a ujedno se ispire pa lova, koliko god bila mala za ovaj proizvod - oko 35 kuna, klizi niz odvod tuša. Radije ove novce potrošite na Giovanniev Frizz Be Gone serum za kosu koji mi je ipak popravio dojmove brenda.

Znate one podloge koje su toliko lagane da kad ih stavite na lice.. pa ništa? Takav je bio slučaj i sa Alverde Color & Care makeu-up podlogom. Radi se o jako laganom vodenastom proizvodu u nijansi 10 Light Beige koja je jako svijetla (N15) i ne prekriva niti malo. Na kraju dana moja se mješovita koža s ovim jako zamasti, a miris je onaj klasični biljni, zagušljivi "alverdeovski" koji se satima nakon aplikacije i dalje osjeća.

Nedavno sam odlučila kupiti novi uvijač za trepavice jer mi je onaj stari iz Douglasa bio u upotrebi preko 2 godine, pa sam u nedavnom posjetu Bipi ugrabila ovaj srebreni jednostavni brenda Look By Bipa. Ne znam jeli do presnažne opruge uvijača ili općenite loše izrade, no ova stvar je beskorisna. Mislim da bih prije uvila trepavice sa viljuškom nego ovim čudom. 17,90 kn (inače) no za ovako loš proizvod se čini kao da je cifri dodana još jedna nula.

Koliko god obožavala Essence Gel Liner u nijansi 01 Midnight In Paris, toliko ne mogu smisliti nijansu 02 London Baby. Ne samo da je potpuno drugačije teksture (nije kremasta kao 01, već je voskasta i suha), već je slabije pigmentirana i postojana. Ova smeđe-brončana nijansa izgleda bezvezno na očima, posebice ako ste uglavnom naviknuli na crni tuš. Srećom je bila na sniženju za 9.90 kn pa nisam bacila previše novaca na ovaj proizvod.

L.A.Girl Pro Primer HD Eyeshadow Primer (baza za sjenila) je zlo u tubici. I to ne u pozitivnom smislu. Ne samo da je loš primer s kojim se svako sjenilo preslika za pola sata, već loše funkcionira kao korektor ili neutralizator boje kapaka ako furate samo maskaru taj dan. Mislim da sam ga kupila samo zato jer me nazivom podsjećao na hvaljeni NYX-ov HD primer za kapke, a sad mi je žao što nisam prvo kupila potonji umjesto ovog.

Essence mono sjenila 02 Blockbuster i 45 Back To Khaki su me zadovoljila jako lijepim nijansama, no o pigmentacije ni P. Pokušala sam ih nanositi na sve moguće načine - sa raznim aplikatorima, sa raznim bazama, slojevala no ništa nije pomoglo. Stavila sam ih u blog sale, pa ako ih itko ipak želi nek se javi na mail.

I posljednji fail je Tebe Face Hydrating Mist - zlo u spreju. Recenzirala sam ga detaljnije ovdje. Nikako mi nije jasno kako je nekome tekućina sa cca 13% alkohola u sastavu može biti hidratizirajući sprej za lice? Toliko o tome.

Post soundtrack: Adventure Time Marshall Lee & Fiona - Bad Little Boy/Good Little Girl


10 komentara:

  1. Ja sam prošle godine kupila taj Essence Gel Liner 02, isto za 9,90 i razočarao me za razliku od jedinice, međutim pretpostavila sam da je zato i bio na sniženju pošto je bio polu suh (naravno da sam to skužila tek kad sam doma došla). Sad tko bi ga znao dal je takav i inače il su ga zato stavili na sniženje.

    ReplyDelete
  2. Baš mi je žao za Giovanni conditioner :/ Mono Essence sjenila nisam nikad kupila, barem mislim da nisam xD . Nisu mi privlačna, makar mi neke boje bile lijepe, nekako su mi davali dojam da nisu pigmentirana.

    ReplyDelete
  3. ako trebaš nešto za raspetljavanje i još barem 9 stvari preporučam ovo:
    http://www.google.hr/imgres?um=1&hl=hr&biw=1301&bih=614&tbm=isch&tbnid=c_7ytDXjLN2ZdM:&imgrefurl=http://www.bellezo.com/uniq-one-all-in-one-hair-treatment-150ml-p4818&docid=HbNvgS_ZHnBCmM&imgurl=http://images.bellezo.com/product/UNI_1005640150_2.jpg&w=1843&h=2070&ei=2P_BUd2LG-je4QT77YA4&zoom=1&iact=rc&dur=125&page=1&tbnh=140&tbnw=139&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0,i:75&tx=90&ty=46

    to je sprej koji se stavlja poslje tuširanja na mokru kosu i utrlja se...na ambalaži možeš pročitat '10 real effects' tj.njegove prednosti. meni se kosa preporodila, em miriši dobro, raspetljava se, sprej ju štiti od vrućine pegle, uglavnom sve što tu piše na proizvodu on stvarno radi.
    ja sam ga naručila preko svoje frizerke i došao je 110 kn, al se isplati svake lipe!

    inače mislim da ga možeš preko neta naručit ili nekog frizerskog salona

    ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam to davno probala kod stare frizerke, ok je bilo, no moj HG regenerator je Tigi Bed Head Dumb Blonde Leave in Conditioner :)

      Delete
  4. Sva essence sjenila koja sam do sada probala su nikakve pigmentacije, stvarno užas. Kakvi slojevi, aplikatori i baze ma tu ništa ne pomaze :)

    ReplyDelete
  5. Nisam imala ništa od ovog, a nekako mi je sada draže i da nisam :D

    ReplyDelete
  6. Ajoj imala sam nekad Alverde bazu za senke i ona isto nista nije radila, stanje je bilo mizerno bolje nego bez baze.

    ReplyDelete
  7. ja sam svoj Blockbuster namjerno razbila, usitnila (sad je kao pigment) i sad je duplo pigmentiraniji :D a i ljepše se nanosi :D

    ReplyDelete
  8. Mislim da sam samo jednom kupila mono essence sjenilo i razočarala se, onda sam još jednom kupila njihovu sun club paleticu i opet se razočarala, valjda sam sad naučila da njihova sjenila više ne kupujem! I slažem se za ovaj katastrofalni uvijač iz Bipe :)

    ReplyDelete
  9. Ja nikad nisam ni probala uvijač za trepavice. Nekako mi izgleda kao urbana sprava za mučenje.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata