Miyu prirodna kozmetika Mineralni puder


Stvarno sam se pokušala sjetiti kad sam kupila ovaj puder, no izgleda da imam rupe u sjećanju ovih dana... Često se sjetim recenzirati stvari koje sam kupila prije pola godine ili više, onda zaboravim kad ili kojom prilikom sam ih uzela. Bilo kako bilo, danas ću vam pokazati jedan ZBILJA fantastičan proizvod - puder koji mi je preporodio lice otkad ga koristim na više načina. Miyu kozmetika Mineralni puder tj. mineralna podloga (moja nijansa se jednostavno zove "Voodoo Blonde" iako sam cca N20-22).

Dakle, kutijica u kojoj se trenutno nalazi mojih 10 grama pudera je inače reciklirana posudica od jednog starog potrošenog pudera koju sam donjela Miyu na jednoj od brojnih kava. Tom prilikom sam joj donjela i uzorak svog uobičajenog pudera koji sam koristila - Illamasqua Podloge u kamenu. Naznaka pri tome je bila: jednaka nijansa (možda mrvicu manje žutog podtona jer je Illamasqua PF 200 žućkasta), više prekrivanja i više matiranja. Da se razumijemo, Illamasquina PF je moj ultimativni favorit po pitanju prekrivanja i matiranja, pa sam pomislila "Ako ju ova podloga obori u svemu, stvarno je čudotvorna."


Na početku se nismo nešto bajno slagale - rijetko sam ju koristila i ako bih ju stavila na lice, posezala sam prije toga za svojim uobičajenim kistom za podloge - Everyday Minerals Long Handled Kabuki koji je jako gust i zbijen te daje efekt zračnog kista, pa mi je ova podloga izgledala pretamno ili preružičasto. Nisam imala pojma da mi zapravo i više nego savršeno odgovara kad sam ju nanjela drugačijim kistom - najvećim kistom iz Ecotools Mineral Makeup seta koji je mnogo manje zbijen i okruglast. Tad je počela prava ljubavna priča...

Ova podloga prekriva taman koliko želim ovisno o količini, od recimo laganog srednjeg prekrivanja do maksimalnog (u debljem sloju ili preko tekućeg pudera - ovo zadnje mi je najdraža opcija). Matiranje je također maksimalno - od svih proizvoda ili podloga koje sam probala u ŽIVOTU - ova podloga drži cijeli dan. Imam masnu t-zonu i jako mi je bitno da se na kraju dana ne mastim ili presijavam kao kebabom premazana, a to mi s ničim nije uspijevalo do ove podloge. Zbog njenog sastava pigmenti reagiraju sa sebumom i "zaključavaju" ga te tvore pomalo voskast no matiran osjećaj na koži, ne oduzimajući joj onaj prirodan sjaj koji potpuno umjetno matirana koža nema. Sastojci su 100% prirodni a oni su: bijela glina, cink oksid, talk, titan dioksid i željezni oksidi. Matiranje je postignuto talkom a podloga uz sve sadrži i SPF zahvaljujući titan dioksidu i cink oksidu. Naravno, ne može se izmjeriti koliki je realni SPF jer nema načina i ovisi koliko debelo stavite podlogu na kožu, no recimo da ste sigurni tijekom ležernog jutarnjeg ili kasno popodnevnog izlaska u grad.

A sad - swatch čarolija! Pogledajte svojim očima ovo prekrivanje i prirodan izgled:


Obje fotke su u potpunosti lišene obrada u računalim programima, osim očito nadodanih natpisa na dnu. Svatko kome sam ih pokazala je imao ovaj izgled na licu:



Unatoč brojnim prednostima, ovaj puder ima dvije sitne mane: nakuplja se u boricama oko usana i očiju (no samo kad ga nosim samog. Kad ga nosim sa bazom ili tekućom podlogom ispod, nakupljanje je eliminirano) i nakuplja se ispod stopica naočala no to mi se događa sa svim živim. Unatoč zadnjoj mani, puder se ne preslikava na mobitel dok razgovaram na njega što mi je bitno ljeti kad se cijelo lice topi u bezdan. Primjetite kako na fotki imam srednje jak nanos pudera, no koža je zadržala prirodan izgled a ne izgled maske.

Da sumiram ovaj post kroz pluseve i minuse ove podloge:

+ odlično prekrivanje koje se može nadograđivati
+ ne iritira kožu
+ ne uvlači se u pore i ne stvara prištiće
+ ne preslikava se na mobitel
+ SPF (UVA i UVB zaštita)
+ ujednačavanje tena
+ maksimalno matiranje, kroz cijeli radni dan (cca 9-10 sati)

- bez baze ili t.pudera ispod nakuplja se u boricama
- ostavlja tragove ispod stopica naočala (kao i sve podloge u kamenu/prahu)

Mogu samo zaključiti kako je ovo moja ultimativna Holy Grail podloga i više ne kupujem druge pudere u prahu uz ovog. Cijena za 10 grama pudera, sa ovim sastavom u posudici koju sam sama donjela je bila 80 kn. Imajte na umu da cijena ovisi o sastavu (ako želite da više matira, da više prekriva, da ima ovo, da ima ono) i gramaži. Sama Miyu se još uvijek nije bacila u masovnu proizvodnju mineralnih pudera, no čini mi se da bi mogla nakon ovog ks ks. :D Prije narudžbe ćete joj svakako morati dati uzorak svog pudera, da zna koja vam je nijansa. Inače je ona jedini (ili jedan od rijetkih, da ne lupam gluposti) proizvođač prirodne kozmetika kod nas stvara proizvod od nule (od prve do zadnje kapi, bez preskakanja u izradi npr. krema), a 100% jedini preparotivac (kreativac preparativne kozmetike :D) koji pravi dekorativnu kozmetiku tj. samo podloge za sad. Ovaj Mineralni puder je inače nastao iz njene osobne potrebe za nekomedogenim puderom koji bi odlično prekrivao i bio prirodan na licu.

Zbrojiti ću svoje konačne dojmove ovog Mineralnog pudera u nekoliko prigodnih gifova:





A sad joj navalite u inbox po svoj 100% prirodni i 100% custom made puder. I odmah da se ogradim od pretpostavki dužebrižnika - ova recenzija je bome i 100% iskrena, a Miyu nisam tu ili igdje drugdje hvalila jer smo frendice, nego zato jer pravi mrak proizvode. 


Živ'li. :)

22 komentara:

  1. Pala sam sa stolice umalo gledajući ove fotke :)) Ipak jeste u pitanju čarolija... Ili bolje rečeno čarobnica. Odličan proizvod i potrudit ću se nabaviti ga čim prije :)) Hvala ti što si nam skinula opne sa naših mortal očiju, dok smo mislile da smo pronašle it puder :D divota još jednom <3

    ReplyDelete
  2. Odlično izgleda i svakako bih ga voljela probati jer ti u potpunosti vjerujem a i slike sve govore :)

    ReplyDelete
  3. Neću puder, oću curu koja stoji iza Miyu za po doma...

    ReplyDelete
  4. Ajajajajajajajaj! Hvala na ovome :* :*

    ReplyDelete
  5. već 2 min blejim u sliku xd stvarno izgleda odlično!

    ReplyDelete
  6. odlična recenzija ali ipak ja ne volim mineral makeup :)

    ReplyDelete
  7. predobro izgleda na kozi, predobro, stvarno zvuci nerealno dobro, too good to be true :D volela bih da probam ovaj puder!

    ReplyDelete
  8. Ne mogu virovat koju razliku čini ovi puder. Svaka čast. Al ja san tudum i ne volin praškaste proizvode, pa bi to vjerojatno koristila 1-2 puta, s tim da bi prosula dosta toga.. pa bolje ne. :D

    ReplyDelete
  9. odlicno izgleda, samo ja sam jako jako svijetla + imam toga za pokriti pa ne znam bas kako bi to izgledalo :( a tako dobro izgleda!

    ReplyDelete
  10. Izgleda predobro, jedva čekam isprobati! Hvala na savjetima oko nanošenja :)

    PS Gifovi i posljednja fotka trollollollol :D Već vidim novi meme u nastanku :D

    ReplyDelete
  11. Jel mi možeš molim te opisati kako ga stavljaš? Jer isto imam njen mineralni puder, ali sto posto sam sigurna da ga krivo koristim, pa onda nemam ni ovako dobre rezultate. -.- :( Imam taj Ecotoolsov veliki kist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utapkam vrh kista u puder, otresem obavezno jer uvijek ima viška i tapkam u lice, nikad utrljavam jer tako teže ulazi u kožu.

      Delete
  12. pa stvarno svaka čast, ovo ne da izgleda predobro, nego izgleda odlično ;)

    ReplyDelete
  13. hej da pitam, koji kist si iz seta koristila. onaj kabuki, ili onaj sa dužom drškom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dali je na slici kao podloga koristen tekuci puder ili samo mineralni? I ja ga imam ali je nikakvo prekrivanje,a napravljen je sa prekrivanjem 4 i matiranjem 2 bez talka.....mozda je i do kabuki kista,ne znam....ali kao da bi mogla staviti pola kutijice za nekakav efekt

      Delete
    2. Gdje se mogu kupiti ecotools kistovi?

      Delete
  14. Kety, na fotki je koristen samo mineralni puder, bez ikakve baze ili tekuce podloge. Ocito je problem u kistu jer i meni je sa drugim kistovima bio potpuno drugaciji efekt (istu stvar sam primjetila i kod bronzera, rumenila i sl.) Ecotools kistove narucujem preko www.iherb.com stranice a kod nas ih drze Kozmo drogerije iako im je ponuda slabija nego vani.

    ReplyDelete
  15. Hvala ti.znaci mogu se pouzdati u kozmove kistove,ne bi htjela bacit 100 kn ili koliko vec dodju pa da ne valjaju.....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako nađeš neki Ecotools kist koji ti odgovara oblikom, onda da. Mislim da najskuplji dođe 70 kn max.

      Delete

 

Newsletter pretplata