Moja Illamasqua kolekcija

Illamasqua je moj najdraži brend dekorativne kozmetike i definitivno onaj koji je obilježio moju prethodnu makeup godinu. Cijenovno spadaju po meni u srednji rang iako se neke stvari mogu strpati i u high end, pa u zadnje vrijeme kupujem samo na akcijama ili sniženjima. Odlikuju se odličnom kvalitetom i dizajnom, te pomno smišljenim kampanjama i općenitim imidžom brenda, to to većina vas ionako zna. :) I molila bih odmah dežurne dušebriznike da se suzdrže od komentara o mom novčaniku ili trošenju na Illamasquine proizvode. :) Svi proizvodi su 100% kupljeni mojim novcem.


Od dna prema vrhu: ruževi Climax, Eurydice, Sangers, Growl i Pristine.


Lijevo: rumenilo u kamenu Nymph, desno: rumenilo u kremi Rude.


Lijevo: podloga u kamenu 200, desno: korektor ispod očiju 130 (izbačen iz prodaje).


Lijevo: čisti pigment Furore, desno: Medium olovka S.O.P.H.I.E.

Bivši članovi moje kolekcije su Intezivno sjajilo u nijansi Mistress - moj prvi Illamasqua proizvod, kupljen davne 2011. godine (pokvarilo se prije nego li sam ga potrošila) i Matt Primer kojeg sam prodala u zamjenu za ruž Climax. Posjedujem još i dekante Čistih pigmenata Ore i Involve, koji se nalaze u bijelim ljekarničkih posudicama, pa ih nisam htjela pokazivati. Ne bih mogla izdvojiti najdraži proizvod iz čitave kolekcije, no najčešće korišteni je Podloga u kamenu, što se i da zaključiti po preostaloj količini u pakiranju. Jedini preostali proizvod na mom popisu želja je Resist ruž i nekoliko kistova, no ništa od toga mi nije prijeko potrebno. :)



12 komentara:

  1. Rude rumenilo <3 Ispale mi oči. Krasna kolekcija, za mene su malo preskupi njihovi proizvodi ali tko voli nek izvoli, ja sam sigurna da 'dežurni dušebrižnici' bi i sami imali zavidnu kolekciju da mogu, a s obzirom da ne mogu sipaju otrov drugima. :P
    Ne daj se. :* Kiss!

    ReplyDelete
  2. Eurydice mi je na WL,Furore mi je prekrasan, a Rude obozavam

    ReplyDelete
  3. Nymph rumenilo će se naći i u mojoj torbici, kad-tad! :)
    A za dušebrižnike te boli briga. Svoj novac trošiš na ono što se tebi sviđa a ne što netko misli da bi ili ne bi trebala :)

    ReplyDelete
  4. Predivno sve! Od svih ruževa i silne histerije, jedini koji mi ekšli treba je Magnetism :D

    ReplyDelete
  5. Jel ono tamo iza crni ruž? Crni ruž u crnom pakovanju? Aaaa, ljepotan. <3

    ReplyDelete
  6. rumenila su mrak, podlogu u kamenu kupujem čim svoju potrošim, čim vidjeh da si toliko zadovoljna ;)

    ReplyDelete
  7. Definitivno najbolji brand na planeti.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata