Shopping ideje i preporuke

Danas vam pišem o mojim trenutnim preporukama proizvoda i brendova koji mogu stati u svačiji džep. :)




Paul Mitchell proizvodi za kosu - vrhunski profi proizvodi koje sam nedavno otkrila zahvaljujući preporuci kolege black1888 sa On Other Skin bloga. Minimalistički dizajn, pristojna količina za pristupačnu cijenu i 100% bez okrutnosti prema životinjama (jedni su od najglasnijih brendova koji zagovaraju prestanak testiranja kozmetike na taj način). Za sad sam isprobala Tea Tree Special šampon, Awapuhi šampon, The Conditioner, Super Skinny Serum, Gloss Drops i Super Sculpt Styling Glaze, a Awapuhi šampon i The Conditioner su već našli svoje mjesto u mojoj kupaonici. Naručila sam još hrpu proizvoda preko HQHair.com sajta, pa očekujte čoporativne PM recenzije kao i post o njezi kose koji prirpremam kad skupim sve bočice na jedno mjesto. Ukratko, kosa mi nikad nije bila njegovanija i poslušnija. :)


Giovanni proizvodi za kosu - Iskreno, nisam do sad isprobala niti jedan proizvod no nekoliko ih je na putu prema meni (super hvaljeni Smooth As Silk regenerator i Frizz Be Gone serum), te ih jedva čekam isprobati.  Čitala sam brojne recenzije i preporuke jer se brend odlikuje organskim sastavom i vege sastojcima, a proizvodi su kvalitetni, jako povoljni (30 kn većina bočica po 250 ml) i nisu testirani na životinjama. Kupujem ih preko iHerb.com sajta (kod za popust od 5$ za 1. narudžbu KPL205).



Batiste šamponi za suho pranje kose - još niste probali ponduu Batiste brenda? Što čekate? :D Ja sam apsolutno ovisna o ovim šamponima i ne mogu ni zamisliti ni jedan tjedan bez njih. Isprobala sam Blush, Original, Tropical i Cherry verzije, koji jednako učinkovito odmaščuju korijen kose i daju volumen, a razlikuju se samo po mirisima. Cherry verzija je kudikamo najboljeg mirisa jer stvarno miriše na trešnje iako pomalo sintetički no svakako je bolje od Originala (koji miriše kao osvježivač toaleta) ili Tropicala (kao ukiseljeni kokos sa malo trulog voća sa strane). Planiram isprobati još i XXL i Blonde verziji ako ih se ikako dočepam iz inozemstva jer se kod nas teško pronalaze (čak i po dm i Bipa drogerijama koje ih imaju u redovnoj ponudi, 30ak kuna za veliko pakiranje).



Dr. Bronner's Magic Soaps - brend koji me zaintrigirao otkad sam proizvode ugledala prošli tjedan u Muller-u. Riječ je od 100% organskim proizvodima - tekućim i krutim sapunima, losionima za tijelo i balzamima. Dobila sam preporuku da obavezno isprobam tekuće sapune, a u Mulleru se nalaze i testeri losiona za tijelo. Mene je osvojio onaj sa mirisom peperminta koji jako hladi kožu pa će biti super za nadolazeće vruće dane. Inače se ove proizvode može pronaći sasvim povoljno i na iHerbu.
Update: isprobala sam tekući sapun za pranje s mirisom lavande koji sam kupila u Mulleru i užasno me isušio tijekom tuširanja! Koža mi je škripala i zatezala kao luda, iako po sastojcima nema sulfate ili bilo koje druge potencijalno agresivne sastojke. Iskreno ne shvaćam u čemu je problem, no sapun ću iskoristiti za pranje kistova ili čišćenje po kućanstvu, a više ga neću ni pod razno koristiti na koži. Ne preporučujem za osobnu njegu nikako!


