MUA Undressed paleta, Eyebrow Kit i Mega Volume maskara

Početkom godine sam isprobala neke Makeup Academy (MUA) proizvode koje sam kupila preko oglasa na forum.hr-u jer je među kolegicama beauty blogericama i čitateljima bila prava histerija za njihovim proizvodima a "gdje svi Turci...". Spomenuti proizvodi su MUA Undressed paleta (njihova najslavnija paleta, navodni dupe slavne UD Naked 1 palete sjenila), Eyebrow Kit (set sjenila sa voskom za obrve) i Mega Volume crna maskara.


Undressed paleta sadrži 12 sjenila, od toga su tri sjenila mat. Očekivala sam puno od nje jer je bila na odličnom glasu, iako me nije pretjerano dojmila da bih ju nazvala "totalno fantastičnim proizvodom". Amabalaža je lijepa i sasvim čvrsta. Ne odlikuje se nekom luksuznošću ili kvalitetnom te je sasvim OK proizvod za cijenu od 4 funte ili skoro 40 kn. Sjenila su pristojno pigmentirana, a moje najdraže je zlatno sjenilo (zadnje u prvom redu) koje me jako podsjeća na Too Faced Honey Pot sjenilo iz Natural Eye palete. Još jedno drago sjenilo je modri shimmer ispod zlatne nijanse (zadnje u drugom redu) koje je jako dobre pigmentacije i uz dobru bazu drži cijeli dan na kapku. Bez baze ova sjenila i dalje imaju OK prigmentaciju, no postojanost im je slaba. Mislim da je ova paleta sasvim zgodna stvar za početnike ili nekoga tko ne želi dati puno novaca za skuplje palete, kao npr. Urban Decay Naked 1 paletu. Swatcheve vam neću pokazati jer ih ima tonu na internetu a bome i na domaćim blogovima. :) Ocjena 4/5.


Eyebrow Kit ili set za obrve je došla malo rasklimana, no krivim transport i poštu za to jer cura koja mi je prodala paleticu kaže da je bila živa i zdrava tijekom pakiranja. Ovaj sam proizvod uvrstila u Trenutne beauty favorite #1 no sad sam malo ravnodušna prema njoj zbog toga što mi nijanse više ne odgovaraju (do sad sam koristila najtamniju nijansu, no posvijetlila sam obrve i izgleda smiješno na mojoj svijetloj kosi kao jak kontrast). Sjenila su jako dobro pigmentirana i mekana (na donjoj fotki swatcheva možete vidjeti jedan tanki sloj sjenila na koži), te se jako dobro nanose i stoje na obrvama. Vosak je također solidan, te u kombinaciji sa sjenilima daje dobre rezultate. Paletica sadrži i ogledalo (jako praktično), mini kist za obrve (dobar u nuždi, no inače ga ne bih koristila jer se dlačice lako razdvajaju i iskrivljuju) i pincetu (koja je slabe kvalitete, pukla je nakon par korištenja i nije dobro čupkala dlake). Ocjena 3,6/5.


I konačno, Mega Volume Mascara, proizvod koji mi se najmanje svidio. Iako ima zanimljivu i obećavajuću četkicu, formula ove maskara je jednostavno - razočaravajuća. Premokra, trusi se i još više preslikava kao sam vrag (da je vrag maskara). Potpuno je nepostojana na trepavicama, blago iritira oči i ne daje puno volumena nego samo OK razdvajanje i nešto definicije. Nisam bila oduševljena s njom, pa sam ju odmah spremila sa strane (ili sam ju proslijedila nekome, ne sjećam se više). Nažalost, nisam ju zadržala dovoljno dugo kraj sebe da pofotkam jedan sloj maskare na očima. Sama ambalaža maskare mi se ne sviđa i doima se dosta jeftino (više volim klasična crna elegantna pakiranja). Ocjena 2/5.


Sve proizvode možete pronaći, uz njihove cijene i ostali info na www.muastore.co.uk. Svi MUA proizvodi i sastojci su lišeni testiranja na životinjama, a pohvalno je što popis sastojaka svih proizvoda možete lako  pronaći na službenoj stranici (link).

7 komentara:

  1. ja mislim da si zaboraila jednu nulu dodati kunama kod undressed palete :D imam i ja neku njihovu maskaru i isto mi se ne sviđa.

    ReplyDelete
  2. Što se Mua proizvoda tiče imam ovu paletu i Heaven & Earth i one su solidne, iako ne sad baš najdraže :D koristila sam ih puno više kad sam ih tek uzela. Ruževe sam probala i odustala. Bb krema im je pregusta ... Tak da :) Mislim da ću se zadržati samo na paletama

    ReplyDelete
  3. Imam nekoliko MUA stvarčia, među njima i 4 palete. Meni su super za cijenu za koju se prodaju, a ujedno su mi i njihovi najdraži proizvodi :)

    ReplyDelete
  4. Ja nemam još ništa njihovo, ali vjerojatno ću si uzeti koju paleticu. Inače nisam neki fan paleta pa zato ne volim izdvajati veće iznose za njih. Čini mi se ok i ovaj set za obrve :)

    ReplyDelete
  5. Da je vrag maskara bio bi mi stalno na kapcima, vrag jedan!!! Paaa maskaru sigurno neću naručivati, a paletu imam i čistam je solidna za te parice. A koliko se često šminkam bude mi i potrajala fino.

    ReplyDelete
  6. Ja sam dobila Dusk til dawn paletu i zadovoljna sam sjenilima. A za tu cijenu i količinu sjenila ne možemo očekivati čuda :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata