TAG: Colors Of The Rainbow!

Posljednjih dana u beauty svijetu kruži novi simpatični tag (uglavnom u video obliku): Colors Of The Rainbow, u kojem trebate poredati kozmetičke proizvode sukladno s bojama duge. :) Evo moj izbora:

1. Crvena: Isadora Perfect Lipliner - Prime Red. Moja najdraža olovka za usne koju sam već do sad par puta spominjala na blogu. Ne mogu ju dovoljno najhvaliti jer je izrazito postojana, pigmentirana i lako se nanosi. Prime Red je idealna nijansa crvene za proljeće jer je svijetla i neutralnog tona, pa bi pristajala svima. Ogromne preporuke. (Muller od sutra do nedjelje ima -20% popusta na dekorativu, pa ju čekirajte.)

2. Narančasta: Illamasqua kremasto rumenilo - Rude. Mislim da je Rude moje prvo kremasto rumenilo koje sam kupila u životu i danas ga jako volim kao i prije više od godinu dana kad sam ga kupila. Na pigmentaciji nemam zamjerke iako bi se na dugotrajnosti i komedogenosti za osjetljiviju kožu moglo proraditi, no predivna breskvasto narančasta nijansa je moj favorit za svakodnevni nude makeup. Drogerijski dupe ovog rumenila bi bilo Catrice Defining Blush u nijansi Love & Peach (klik).

3. Žuta: Madre Bees Organic Honey Lip Balm. Službeno moj novi HG (Holy Grail) balzam za usne. Iako će veganima imati neprivlačnu aromu meda, kao i med na popisu sastojaka, zbilja maksimalno hidratizira usnice i ostavlja ih božanstveno mekanima. Planiram naručiti sa iHerb-a sve varijante (okuse) ovog balzama koliko ga volim.

4. Zelena: Alverde šampon za osjetljivo vlasište sa brezom i kaduljom. Alternativni proizvod za ovu boju mi je bio Cattier peeling za lice od bijele gline i aloe vere, no ipak sam posegnula za ovim. Definitivno ga preporučujem onima sa masnom kosom ili/i vlasištem, te onima koji muku muče sa seborejom a nemaju novaca za skupe ljekarničke šampone pošto ovaj dođe 17 kn u dm drogerijama. Meni više nažalost ne odgovara jer mi isušuje vrhove, pa sam prešla na Paul Mitchell proizvode, no svakako je šampon kojeg ću uvijek hvaliti.

5. Plava: Paul Mitchell The Conditioner. Moj prvi PM proizvod i svakako proizvod za preporuku. Radi se o regeneratoru koji se ne ispire, no formuliran je da bude hidratantni losion pogodan za njegu i kose i kože, pa s njim često mažem ruke ili noge. Lagan je i ne masti kosu, a fino ju raspetljava. Planiram uskoro kupiti još PM proizvoda pa napraviti čoporativan post (možda čak u vidu proizvoda za njegu kose koje trenutno koristim.)

6: Indigo: Kryolan Ultra Fluid Foundation. Riječ je o laganoj tekućoj podlozi, vodenaste formule i slabog prekrivanja koje se može nadograđivati do srednje jakog. Ima jači dewy efekt i dosta ga koristim u posljednje vrijeme, iako mi nije HG tekuća podloga. Planiram uskoro napraviti detaljniju recenziju.

7. Ljubičasta: Real Techniques Fine Liner Brush. Defintivno najbolji kist za tuš u gelu ikad. Osobno preferiram ovako tanke špicaste kistove naspram onim koso rezanih debljih, koji su mi pak mnogo bolj iza popunjavanje obrva. Ovaj kist ostavlja jako urednu tanku liniju i dlačice mu se ne listaju, pa ako vam pašu takvi kistovi svakako ga čekirajte jer ga ja ne ispuštam iz ruke.

Posljednje dvije boje ne nalazimo u dugi, no pošto su uvrštene u tag, ipak sam ih uključila u post:

8. Ružičasta: Illamasqua ruž - Climax. Ovo je moj najnoviji Illamasqua ruž i po svoj prilici najdraži. Ima unikatnu teksturu koja se očituje kao gumasta; nikako presuha/voskasta ili prekremasta kao drugi njihovi ruževi. Dobro se nanosi, jako dobro traje na usnama i idealna je nijansa za svaki dan, u bilo kojoj varijanti.

9. Šarena: Tigi Bed Head Dumb Blonde Leave-in Conditioner. Moj HG regenerator za kosu, kojeg koristim već godinama i ovo mi je drugo pakiranje, svježe pristiglo iz UK-a prije dva dana. Vrhunski hidratizira kosu, raspetljava ju i omekšava. Što god probam, uvijek se vraćam ovom proizvodu, koji je ujedno jedan od mojih najdražih beauty proizvoda općenito. Kod nas košta oko 150 kn u parfumerijama, no na netu ga nalazim za samo 75 kn (Beauty Bay, konkretno), što je mala cijena za ovaj dragulj koji traje cca godinu i pol do dvije godine.

Svi proizvodi spomenuti u postu su cruelty-free.

11 komentara:

  1. Super! Baš mi se sviđa ovakav post :) Možda i ja nešto takvo napravim :) Baš me zanima ovaj PM regenerator, možeš reći koja je cijena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Studiu Galant u ZG 60 kn, na HQHair.com 44 kn :) To je za 100 ml, do je veća boca od 300 ml cca 100 kn.

      Delete
    2. Hvala, onda se svakako isplati na HQHair :)

      Delete
  2. Super si ih poredala :D Nisam probala ovaj regenerator, baš me zanima ;)

    ReplyDelete
  3. Trenutno koristim ovaj alverde šampon i imam istu situaciju što se tiče isušivanja vrhova. Morat ću probati PM proizvode, jer više stvarno ne znam što bi.

    ReplyDelete
  4. Madre Bees balzam je res odličen! <3

    ReplyDelete
  5. Ženo, kako ti regenerator moze trajati godinu i po dana? :O hahahaha, to je kod mene nemoguca misija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je jako koncentriran i treba ga totalno malo, a pošto se ne ispire manje proizvoda bacam :)

      Delete
  6. Znači ovaj TIGI regenerator se ne ispire?
    Ja imam oštećenu tanku blajhanu kosu, što mi preporučuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ne ispire se i jaaako hrani kosu. Definitivno njega i isprobaj Paul Mitchell proizvode, i meni su vrhovi suhi od blajha i pramenova, no otkad koristim njihove proizvode kosa mi se preporodila :)

      Delete

 

Newsletter pretplata