Madre Bees balzami za usne - moje nedavno otkriće sa iHerb-a u vidu balzama za usne sa okusom meda koji me totalno oduševio. Jako hidratizira i njeguje ispucale usnice, a efekt traje duže nego sa ostalim balzamima. Planiram isprobati sve verzije/okuse u ponudi, a vjerujem da su jednako odlični kao i ovaj sa medom. Usudila bih se reći najbolji balzam za usne koji sam ikad probala. Možete ih nabaviti za sasvim sitne novce na iHerb.com.



e.l.f. Studio HD rumenila - Definitivno najpigmentiranija i bome "najzeznutija"  tekuća rumenila ikad. Trenutno imam nijansu "Diva" (žarka fuksija, na dnu gornje fotke) koja je odlična i za usne i obraze, no treba nanijeti doslovno 1 sićušnu kapljicu da bi efekt bio koliko-toliko prirodan. Na usnama je rumenilo ugodno i lako se nanosi (savjetujem kist za usne jer drugačije ne ide), a na obrazima je izrazito postojano i ne začepljuje pore. Svakako se planiram dočepati i Headliner nijanse (nježna ružičasta, krajne lijeva na fotki). Mogu se kupiti na e.l.f. UK stranici a cijena im je prava sitnica - cca 35 kuna.



Cattier proizvodi - Ovaj brend me na početku nije pretjerano oduševio sa šamponima i drugim losionima za tijelo, no kasnije sam isprobala neke druge pa ga mogu mirne duše preporučiti. Mlijeko za tijelo sa shea maslacem i geraniom, peeling za lice s aloe verom i bijelom glinom, ulje za skidanje šminke i Bebe micelarna otopina su svi redom jako dobri proizvodi, a moj je totalni favorit peeling koji ću definitivno nastaviti kupovati jer je super omjer kvalitete, djelovanja, količine i cijene (56 kn). Bebe micelarna je kudikamo najbolja micelarna koju sam probala (hvala dragoj Brlog blog na izdašnjem uzorku!) jer osim što blago čisti kožu ona ju i njeguje i omekšava. U ZGu ih nalazim u Kemig ljekarni, Bioterra dućanu i na Terra Organica web shopu.


8 komentara:

  1. Puno korisnih linkova i informacija. Hvala ti! :*

    ReplyDelete
  2. Odličan post!!!
    Dosta sam trošila na preparativu i dekorativu i nekako sam kosu zapustila,ali ruku na srce i nije tako zahtjevna, al sad kako sam se ofarbala i ošišala želim ju malo bolje njegovati tako da mi je ovaj post kao naručen.
    Već sam ja stalkala tvoju WL na Pinterestu :Đ *dont be scared :D* i svakako ću si naruciti te Giovanni proizvode, vidjeh da imaju visok rejting. PM ću također čekirati, samo sto je toliko toga, ne znam što odabrati :O

    Cattier piling sam trazila jucer u ljekarni ali ne drze, tako da cu morati, guess what, OPET naručivati -.-

    ReplyDelete
  3. Odličan post!
    Cattier sam nekada davno koristila, imala sam onu mousse umivalicu od ruže, odlična mi je bila. Sve se mislim da mu se vratim, barem što se tih umivalica tiče :)
    Dr. Bronner's Magic Soaps su me sada baš zainteresirali, moram si kupiti jednoga :D

    ReplyDelete
  4. Imam Giovanni Frizz be Gone serum, Smooth as Silk šampon, Nutrafix Hair Reconstructor i 2chic Flat Iron Styling Mist Brazilian Keratin & Argan Oil. Sve odreda odlični proizvodi ;)

    ReplyDelete
  5. vidis to je sve totalno individualno, meni batiste tropical najnormalnije mirise, malo umjetno ali sto ocekivati od suhog sampona.

    ReplyDelete
  6. Kako si me nasmijala sam opisom Batiste mirisa :D Sviđaju mi se Madre Bees balzami za usne, baš izgledaju slatko :) Neću prežaliti što u zadnjoj elf kupovini nisam uzela koji HD blush :(

    ReplyDelete
  7. Dr. Bronner bi trebalo razrijediti prije upotrebe jer ima pH kao svaki drugi kruti sapun pa zna isušivati one sretnike sa suhom kožom ;)
    možeš napraviti mix svega i svačega - destilirane vode, baznih i eteričnih ulja, hidrolata, praha neema i gline..ja ga već dulje vrijeme tako koristim i jako sam zadovoljna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej, hvala na savjetima, to su mi kasnije rekli negdje na nekom forumu pa sam se tupnila po glavi :D Napraviti ću to pa javim dojmove!

      Delete

 

Newsletter pretplata