New in: Made in Croatia

Znate što? Bloodbath.


Enivej, ovaj i prošli tjedan sam kupovala uglavnom preparativu i to samo domaću. Polako mijenjam svoju rutinu njege kože sa pojedinim proizvodima, pa ću do kraja mjeseca sigurno objaviti post sa mojom novom rutinom čišćenja i njege. Dakle, novi proizvodi u mojoj kolekciji:


Miyu prirodna kozmetika AquaC fiziološki hidratantni sprej, Sapunoteka losion za tijelo s hranjivim uljima suncokreta i noćurka, Zimzelena kozmetika okoloočni gel kamilica i Bubbleesh Bubblelicious sapun. Živio Facebook šoping. Vidim rastući mega trend u tome.
Nedavno sam kupila i Aromateka kremu za tijelo te Tebe Skincare proizvode, no njih sam vam već pokazala u jednom zasebnom postu. Sutra u pošti podižem najnoviji iHerb.com paketić, čekam regenerator sa Beautybay-a te imam u planu prvi put isprobati šoping preko stranice Terra Organica (ima li itko iskustva s njima?).



10 komentara:

  1. Sve je jako lijepo :)) podrska hrvatskim preparativcima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je :) <3 Preparativcima-kreativcima

      Delete
  2. totalno to, baš kao šopingholičarka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još je ovo dobro kako sam znala na početku xD Sad sve obavezno isprobam prije kupnje ili prođem 93573232 recenzija i dojmova.

      Delete
  3. Nedavno sam prvi puta naručila hrpu ulja (zahvaljujući tebi :D) preko Terre Organice, zasad imam samo riječi pohvale, komunikacija je jasna, brza, ponuda po mom skromnom mišljenju jako dobra i u Koprivnicu mi je stiglo odmah drugi dan nakon uplate lijepo zapakirano, čitavo, mirisno. :) Uglavnom, tople preporuke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha i ja sam narucila ulja na preporuku Mare :) i odusevljena sam. zapravo svasta-nesto se naslo u mojim rukama zahvaljujuci njoj. uvijek me uvali u trosak jooj :D ugl, pridruzujem se svim pohvala za kupnju preko Terra Organice :) jako mi se svidaju Green People sampon i regenerator.paa cekiraj njih :)

      Delete
  4. Ja čekam paketiće od Miyu i Zimzelene, trebali bi ovih dana stići i jedva čekam isprobavanje i mackanje. :D I onda čekam još jedan paket s iHerba (ne moram ni spominjati da imam još dva na standby-u)...

    Za Terru Organicu i ja imam samo riječi hvale, ja sam u Istri i do sada mi je svaki paketić došao u roku dan, eventualno dva, uvijek dobro zapakiran. Jedino ako naručuješ četvrtak/petak, onda ne šalju kako paket nebi neadekvatno čamio negdje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ovo zadnje - ajme, pa to je odlično, svaka im čast. :) Veselim se onda mojoj narudžbi

      Delete
  5. I meni je Miyu fiziološki sprej odličan, koristim ga svakodnevno i višestruko!

    Također imam pozitivnog iskustva s Terra Organica web shopom - brzo, dobro zapakirano + poklon testeri = samo pohvala :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata