Tebe Face Hydrating Mist

Nakon isprobavanja nekoliko Tebe proizvoda, odlučila sam na blef kupiti svoj prvi fullsize proizvod - maglicu za hidrataciju lica (Face Hydrating Mist).


U dm-u se mogao pronaći snižen sa 59 kn na 29 kn, pa sam odlučila isprobati jer ako i bude loš proizvod, računam da nisam bacila puno love.. Na moju žalost, i tih 29 kn što sam dala za ovaj proizvod je bilo puno jer je ovaj sprej za lice toliko loš da sam ga uskoro gurnula u dubine ladice da ga više nikad ne vidim.


Ovo je jedna od situacija kad ne proučim detaljnije sastav i privuče me ime ili izgled proizvoda, a držim se ko' pijan plota pretpostavke "mojoj koži paše sve prirodno ili organsko".


Sastojci su mu: Water, Alcohol, Inulin, Phenoxyethanol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Sodium Ascorbyl Phosphate, Panthenol, Fragrance, Inulin Laurly Carbamate, Citrus Aurantium Amara, Flower Extract, Olea europea Leaf Extract, Olea Europea Oil. Nisam do sad vidila kod ičega sličan sastav i stvar bi bila dobra da sam sprej ne sadrži barem 15% alkohola, sudeći po visokom mjestu među sastojcima. Pozitivni sastojci su Panthenol i ove zadnje komponente: ekstrakt lista masline i maslinovo ulje, no pitanje u koliko su jakom postotku zastupljeni u ovom spreju.



Postavljanje alkohola na tako visoko mjesto i očito u tako visokom postotku nije bila po meni pametna ideja jer mi je lice GORILO nakon prvog nanosa.


Pumpica nije najbolja i raspršuje nešto veće kapljice, no to nije smetalo spreju da mi učini lice spartanskim bojnim poljem. Zatezanje, crvenilo i iritacija - sve za samo 29 kn na akciji (kupite, kupite još malo pa nestalo!). Da, bivam sarkastična i ozbiljnom vam savjetujem da ne kupite jer inače nemam niti malo osjetljivo lice (mješovita koža sa masnom t-zonom i sušim obrazima), te rijetko kad reagira na lošije proizvode, no ovo je oborilo svaku granicu. Ne želim ni pomisliti što bi napravilo suhoj i/ili osjetljivoj koži. Inače, u posljednjim par godina mi se lice mnogo manje masti i postaje sve suše kao i koža na tijelu i kosa, što mogu pripisati genetici. A ovaj sprej ne želim niti pogledati više ikad, no ako netko ima ludu ideju da ga isproba, neka javi i rado ću mu ga pokloniti.

Pouka dana - proučavajte sastojke, tražite na što reagirate ili ste alergični i pažljivo birate što kupujete jer je i 5 kuna ponekad previše love za jako loše proizvode.


4 komentara:

  1. A jooooj, i moja prva pomisao je bila kako fora ambalaža ziher je proizvod dobar :D.. žene :D

    ReplyDelete
  2. I ja sam pomislila kako je ambalaža baš super, ali alkohol tako visoko... :/

    ReplyDelete
  3. Desi se i meni da se zaletim na račun lijepog pakiranja :D

    ReplyDelete
  4. Ajoj saosecam se sa tvojim mukama :/

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata