New in: From UK, with love

Jučer se jedna moja draga prijateljica vratila iz UK-a i donjela mi je neke naručene sitnice. Prvotno sam imala popis dugačak kao ruka, no kontrolirala sam se i rekla joj da samo uzme nekoliko Batiste šampona za suho pranje kojih nema kod nas i RT Powder Brush, a na poklon sam dobila The Body Shop Hemp Hand Protector (kremu za ruke od konoplje). S ovim je moja skromna RT kolekcija potpuna, a dojmove kreme i šampona vam donosim naknadno kad sve isprobam kak spada. Sretna sam kao mala beba danas. Imam još neke sitnice za nabaviti i dočekati u pošti pa napravim još jedan New in post. Btw, ovi kratki dnevni postovi su mi veliko olakšanje u zadnje vrijeme, napišem ih za 10 minuta i mogu nagurati njih nekoliko u danu, a mislim da ih vi lakše čitate, zar ne? :))



5 komentara:

  1. Super ulov :)) krema je preodlična...meni su ruke po zimi u komi i jedino kaj im skoro odmah pomaže je hemp :)) ima dve velike po stanu i jednu malu za u torbu :D probala sam i ostale..sad baš imam malu Rose sauvage se zove...tak tak...intenzivno miriši ali je vodenasta...dok je ova toliko gusta ali se super upije i ne ostavlja onaj glicerinski feeling na rukama...miris je onako...al navikneš se...ja ju stavim prije spavanja i do ujutro sam ko bebina guza :D
    RT kistić je i meni na wish listi..imam dva i još bi jedno tri da zadovoljim neke osnove...ovo je jedan od tih pa javi kakav je...makar sumnjam da može biti loš :D

    ReplyDelete
  2. Uuu, super ulov! Zašto nema ovih divnih šamponića kod nas, plakat ću :)

    ReplyDelete
  3. Meni stiže The Body Shop paket iz Švicarske soon...nikak dočekat!!!!!sestrična radi u the body shopu tamo i ima veelki popust..pa ja stalno naručujem....ii oodlični su i CF!!!!mee happy!!! ;)

    ReplyDelete
  4. Sviđaaaaaaaam :D batiste me opsjeda sa svih strana, čim budem isla u dm ga kupujem. :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata