Illamasqua Nymph

Prošlo je već više mjeseci otkad se moje najnovije Illamasquino rumenilo u kamenu Nymph i ja "družimo", pa vam danas mogu mirne duše temeljito napisati svoju recenziju i dojmove.




Nymph je hladna bonbon ružičasta nijansa, idealna za sve svijetlopute dame, neutralnog i hladnog podtona. Iako nisam netko tko će reći "omg ne smiješ nositi to rumenilo na svoj podton", teško zamišljam ovu nijansu na toplim podtonovima.
Tekstura rumenila je jako fina, nije baršunasta, nego samo "obično" glatka i mekana. Uz to, dosta je pigmentirano, no ne pretjerano kao neka druga Illamasquina rumenila jačih nijansi (tipa Hussy ili Tweak). Nanosim ga sa velikim okruglim kistom za puder (Looky by Bipa ružičasto-bijeli kist sa velikom drškom), no nisam pretjerano zadovoljna s tim načinom aplikacije, pa ću se jedan dan baciti u isprobavanje svih kistova koje posjedujem da nađem najbolje rješenje. Inače sam više naklonjena nanošenju rumenila sa koso rezanim kistovima.


Ovo je možda najljepše rumenilo koje posjedujem jer je zbilja predivna nijansa koja možda izgleda malo neonski žvaka ružičasto u pakiranju, no na obrazima izgleda jako prirodno. Koristim ga skoro uvijek kad nosim pin-up look, jer idealno izgleda sa crnim tušem na očima i crvenim ružem neutralnog ili hladnog podtona na usnama. Planirala sam danas pofotkati Nymph da vidite kako izgleda nakon više mjeseci korištenja, no iskreno ne znam bi li vrijedilo išta kad se na njemu jedva vide tragovi! Trebalo mi je jedno 10ak aplikacija da se isti vide, što je jako pohvalno i sugerira da će mi ovo rumenilo trajati godinama i godinama.



Rumenilo na meni traje otprilike pola radnog dana (6 sati), no kad ga nanesem u jačem sloju produžim mu trajnost za eventualni sat ili dva. Mislim da je najveća kvaka u tome što praškasti proizvodi na mojim sušim obrazima traju nešto kraće od kremastih ili tekućih (imam mješovitu kožu), pa moram koristiti dobru bazu ili tekući puder ispod Nymph za maksimalne rezultate. Kad ju koristim sa mineralnim puderom ili Illamasquinom podlogom u kamenu traje mi kraće nego preko Kryolanovog Ultra Fluid tekućeg pudera, što je logično. A kad se sve zbroji, zamjeram tu karakteristiku jer od rumenila koje se prodaje za 180 kn očekujem da traje na mom licu cijeli dan, unatoč bazi ili tipu kože. Samo rumenilo sam platila 130 kn na grupnom popustu u Illamasqua dućanu prije koji mjesec (pošto su mi postali preskupi da dajem punu cijenu van akcija i popusta, nažalost).

Ukratko, zadovoljna sam sa njom. Prednosti su: kvaliteno pakiranje, predivna jedinstvena nijansa, dobra tekstura i slabi tragovi višemjesečnog korištenja u pakiranju, a mane: slaba dugotrajnost preko ne-tekućih podloga i baza, te cijena. Bi li ju kupila opet? Svakako, no samo preko akcije ili oglasa.

Nymph možete kupiti u Illamasquinom dućanu na Cvjetnom trgu ZG ili na www.illamasqua.hr.

5 komentara:

  1. Kako je samo prekrasno!! I tako ti divno pristaje!
    Već sam ga viđala na Illamasqua stranici, a kako je i sada kod nas u Mulleru (JOker centar Split) dostupna Illamasqua, jedva čekam da ga se dograbim! Baš je predivna nijansa!!

    ReplyDelete
  2. Par puta sam ga već stavljala u košaricu i vraćala.. na testeru mi se učinio dosta kredaste teksture, al kad se izblenda ok je.. malo me smetaju ti parabeni u sastavu :/

    ReplyDelete
  3. Ja sam skužila da ta rumenila u prahu od Illamasque moram nanositi kistovima koji su u ovom stilu - http://1.bp.blogspot.com/-OgYFCHZePho/TsIxHCOw_TI/AAAAAAAACLA/33HmU4VVBc0/s1600/SDC13310.JPG &
    http://www.love-makeup.co.uk/images/user/realtechniquesexpertfacebru.jpg

    U suprotnom mi ih je teško blendati, znaju djelovati ''prljavo'' i neujednačeno :/ (npr. to mi se događalo kad sam koristila Catrice kist za rumenilo ili RT blush brush).

    Divno rumenilo inače, samo mislim da meni ne bi stajalo jer je dosta hladno :)

    ReplyDelete
  4. Na mojoj se koži slabo primjećuje ako ga nanesem u normalnoj količini i nisam bila nešto oduševljena, dok recimo Lover obožavam. :)
    Tebi stvarno divno pristaje!

    ReplyDelete
  5. Ja sam prilicno topla i bome se veoma dobro zamisljam s ovakvom nijansom :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata