Top proljetni makeup proizvodi za usne

Dolaskom proljeća i toplijim dana očekivano se (da ne kažem - stereotipno) udaljavam od tamnijim nijansi u makeup-u i okrećem vedrijim, neonskim i ružičastim bojama. Ta odluka najviše pogađa proizvode koje nanosim na usne. Ovog proljeća najviše volim i nosim:


S lijeva na desno. Golden Rose #53 ruž, Catrice Ultimate Color Pinker-bell ruž, Illamasqua Eurydice, Flormar Pretty sjajilo za usne P808, Sephora Lip Lacquer 34 Funky Fuchsia. U donjem redu: Isadora Perfect Lipliner Prime Red i Look By Bipa 09 Bonbon olovke za usne.

Golden Rose #53 ruž nosim onih dana kad želim nešto postojanije i mat, no nikako suho ili voskasto na usnama zbog eventualnog isušivanja. Daje potpuno prekrivanje u dva jako tanka nanosa, a nakon aplikacije radim "blot" tehniku kupljenja viška maramicom za još veću postojanost. Kupila sam ga prije točno godinu dana i od tad ga stalno koristim tijekom toplih dana. Za cijenu od samo 25 kn ovaj ruž je vrhnuski. Recenzija se nalazi ovdje.

Catrice Pinker-bell je divne fuksijaste nijanse sa jačim hladnim podtonom. Jako je kremast i nosim ga onih dana kada ne želim niti pomišljati o isušenim mat usnama (ima i takvih :D). Pigmentacija je sasvim ok, u dva sloja prekriva i traži popravke tijekom dana jer se lako skida tijekom jela i poljupaca, no to je i za očekivati od kremastijeg ruža. Pakiranje mu je čvrsto i lijepo, pa volim posezati za njim često tijekom dana. Zbog mekše teksture treba ga držati tijekom toplijih dana na hladnome, što mu je jedina zamjerka.

Illamasqua Eurydice je jedan od mojih top 3 proizvoda u ovome postu. Iznimno postojan, pigmentiran no bome i suh, stoji veći dio dana na usnama i traži minimalno popravaka. Nijansa je hladnija fuksija, no mnogo svijetlija od Catice Pinker-bella koji za razliku od Eurydice pristaje i na tamnije tonove kože bez da izgleda prekričavo. On je jedan od mojih najdražih Illamasquinih ruževa ali i favorit među ruževima općenito.


Fotografirano u stanu, u sjeni

Flormar Pretty sjajilo nijanse P808 je odlično sjajilo drogerijske kvalitete koje bih usudila usporediti po pitanju pigmentacije i formule sa Illamasquinim intezivnim sjajilima. Doimaju se kao tekući ruževi na usnama, posebice ove mat nijanse a nisu ljepljive. Nakon nanosa ostavljaju blagi otisak na usnama i koži, baš kao i Illamasquina intezivna, koja su meni osobno pojam pigmentacije i postojanosti. Prihvatljiva cijena od 30ak kuna je odlična, a ova nijansa je kao tekući Eurydice kojeg često nosim preko ispod P808 sjajila.

Sephora Lip Laquer sjajilo Funky Fuchsia sam dobila nedavno na poklon od Lidije. Kod njega mi se najviše sviđa kremasta neljepljiva tekstura i ugodan osjećaj na usnama. Pigmentacija nije maksimalna, već je stvoren za slojevanje a nijansa je prigušena koraljno ružičasta sa zlatno bisernim shimmerom. Planiram ga puno nositi ovog proljeća preko Golden Rose #53 ruža.



Fotografirano van stana, u sjeni

Isadora Perfect Lipliner Perfect Red je najpostojaniji proizvod u ovom postu a bome i mojoj kolekciji. Traje cijeli dan, teže se skida čak i namjerno s usana i trebate doslovno trljati da ju maknete, što je meni super jer očekujem da moj makeup stoji na meni cijeli dan, do kasnih sati, a to samo ovakvi najpostojaniji mogu. Unatoč postojanosti, nije suha već mrvicu voskasta, no super se nanosi i razmazuje a pigmentacija je vrhunska. U jednom sloju prekriva cijela usna iako ju malo teže nanosim po unutarnjem dijelu gdje su usnice vlažnije. Planiram uskoro napraviti detaljnu recenziju iste.

Looky by Bipa 09 Bonbon olovku sam kupila jer je bila navodni dupe za Illamasqua Eurydice ruž. Iako nije 100% identična, rekla bih da se podudaraju nekih 90% pa je Bonbon sjajna jeftina alternativa (17 kn) skupom Eurydice ružu (160 kn). Postojana, no ne kao Isadorina olovka, lako se razmazuje i više je kremasta nego voskasta. Rado ju nosim ispod Eurydice ruža da maksimalno produžim njihovu postojanost i svedem popravke tijekom dana na minimum.

Neki lookovi sa najdražim proizvodima iz posta:


Illamasqua Eurydice i...


...Isadora Perfect Lipliner Prime Red

Što se tiče CF statusa, Catrice, Illamasqua i Isadora ne testiraju na životinjama; Golden Rose, Looky by Bipa i Flormar su na sivoj listi (ne znam za sastojke unatoč brojnim mailovima poslanim tvrtkama), a Sephora je do nedavno bila CF no počeli su prodavati u Kini gdje obavezno testiranje iako je ovo sjajilo kupljeno još prije tog datuma, kad je Sephora i dalje poslovala kod nas.

14 komentara:

  1. Ovaj Golden Rose je predivan. <3

    ReplyDelete
  2. Koliko roze boje, jednostavno sam morala pogledati ovaj post!!!

    ReplyDelete
  3. Imam GR i obožavam ga <3
    Pod onim svjetlima u klubovima mijenja boju u ljubičasto, tako mi barem cure kažu :D
    Sad na swatchevima vidim da i nije toliko ružičast koliko bi ja htjela heh, nabavljam Bipa olovku pod hitno,tnx

    ReplyDelete
  4. Isadora naprosto savršena olovka koja me definitivno kupila, sutra odoh do Mullera :D

    ReplyDelete
  5. Ajme pink boja :) Najljepši mi je svakako Eurydice ali i Golden Rose je jako lijepa nijansa.

    ReplyDelete
  6. I ja ljeti cesce posezem za ovakvim nijansama, ali u pravilu sve ruzeve nosim u sva doba godine. Ovaj Golden Rose me lagano zaintrigirao, ali moram uvest veto na proizvode za usne stvarno sam ih previse skupila

    ReplyDelete
  7. Fenomenalne boje.zelim ih sve :)

    ReplyDelete
  8. Isadora olovka izgleda odlično! Nikako da pogledam Golden Rose, ali ova boja je odlična i mislim da ću se morati baciti u trošak.

    ReplyDelete
  9. Kod tebe je proljeće povezanos pink bojom, kao i kod mene. Podržavam i sve mi se jaaaako dopada!!

    ReplyDelete
  10. Isadora olovka je wow! Uskoro ću u Muller nadam se pa ću čekirati :D I GR 53 je <3

    ReplyDelete
  11. Redovno te čitam, ali baš ne komentiram u zadnje vrijeme. Sorry! Ja za proljeće kažem - što drečavije, to bolje.

    ReplyDelete
  12. Isadora olovka mi je favorit ovdje, divno izgleda i još što kažeš da je postojana totalno. Gdje ćeš bolje :)
    Ja moram isprobati već jednom GR ruževe, svi bruje o njima. Stvarno lijepo izgledaju. Ova tvoja nijansa 53 je ludilo.
    Ah, proljeće! ^^

    ReplyDelete
  13. Ne znam jel ti bolje stoje ove roze nijanse ili ova crvena. To su hrabre nijanse. Možda se i ja odvažim jednog dana ;)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata