Preparativa na dohvat ruke

Čuvanje kozmetike u kuhinji tj. frižideru ili u kupaonici je za mene osobno prokleta gnjavaža. Veliku većinu svoju kozmetike držim u sobi - dekorativu u Ikeinom Helmer ladićaru, a preparativu volim držati na radnom stolu i posebnom pladnjiću koji je na dohvat ruke. Ovako to trenutno izgleda:


Proizvode koji se nalaze na pladnjiću ste uglavnom vidjeli na blogu, no ima i par novih:

Aromateka hidratantna krema za tijelo mandarina i lavanda, Cattier hidratantno mlijeko za tijelo sa geraniom i shea maslacem, Cattier peeling za lice od bijele gline i aloe vere, Miyu prirodna kozmetika AquaC fiziološki hidratantni sprej, Zimzelena kizmetika okoloočni gel s kamilicom, Tebe Skincare hidrantana krema za ruke i noćna krema za lice, Sapunoteka losion za tijelo s uljima suncokreta i noćurka, te Essence olovka za omekšavanje zanoktica.

Losione za tijelo (Aromateka, Cattier i Sapunoteka) koristim ovisno o stanju kože taj dan, no imaju i multipraktičnu ulogu krema za moje suhe ruke, stopala i noge. Sa Okoloočnim gelom od Zimzelene sam blago opsjednuta u posljednje vrijeme, koristim ga barem dva puta dnevno (ujutro i navečer). Miyu AquaC sprej je super u trenutcima kad mi lice nije presuho i ne traži hranjivu kremu poput ove Tebe, koju planiram kupiti u full size verziji. Koža mi se nekako dosta mijenja ulaskom u drugu polovicu dvadesetih - postaje sve suša, osjetljivija, a nadziru mi se prve ispucale kapilare po licu, sunčane pjegice (prokletog SPF-a nikad dosta) i sve češći prištići od PMS-a. Zahvaljajući ovoj postavi, peeling lica u posljednje vrijeme obavljam svaka 3 dana redovito i s užitkom otkad sam otkrila Cattier peeling sa bijelom glinom i aloe verom. Izgleda da mi je zelena glina postala preisušujuća za stalnu upotrebu pa posežem za bijelom, a zelenu ću u ubuduće koristiti u vidu jednom Miyu prirodna kozmetika sapuna za lice kojeg ću vam uskoro predstaviti. Čitamo se do budućih recenzija.

4 komentara:

  1. fora si to organizirala :mig:
    meni osobno nekako praktičnije da mi je preparativa u kupaonici jer je tamo i koristim. jedino imam na noćnom ormariću par balzama za uzme i kreme za ruke.
    a dekorativu čuvam u sobi, ali se šminkam u kupaonici pa uvijek nosam ono što ću koristiti tamo-amo. i ne sviđa mi se to, ali ne želim dekorativu držati u kupaonici jer mi se ne čini to kao dobra opcija, a trnutno nemam baš načina za šminkanje u sobi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto je i kod mene! Preparativa u kupaonici, jedino su mi pored kreveta kreme za ruke i balzami jer se njima namažem uvijek kad legnem u krevet. Šminka u sobi na stolu i ladicama, a šminkam se u kupaoni zbog velikog ogledala i odlične rasvjete i strašno me nervira što svaki put moram to sve nositi amo-tamo... Baš si razmišljam o ovoj Tebe kremi :) i meni se u 25toj počela mijenjati koža lica, crvenija je, kapilarice su mi počele pucati ispod očiju.... i sad sam u sastavljanju liste proizvoda koje moram probati, pa će i ova kremica doći na listu :)

      Delete
    2. te tebe proizvode sam vidjela snižene po dm-ovima. i mene su privlačili, ali nisam znala šta da uzmem :p jer znam da za neke proizvode nisam baš pročitala dobra iskustva. i bolje tako. ne treba mi ionako ništa.

      Delete
  2. I ja volim kad mi je sve na dohvat ruke :D Moja preparativa stoji u košarici na polici koja je pored kreveta, a kako mi soba i nije baš velika sve mi je uvijek više manje pri ruci.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata