Kryolan Ultra Fluid Foundation

Kryolan je kod nas još uvijek relativno nepoznat brend, a u svojoj ponudi ne skriva samo genijalnu ponudu šminke za specijalne efekte (SFX makeup), već i "obične" dekorative - podloge sa slabijim prekrivanjem, ruževi, korektori, maskare, itd. Prije par mjeseci sam na Danima ljepote kupila na sniženju nekoliko proizvoda koje sam mjerkala od prvog posjeta show room-u u Brozovoj ulici u Zagrebu, a među njima je bila tekuća podloga - Ultra Fluid Foundation u nijansi 4W (svijetla sa neutralnim tonom).



Podloga dolazi u staklenoj bočici od mutne plastike, sa plastičnim čepom i špatulicom. Pakiranje sadrži 30 ml podloge, što je nešto manja količina s obzirom na cijenu od oko 140 kn, no riječ je o standardnoj dozi. Zahvaljujući mutnom staklu, mogu vidjeti koliko mi je podloge ostalo u pakiranju. Problem pakiranja je što nema pumpicu, a špatulica po meni nema nikakve koristi jer svejedno moram okrenuti bočicu da bih izvadila količinu potrebnu za cijelo lice.


Podloga je izrazito tekuća i na licu se super blenda zbog manja viskoznosti u svojoj teksturi, a finish je dewy tj. sjajan. Čak je ponekad izrazito sjajan, kao ulašteno drvo, pa moram matirati preko sa puderom u kamenu ili prahu. Matiranje je oskudno - zasjajim se nakon 3-4 sata, s čim nisam sretna jer podloga nudi slabije do jače prekrivanje (ovisno o količini nanosa tj. slojeva), pa bih ju voljela nositi samostalno (iako mogu staviti preko prozirni puder u prahu poput Kryolan Anti-shine pudera, no to mi je dodatno trošenje novaca i proizvoda).

Sastav:


Sa vedrije strane, podloga mi ne izaziva prištiće i ne nakuplja se u porama ili borama. Efekt je stvarno prirodan u jednom nanosu i super je tijekom zime kad mi je koža manje sjajna nego ljeti pa mi treba dodatnog sjaja. No ljeti će biti presvijetla, presjajna i nedovoljno matirajuća. Pogledajmo swatch i prekrivanje:


Nijansa 4W je pun pogodak za mene i iskreno nisam do sad naletila na ovako dobru nijansu, koja je identična mojoj nijansi kože, dakle svijetla neutralna. Podloga dobro izjednačava pigmentacijske fleke oko usana i nosa, a ne naglašava pore dodatno ili stvara efekt maske.

Ukratko, riječ je o OK podlozi jer je prekrivanje nadogradivo, nijansa je savršena i podloga se super blenda, dok opet dewy efekt je prejak, matiranje nije dovoljno snažno za moju masnu t-zonu i s pakiranjem nisam prezadovoljna. Nanosim ju sam sintetičkim kistom za podloge poput RT Expert face kista ili Ecotools Bamboo Buffing kista. Kad se sve zbroji, smatram li da je puna cijena od 140 kn opravdana (iako sam ju ja platila 108 kn)? Pa zapravo i ne, mislim da tvornički vrijedi mnooooogo manje, dok bi ju opet bila spremna platiti samo polovicu tog iznosa jer sam isprobala mnoge drogerijske podloge koje su mi više odgovarale od ove. Nije HG, nije senzacionalna i ima mana, pa ju neću kupiti više.

Proizvod je cruelty-free no nije veganski jer može sadržavati karmin.

Napomena: Podloga mi je izazvala prištiće nedugo nakon ove recenzije, pa sam ju prestala koristiti. Imajte na umu sastojke prije korištenja ako imate osjetljivu kožu i/ili onu sklonu prištićima.

5 komentara:

  1. stvarno je tvoja nijansa, kao dodatni sloj kože :)

    ReplyDelete
  2. Da, super ti se stopila s kožom :)

    ReplyDelete
  3. Sad mi je drago što je ipak nisam kupila onaj put. :D

    ReplyDelete
  4. imam ti ja njihov Antishine puder, jedva korišten, i prodajem jeftinije... pa ako kog zanima: nanethiel13@gmail.com :P

    ReplyDelete
  5. Izgleda mi kao blaga do srednju prekrivenost, savršen puder za izjednačavanje tena ekipi koja nema previše mana :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata