Paul Mitchell Smoothing Kit is in da house!

Toliko sam poblesavila za Paul Mitchell proizvodima da će od sad nadalje svaka novotarija imati svoj preview post! :D Napokon sam dobila u ruke svoj željno isčekivani Smoothing Kit koji se sastoji od Super Skinny Daily Treatment 100 ml (blagog regeneratora koji se ispire), Super Skinny Daily Shampoo 100 ml (blagog šampona) i genijalnog Super Skinny Seruma od 25 ml koji vrhunski zaglađuje kosu i sprečava elektricitet, te podivljale vrhove. Svi proizvodi mirišu na voće (lubenicu možda?), a isprobavam ih već danas (s tim da sam isprobala već Super Skinny serum i nadam se da će mi ova malena bočica trajati dok ne nabavim onu veliku). Recenzije naknadno. :)




1 komentara:

  1. Dakle ja sam danas isprobala svoj brilliance set i zasad sam oduševljena, kosa je meeeeekana i glatka, fino miriše, a svejedno je skroz čista. Mrak! <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata